Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як грамотно підвищити ціни в салоні краси або косметологічної клініці?

ГоловнаБлог — Як грамотно підвищити ціни в салоні краси або косметологічної клініці?

Безумовно, будь-який бізнес повинен розвиватися. І будь-який бізнес бачить перед собою основну мету – отримання прибутку. Рано чи пізно, як в зв’язку з інфляцією, так і в зв’язку з підвищенням орендної плати, заробітної плати для співробітників, а також у зв’язку з іншими факторами, може бути необхідним підвищення ціни. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити саме про це, а також про те, як правильно підготувати до цього ваших клієнтів.

Як правильно підвищувати ціни на б’юті-послуги?

Тут є кілька моментів. По-перше, дуже важливо грамотно підготувати ваших клієнтів: як мінімум, для того, щоб вони не пішли до більш “дешевим” конкурентам. По-друге, необхідно прорахувати, яким саме має бути підвищення цін.

  1. Один із критеріїв корекції прайса – це адекватність. Підвищення ціни має бути аргументованим. Як аргумент можна зробити упор на компетенції майстра, сучасному обладнанні та матеріалах. Це показники професіоналізму, за які клієнт готовий платити. Якщо ви обгрунтуєте, чому підвищуєте ціни, а не підвищите “просто тому що”, то ризики втратити вже наявних клієнтів значно знизяться.
  2. До слова, дуже дешеві послуги – це також недобре. Варто розуміти, що гарантія високого рівня обслуговування не може коштувати дешево. Чого тільки коштує навчання майстра? Мова йде не про базову освіту, а про підвищення кваліфікації. Вкладаючи гроші в прокачування своїх знань і навичок, майстер отримує те, що дозволяє йому відчувати себе впевненіше. І клієнти це відчувають. Саме за це відчуття безпеки люди готові платити.
  3. Обов’язково попереджайте клієнтів про підвищення цін заздалегідь. Як мінімум, це буде чесно: клієнт дізнається про підвищення не в день приходу на процедуру, а заздалегідь і це вбереже його від ситуацій, коли грошей впритул і за процедуру заплатити стає складно. А ще, можете бути впевнені, на процедури до підвищення цін запишеться дійсно багато людей. Це обумовлено простим людським бажанням заощадити і отримати процедуру дешевше, ніж якби людина прийшла на неї, наприклад, через місяць.
  4. Якщо ви підвищуєте ціни, то як мінімум, важливо надавати ті ж послуги – швидше. Експрес-пакети зараз надзвичайно популярні. Тенденція останніх років – економія особистого часу. Чим швидше майстер надає послугу, тим в більшій пріоритеті він у свого клієнта. Тому напрацювання досвіду для майстра є інструментом для підвищення свого середнього чека. На рівні з фахівцями, які чітко визначають свою клієнтську аудиторію, залишаються такі майстри, які думають, що краще мати бóльшее кількість клієнтів, які заплатять менше середнього чека. «Аби були клієнти і неважливо які». Цей принцип заважає б’юті-майстру рости і більше заробляти. Потрібно працювати над своїм мисленням і позиціонуванням, щоб пробити стелю вала клієнтів за мінімальним прайсу.
  5. Ви можете сміливо і досить значно підвищувати свій прайс, якщо ви постійно розвиваєтеся, вкладаєте в себе як професіонала і в матеріали, які використовуєте в своїй роботі. Підвищення кваліфікації або еволюція професіоналізму – це вимога постійно розвивається beauty-індустрії. Всі погодяться, що знання і вміння 5-річної давності вже не принесуть бажаного результату. Незмінним залишається принцип – немає межі досконалості.

В цілому, ви маєте повне право обґрунтовано підвищити ціни, якщо ви вклалися в більш якісне і сучасне обладнання для салону. Природно, чим вище якість техніки – тим вище, відповідно, рівень надання послуг, особливо – косметологічних. Якщо ви перебуваєте в пошуках якісної техніки та апаратів для косметологів, то все необхідне, ви без проблем знайдете у PrimeLaser Systems. Апарати з різних призначень – для роботи по обличчю, по тілу, для ліфтингу, для боротьби з акне, для чистої, для боротьби з целюлітом і поліпшення контурів тіла, а також для лазерної епіляції і видалення татуювань і татуажу. З такими оновленнями, ви можете не тільки підвищити ціни, щоб швидко “відбити” вартість апаратів, а й ввести в перелік послуг салону нові процедури. Разом з апаратами ми надаємо якісне навчання роботі з ними з наступною сертифікацією, а також сервісне обслуговування протягом року. І, звичайно ж, принципово новий рівень надання послуг в салоні!

15.06.2020
Як грамотно підвищити ціни в салоні краси або косметологічної клініці?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП