Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як правильно скласти прайс-лист для салону краси або косметологічної клініки?

ГоловнаБлог — Як правильно скласти прайс-лист для салону краси або косметологічної клініки?

Звертаючись в салон краси або клініку косметології, клієнта насамперед цікавлять пропоновані вами послуги і їх вартість. Тому прайс-лист має таке велике значення. Правильно скласти прайс-лист – не так вже й просто. І це стосується всіх етапів його створення – від правильного розрахунку цін за послуги до оформлення і публікації. І саме про це ми б хотіли поговорити в цій статті трохи більш докладно.

Як правильно скласти прайс-лист для салону краси або косметологічної клініки?

Прайс-лист відноситься до рекламно-інформаційним носіям інформації, так як головні його цілі – залучення уваги клієнта до послуг. Це означає, що вся інформація повинна бути розташована логічно і послідовно. Формат не так складний – вказуєте послугу і, навпаки неї, ціну. У деяких випадках, безумовно, потрібно розподіляти прайс-лист на параграфи. Наприклад, в тих випадках, коли та чи інша косметологічна процедура робиться на різного косметиці – з різних цінових категорій. Або ж тоді, коли в процесі манікюру може робитися покриття лаками також з різних цінових категорій.

Згідно із законом «Про захист прав споживача» прайс-лист повинен містити: найменування організації, найменування та вартість послуг. Він повинен бути завірений підписом керівника та печаткою, також повинна бути встановлена дата, з якої він діє.

Помилковою є думка, що робочий і клієнтський прайс-лист можуть збігатися. Тільки фахівець розуміє, що значить послуга «Ін’єкції Teosyal Meso», для клієнта вона повинна називатися «Биоревитализация особи препаратом Teosyal Mesо». Прайс-лист, перш за все, повинен бути максимально зрозумілим і логічним для клієнта. Ми дуже радимо вам після того, як ви зробите прайс-лист, зробити свого роду фокус-групу – і показати його тим, хто практично не пов’язаний з б’юті-індустрією або зовсім не пов’язаний. Важливо, щоб прайс був для них абсолютно логічний і зрозумілий. Якщо незрозумілий – то має сенс підкоригувати його.

Ще один пункт, на який потрібно звернути увагу – дизайн вашого прайса і якість паперу. Клієнт буде брати його в руки, розглядати і вибирати процедури. Тому ми рекомендуємо звернутися до дизайнера, щоб він зверстав красивий і стильний макет з використанням вашого логотипу, фірмових кольорів і загальної стилістики салону. Бажано, щоб прайсом займався той же дизайнер, який робив лого і айдентику салону: єдиний стиль завжди виглядає ефектно і красиво. А розрізнені елементи – немає.

Роздрукуйте відразу кілька прайс-листів: вони повинні бути в зоні очікування, у адміністратора, а також в кожному кабінеті вашого підприємства. Також бажано, щоб актуальний прайс-лист також був присутній на вашому сайті, в акаунтах соціальних мереж.

Якщо ваше підприємство надає широкий спектр послуг для чоловіків і дітей, ви можете зробити окремі прайс-листи під них – так підвищиться лояльність ваших клієнтів і їм зручніше буде вибрати відповідну послугу. При записи клієнтів, обов’язково уточнюйте ціну послуги. Це допоможе клієнтові також зорієнтуватися.

Не забувайте, що прайс-лист повинен бути не тільки на папері в салоні, але і на сайті вашого салону і в соціальних мережах. Горезвісні “відповіді в Директ” з приводу цін на товари і послуги категорично неприємні. Насправді, якби бізнесмени знали, скільки угод не сталося з вини того, що клієнт просто не знає цін, то вони б ніколи не приховували прайсів. Приховування цін породжує недовіру – як в цілому, так і до конкретного салону зокрема.

Як правильно поставити ціни на ті чи інші послуги?

Цінова політика салону – це справа надзвичайно індивідуальне і “зі стелі” брати ціни ні в якому разі не потрібно. Опрацювання цінової політики – це справа не одного дня. Для цього дуже важливо провести маркетингове дослідження і, в цілому, оцінити ціну на б’юті-послуги в вашому регіоні. Крім цього, в ціну потрібно закладати такі пункти як:

  • оренду приміщення для салону;
  • витратні матеріали – косметику, матеріали;
  • заробітну плату для співробітників – тобто, грубо кажучи, час роботи майстра, його сили, щоб здійснити цю послугу;
  • вартість маркетингу;
  • чистий прибуток – для салону.

Також суб’єктивно, в ціну послуги можуть закладатися і інші пункти. Наприклад, якщо мова йде про апаратної косметології, то має сенс закладати і використання апарату. Крім цього, ціна у багато визначає рівень салону. Якщо ви відкриваєте салон економ-класу, то і преміальні ціни будуть ні до чого – як і зворотна ситуація.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

02.07.2020
Як правильно скласти прайс-лист для салону краси або косметологічної клініки?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП