Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Вибрати назву для салону

ГоловнаБлог — Вибрати назву для салону

Назва для салону краси – це надзвичайно важливо. Саме назва відчутно впливає на рівень впізнаваності салону і бренду в цілому, саме назва може викликати у вашої цільової аудиторії як симпатію, так і антипатію. Почати варто, звичайно ж, з брифа.

Приклад найпростішого брифа на назву салону краси:

  1. Що називаємо? Короткий опис, продукту або підприємства.
  2. Позиціонування, характер бренду. Враження, асоціації (можна виділити бажані і небажані), які виникнуть у клієнта при контакті з ім’ям. Дуже важливо, щоб назва салону краси викликало у клієнтів виключно позитивні асоціації.
  3. Цільова аудиторія, ціновий сегмент. Для кого ваш бізнес, в якому ціновому сегменті ринку ви плануєте працювати, хто ваші клієнти, стать, вік, достаток, соціальна група. Пам’ятайте, що людям різного рівня соціального статку, з різних соціальних груп і різних вікових груп, як правило, подобаються різні назви. І тут дуже важливо “піймати” то саме відповідність.
  4. Хоча б мінімальний огляд ринку і імена конкурентів. Це буде корисно вам не тільки в плані назви салону краси, а й в цілому для вироблення концепції бізнесу. Паралельно вивчіть вдалі і невдалі назви. Дуже важливо, щоб ваш салон не плутали з будь-якими іншими або з будь-яким одним іншим.
  5. На яких носіях найчастіше зустрічатиметься ваше назва? Вивіска, візитка, буклет, рекламний штендер, чи буде сайт – навіть не обговорюється, як зараз без нього? Звідси випливає доменне ім’я, треба буде додатково перевіряти, чи вільно воно для покупки.
  6. Мова. Якою мовою буде назва, російською, українською, англійською, кирилицею або латиницею? І, якщо ви вже вибрали одну мову, то дотримуйтесь його, не використовуйте дивну транслітерацію, наприклад.
  7. Назва повинна відображати щось конкретне або це буде неологізм, придумане слово? Тут пропонуємо розглянути різні варіанти. Вибір завжди краще безальтернативності. До слова, чим більше різних варіантів ви накидав, тим більша ймовірність такого, що це буде максимально вдало. Альтернативи – наше все.
  8. Що буде стояти до або після назви? Це може бути приписка beauty bar, beauty salon, салон краси, студія краси, beauty clinic і так далі. Вибирайте те, що вам подобається і відповідає обраної концепції.
  9. І тепер юридичний момент. Класи МКТП – Міжнародна класифікація товарів і послуг. Це необхідно для пошуку схожих назв на ринку перед розробкою логотипу та реєстрації торгової марки, коли до цього дійде.
  10. Додатково. Будь-які відомості, які можуть допомогти у вирішенні проблеми. Наприклад, якась легенда, ваша особиста історія. Якщо в назві буде зашифрована якась ваша особиста історія, то це буде виключно добре.

Якими якостями має володіти хороша назва для салону?

  1. Воно повинно бути досить коротким, ємким і незабутнім. Таким, щоб воно запам’ятовувалося з самого першого разу.
  2. Якщо ви вибираєте назву іноземною мовою і записуєте його латиницею, також намагайтеся, щоб воно було простим, легко читатися, як мінімум, в соцмережах варто наводити транскрипцію. І також важливо, щоб всі співробітники – і майстри, і адміністрація, вимовляли назви правильно. Часто буває таке, що назва іноземною мовою на зразок і красиво, але незрозуміло, як його читати. Всі читають на свій лад і воно абсолютно не запам’ятовується.
  3. Назва обов’язково має бути етичним. Воно точно нікого не повинно ображати.
  4. Воно повинно бути унікальним. Бажано, щоб воно не викликало асоціацій з іншими салонами в вашому місті. Добре, якщо воно буде пов’язано з тими послугами, які ви надаєте.

Вибір назви для салону: як це зробити?

Один з найбільш ефективних методів вибрати вдалий найманого – це мозковий штурм. Мозковий штурм ви можете провести самостійно, зі своїми друзями, родиною, командою. Сенс мозкового штурму полягає в тому, що всі його учасники накидають максимальну кількість варіантів нейминга, кожну з думок можна видозмінювати і розвивати. Натхнення можна черпати в самих різних місцях – фільмах, книга, модних показах і концепціях. Обов’язково записуйте всі, хто входить в голову ідеї; при мозковому штурмі вони можуть губитися. Як правило, найбільш вдалі ідеї народжуються саме в такому режимі.

Ви також можете звернутися до професійних креативщикам. Наприклад, до копірайтерів, які працюють в рекламних агентствах. По-перше, у них вже, як правило, є свої напрацювання. По-друге, навіть якщо у вас унікальна концепція, для якої необхідний найманого, знайти рішення для них не буде проблемою.

24.07.2020
Вибрати назву для салону
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП