Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як вийти з кризи?

ГоловнаБлог — Як вийти з кризи?

Криза, спровокована пандемією, безумовно, не міг не відбитися на роботі салонів краси. Клієнтів немає, отже – немає і доходу. Як пережити цей непростий час?

Вийти з кризи салону краси: як?

Так як робота салонів краси вже дозволена, хоч і з дотриманням всіх заходів безпеки – як для клієнтів, так і для співробітників, саме час приступати до антикризових заходів. Яким? Розповімо далі.

  1. Перше питання, яке потрібно вирішити директору салону краси – це питання з орендою. Всіма силами і доступними способами домовитися з орендодавцем про відстрочку оплати оренди або часткову оплату, а може про зниження вартості на час карантину. Як правило, совісні орендодавці пропонують знижки на час карантину: як мінімум, тому, що якщо наймач відмовиться від оренди, самим же орендодавцям – гірше. Але після початку роботи, оренду доведеться платити в повному обсязі. Бажано, звичайно, щоб у власника бізнесу завжди була фінансова подушка безпеки на такого роду випадки. Якщо ж ні – то в цьому випадку, можна брати кредит або ж інші інвестиції: так як ці витрати – найважливіші.
  2. Вирішити питання з оплатою праці персоналу. Тут все індивідуально. Як домовитеся – відсоток, ставка, частина ставки. Залишити персонал зовсім без грошей – не дуже етично, плюс – ви ризикуєте просто розгубити кадри в такому випадку; майстри теж хочуть заробляти і вони можуть просто знайти для себе нове місце роботи або піти у вільне плавання. Знову ж таки, добре, якщо у вас буде своєрідна фінансова подушка безпеки на цей випадок. І необхідність оплати праці персоналу – це стаття витрат ще більш важлива, ніж оренда приміщення. Нове приміщення знайти легше, ніж висококваліфікованого фахівця, до якого, безпосередньо, прив’язані клієнти салону.
  3. Звичайно ж, ретельно відслідковувати всі закони про сплату податків. Держава надає пільги. Їх небагато, але, можливо, саме ваш салон під них потрапляє. Багато хто забуває про сплату податків на період карантину та фінансової кризи, але все ж це чревате наслідками: грубо кажучи, з часом, ви переплатите і це дуже невигідно.
  4. Сидячи вдома, можна розробити нову маркетингову стратегію, спрямовану на відновлення салонної діяльності після карантину. Правильний розподіл матеріальних ресурсів і гнучкість бізнес-моделі під мінливий ринок – запорука успішного виходу з кризи. Замість того, щоб читати досить загальні поради, ви можете розробити власну, що працює саме для вас і для вашого салону систему виходу з кризи. Кожен бізнес – індивідуальний, індивідуальна і цільова аудиторія послуг.

Що робити на карантині б’юті-майстрам?

Безумовно, якщо ви – косметолог, майстер манікюру, або ж майстер краси з іншої сфери, ви можете на свій страх і ризик, приймати клієнтів, наприклад, на дому. Але як мінімум, це – можливість знайти проблеми зі здоров’ям, як максимум – можливість знайти проблеми з законом.

Поки майстер на карантині, є час приділити тим речам, які часто відкладалися “в довгий ящик”. Зокрема, має сенс витратити час і кошти на навчання, адже навчання – це найкраща інвестиція в себе і в свою кар’єру б’юті-майстра. Багато майстер-класи можна пройти онлайн в форматі вебінару, хоч без практики і складно, все ж це краще, ніж нічого.

Що ще робити в б’юті-бізнесі на карантині?

Головне правило в бізнесі – підтримувати інтерес клієнта до продукції або послуги. Тому активно ведіть профілі в соціальних мережах, розповідайте про старих послуги та їх переваги, плануйте нові, в цілому, варто зробити все, щоб постійно нагадувати про себе клієнтам.

Саме час придумати цікаві пропозиції для клієнтів, які будуть актуальні після закінчення карантину.

Постійно моніторити новинки на ринки б’юті бізнесу. Це стосується, як косметики, так і обладнання. Якщо ви не будете витрачати час на паніку, а подумаєте про те, як правильно реформатіровать салон, або ж які процедури ввести, яку косметику реалізовувати через салон, то досить швидко після повноцінного виходу з карантину, ви покриєте всі збитки.

Навчання персоналу – в режимі онлайн візажист, масажист, косметолог або перукар може переглядати освітні ролики або брати на замітку новинки в області б’юті індустрії і планувати навчання оффлайн.

Зараз дуже важливо активно розвивати соцмережі і підтримувати через них зв’язок з клієнтами. В силу вступає “домашній догляд”. Донести всі переваги про правильний догляд в домашніх умовах. Такий контент буде максимально корисний для жінок, які надовго залишилися без б’юті-послуг.

15.06.2020
Як вийти з кризи?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП