Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як салону краси не втратити клієнтів?

ГоловнаБлог — Як салону краси не втратити клієнтів?

Карантин – це досить складний час: як для власників бізнесу, так і для тих, хто є його клієнтами. І саме така криза може стати як трампліном до подальшим поліпшенням, так і фатальним фактором для бізнесу, особливо – для салонного бізнесу і всього, що так чи інакше, пов’язане з б’юті-сферою. В цілому, в цей період важливо не тільки залишитися на плаву, але і не розгубити наявних клієнтів. І саме про це ми б хотіли поговорити в рамках цієї статті трохи більш докладно.

Як салону краси не втратити клієнтів?

  1. Найбільш популярна і очевидна ситуація втрати клієнтів для салону краси – це підвищення цін, яке, швидше за все, буде неминучим після виходу з карантину. І тут важливо підготувати до цього клієнтів. Чим раніше ви почнете попереджати своїх клієнтів про підвищення цін, тим краще. Люди за час звикнуть до усвідомлення нового цінника за свої послуги і не будуть шоковані. Плавний перехід на нові ціни дозволяє зберегти 95% постійних клієнтів.
  2. Обов’язково зробіть так, щоб відсутність салонних процедур в життя ваших клієнток все-таки не сильно істотно вплинуло на їх зовнішність. У цьому сенсі виручають якісні, перевірені рекомендації від майстрів. Звичайно, пам’ятка для користувача несе в собі і чисто практичний сенс – дає корисну інформацію і пояснює, як правильно поводитися з шкірою, щоб не знищити результати роботи майстра. Як мінімум, це можуть бути рекомендації по домашньому догляду і легким домашніх процедур.
  3. Тепер варто поговорити про те, що стосується, в першу чергу, нових клієнтів. Мало що так відлякує і відштовхує потенційних клієнтів, як незнання цін на послуги салону краси. Як правило, прейскурант потрібно в паперовому та електронному форматах. Абсолютна більшість прайс-листів стандартні за своїм виглядом: в лівій частині сторінки перераховуються назви послуг, в правій вказані ціни. Щоб виділитися з маси, досить буде вже коротких описів процедур, цікавого оформлення листа (наприклад, на зразок меню), додавання фотографій, які демонструють те, що відвідувач отримає після замовлення послуги. Вкажіть в прайс-листі, що для постійних клієнтів діють такі-то і такі-то умови. Не обмежуйтеся цінниками і заборонами, які швидше нагадують погрози, ніж залучають нових покупців.
  4. Будьте гранично ввічливі і коректні при веденні своїх акаунтів в соціальних мережах. Імідж в Мережі – надзвичайно важливий; варто дуже акуратно висловлюватися з приводу всього, що стосується зовнішності і здоров’я, важливо перевіряти і верифікувати всю інформацію, яка, так чи інакше, з’являється в постах.
  5. Несмак – це той фактор, який досить часто відлякує клієнтів. Це стосується всього: дизайну приміщенні, нейминга, поліграфії. Важливо, щоб салон або клініка був максимально стильним. Це, до речі, стосується також грамотності при веденні акаунтів в соціальних мережах. Аргументація цілком проста: якщо адміністратори або SMM-щики салону не освоїли грамотність, то де гарантія, що косметологи добре освоїли принципи своєї роботи?
  6. Дуже важливо вміти не тільки не відлякати, але і залучити нових клієнтів. Подумайте, до яких ще майстрам і фахівців звертаються ваші постійні клієнти. Може, це фітнес-тренер, інструктор з йоги, дієтолог, майстер епіляції? Знайдіть тих, чия клієнтська база збігається з цільовою аудиторією вашого салону, і домовтеся про партнерство: нехай вони рекомендують своїм покупцям ваші послуги, а ви будете відправляти відвідувачів до них. Це простий і ефективний канал для пошуку нових клієнтів. Це, як ви можете здогадатися, можуть бути не тільки клієнтки інших салонів, а також косметологічних клінік, але і клієнтки бізнесів суміжних галузей.
  7. Пробуйте платне і безкоштовне розміщення оголошень і реклами, аналізуйте ефективність. Дуже добре працює, наприклад, таргетована реклама в соціальних мережах. За умови її грамотної настройки і застосування ефективних фільтрів, цей метод може дати просто приголомшливі результати.
  8. Робіть основний упор на якості всіх послуг, що надаються. Насправді, саме неякісно зроблені послуги – хоч масаж, хоч чистка, хоч що ще, відлякують навіть самих лояльних і відданих клієнтів. Тому, навіть якщо раптом і стався подібного роду інцидент, то дуже важливо “загладити” провину – наприклад, дозволити клієнтові не оплачувати послугу, зробити знижку на наступну, або ж не маленький подарунок. Але в цілому, таких ситуацій дуже важливо не допускати.
  9. Постійно розвивайтеся. Якщо ви будете постійно тупцювати на одному місці – не покращувати якість послуг, не пробувати нові технології і трендові процедури, то клієнти підуть до більш просунутим конкурентам.
15.06.2020
Як салону краси не втратити клієнтів?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП