Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Вибрати місце для салону краси

ГоловнаБлог — Вибрати місце для салону краси

Ні для кого не секрет, що в успіху б’юті-бізнесу грає роль величезна кількість різних параметрів. Це і грамотне позиціонування, і наявність програм лояльності, і обов’язково якісне виконання всіх послуг, що надаються, наявність відмінного портфоліо, робота на якісному обладнанні і з якісною косметикою. Також не менш важливе значення має правильне розташування, а також ретельно підібране приміщення. Адже часто буває так, що все ніби й добре, а бізнес нікуди не рухається. Можливо, справа в некомфортному приміщенні, або ж віддаленому його розташуванні від ключових міських транспортних вузлів. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про те, як правильно вибрати місце для салону краси і на що варто звернути увагу в першу чергу.

Вибрати місце для салону краси: на що варто звертати увагу?

Найважливіше – це гармонія двох параметрів, вдалого місця розташування і високого рівня комфорту самого приміщення. До безумовно некомфортним приміщень належать, як правило, підвальні та напівпідвальні варіанти: навіть при наявності непоганий вентиляції, дихати там важкувато: і майстри, і клієнти можуть навіть не відразу зрозуміти, в чому саме полягає дискомфорт. Приміщення ні в якому разі не повинно бути сирим, всі комунікації повинні бути максимально якісними. Заздалегідь з’ясуйте особливості конкретного району, наприклад, наскільки часті тут віялові відключення світла або ж інші комунальні колапси на кшталт відключення електрики. Ця деталь має, просто принципове значення: адже спробуйте порахувати, який прибуток ви втратите, якщо в день з повною записом клієнтів, доведеться скасовувати абсолютно всіх, так як, наприклад, без електрики не будуть працювати апарати.

Приміщення для салону зовсім не повинно бути дуже вже великим. Почати можна з малого.

Місцезнаходження салону: як правильно вибрати?

Звичайно ж, важливий маст-хев – це зручність. Салони на околиці міста, наприклад, цілком можуть існувати і навіть досить успішно. Але при цьому, важливо, щоб вони знаходилися поблизу основних станцій метро. Так, багато клієнтів – за кермом, багато хто користується таксі, але близькість автобусної зупинки або станції метро значно підвищує кількість людей, які будуть зацікавлені в б’юті-послуги від вашого салону.

Ще один важливий момент – це органічний трафік. Ми зараз говоримо не про тих клієнтів, які знайшли вас за допомогою пошукових систем, яким вас порадили подруги або які були вражені портфоліо в соцмережі і зробили запис на послугу. А, грубо кажучи про тих, хто буквально, проходить повз по вулиці. Якісна вивіска – маст-хев, але і в сам салон, звичайно ж, повинен знаходитися, при цьому, не глибоко у дворах, а повинен бути гарно видно з вулиці. Як бачите, місце розташування салону впливає на наявний потік клієнтів самим прямим чином.

Окремо варто поговорити про конкурентів. Хто повинен вас цікавити? Проаналізуйте конкурентів в радіусі двох кілометрів, розбивши їх на прямих, непрямих (непрямих) і конкурентів за напрямками. Нанесіть на карту всіх конкурентів, використовуючи різні кольори в залежності від категорії, до якої вони належать. Так вам буде легше уявити реальну картину конкурентного оточення в конкретному місці.

До речі, близьке сусідство конкурентів не завжди потрібно сприймати різко негативно. Це небажано, коли мова йде про прямих конкурентів (підприємств, які працюють для ідентичною ЦА і надають однаковий перелік послуг за однаковими цінами). Коли по сусідству розташовані непрямі конкуренти – підприємства, які закривають ті ж потреби клієнтів, що і ваш салон, тільки за допомогою іншого продукту (спа-салони, масажні кабінети, фітнес-студії) – це, навпаки, може грати тільки на руку новому салону краси.

Віддавайте собі звіт, що ситуація на мапі конкурентів може помінятися в будь-який момент. Тому розраховувати на успіх, тільки тому, що в радіусі двох кілометрів у потенційних клієнтів немає гідної альтернативи, м’яко кажучи, не раціонально.

При будь-якому співвідношенні конкурентних сил на певній території вам необхідно працювати над концепцією, позиціонуванням, кристалізацією своєї пропозиції потенційному клієнту, постійним пошуком «больових точок» – незакритих потреб ваших клієнтів.

Особливості приміщення для салону краси або косметологічної клініки: що потрібно враховувати?

По-перше, виходите зі своїх фінансових можливостей на перших порах. Безумовно, орендувати просторе приміщення в центрі міста можливо тільки якщо це, наприклад, планується салон преміум-класу. Практично всі починають з малого і іноді має сенс орендувати недороге приміщення, можна – невелику, доглянуту квартиру. Косметологи можуть починати з кабінету – в офісній будівлі або при вже існуючому салоні краси.

Якісний санвузол, місце для відпочинку майстрів, якісні вікна – маст-хев. Про “підвальних” салонах, як уже було сказано вище, вже давно ходять легенди і це – завжди дискомфортний місце як для клієнтів, так і для майстрів.

Нехай вибір місця розташування для салону краси стане правильним рішенням!

24.07.2020
Вибрати місце для салону краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП