Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як підвищити продажі супутніх товарів в салоні краси?

ГоловнаБлог — Як підвищити продажі супутніх товарів в салоні краси?

Безумовно, найбільш значний прибуток салону краси або косметологічної клініці завжди приносять продажу послуг. Укладання, манікюр, педикюр, чищення, депіляція й епіляція, різні відходи, масаж. Але також відчутна частина припадає на супутні товари. Це може бути, наприклад, косметика для домашнього догляду за шкірою: різні сироватки, масла, креми, засоби для вмивання. Це також можуть кошти для догляду за волоссям та шкірою голови – шампуні, маски, сироватки, масла, бальзами, спеціальні професійні гребінці, плюс – засоби по догляду за тілом. Як правило, продажу цих засобів не приносять надто вже великий дохід, але частіше за все тому, що власники і маркетологи в салонах краси продають їх неправильно. І в цій статті ми б хотіли поговорити трохи детальніше те, як же підвищити продажі супутніх товарів в салоні краси або в косметологічної клініці.

 

Як підвищити продажі супутніх товарів в салоні краси або косметологічної клініці?

Мерчандайзинг – це найважливіша частина в цьому процесі. На продаж товару в значній мірі впливає його правильна викладка. Ми поділимося з вами деякими правилами мерчандайзингу про те, як правильно розкладати професійну косметику для домашнього використання в салоні краси.

  1. Ставте вітрини в самому прохідному і відвідуваному місці вашого підприємства. Не варто «ховати» продукцію за спинами адміністратора або тим більше в кабінеті косметолога. Самі по собі вітрини повинні бути красивими, такими, щоб усі продукти на них розташовувалися максимально наочно і привертали до себе увагу.
  2. Перевіряйте чистоту вітрин, вони не повинні покриватися пилом і натякати відвідувачеві, що їх давно ніхто не відкривав і товар порошиться роками. Кожен раз, коли чистите полки, переставляйте товар, в цьому випадку в поле зору клієнта буде завжди потрапляти щось нове і цікаве, а очей «Не замилиться». Дослідження говорять про те, що чистота вітрин безпосередньо впливає на продажі.
  3. Зверніть увагу на освітлення вітрин, воно повинно бути м’яким і розсіяним. Продукція ні в якому разі не повинна перебувати в тіні.
  4. Вишиковуйте композицію: від маленьких товарів до великих, гуртуйте їх за колірною гамою. Інші способи угруповання – по марці, по типу проблеми, для особи / тіла / волосся. Створюйте набори. Також це можуть бути набори за спеціальними цінами.
  5. При викладенні в першу чергу керуйтеся сезонністю. Пам’ятайте, що найбільшу увагу привертають полки на рівні очей. На них можна поставити новинки або хіти продажів. Ставте «говорять» цінники – ціна, дія, ефект або переваги. Час від часу влаштовуйте акції, де старі ціни перекреслюються і пишуться нові. Так економія для ваших клієнток буде більш наочною і продажу підвищаться.

На жаль, в мерчандайзингу немає «чарівної таблетки», комплексу універсальних правил, які підвищать ваші продажі. У кожного підприємства свій простір, розрізняються асортимент, марки, ціни. Однак якщо ви будете дотримуватися базових правил і додасте щіпку творчого підходу до викладення, ви, безумовно, досягнете хороших результатів. Також радимо вам обов’язково формувати асортимент так, щоб були присутні товари з різних цінових категорій.

Продаж супутніх товарів онлайн: що потрібно знати?

Далеко не всім зручно приходити за б’юті-покупками в салони краси. І, якщо ви хочете додатково розширити свою цільову аудиторію, поступово переходите в онлайн. Переваг тут декілька. По-перше, ви можете продавати супутні товари для жителів інших міст, які не були б в ваш салон просто фізично. По-друге, ви таким чином залучите додаткову увагу до свого салону. Якщо зацікавляться косметикою, то можливо зацікавляться і вашим салоном. По-третє, просто любителів онлайн-шопінгу досить багато. І під час карантинних заходів, їх кількість значно збільшилася з об’єктивних причин.

Канали продажу можуть бути різними. Ви можете створити окремий сайт-інтернет-магазин або ж невеликий Лендінгем з асортиментом, або ж аккаунт у соціальній мережі. Особливо зручно з цієї точки зору працюють акаунти в Інстаграм. Це – соціальна мережа про візуал і чим красивіші фото товару ви там викладаєте, тим вище продажу.

Крім онлайн-продажу та продажу, безпосередньо, в салоні, є ще один варіант. Це – рекомендації від ваших фахівців. Погодьтеся, просто викласти товар на вітрині в залі або навіть вести тематичний акаунт у соціальних мережах з оглядами – це одне, а коли конкретний засіб конкретної клієнтці рекомендує ваш косметолог, відповідно до її типом шкіри і потребами шкіри, це – зовсім інше. Такі продажі безумовно. більш ефективні. Те ж саме стосується косметики по догляду за тілом після сеансів апаратного масажу, товарів по догляду за руками від майстрів за руками і по догляду за волоссям від перукарів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

02.07.2020
Як підвищити продажі супутніх товарів в салоні краси?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП