Салонний бізнес – досить непростий і дуже специфічний. І, найчастіше, власники салонного бізнесу концентруються на якості послуг і безлічі внутрішніх завдань. Але все змінюється з приходом карантину. Зараз – хороший час для того, щоб почати робити те, чого ви не робили до цього, – наприклад, створювати нові напрямки всередині салону / СПА / клініки. Такий крок дає можливість знайти нові ніші, розширити асортимент і – знизити ціни! Тобто в рамках нових напрямків ми можемо створювати послуги та ставити ціни нижчі, ніж в основному прайсі. Це дозволить нам не метатися, знижуючи ціни на основні послуги і граючи в нескінченні акції, а, запропонувавши нову послугу або анонсувавши і реалізувавши новий напрямок, дати клієнтам вибір і залучити нових.
Ведення салонного бізнесу: практичні ідеї
- Зараз – хороший час для того, щоб почати нарешті впроваджувати справжні сервісні програми для існуючих клієнтів салонів краси. Основне їхнє завдання – показати клієнтам, що ви про них дбаєте. Непоганий варіант длял косметологічних клінік – спільні програми з іншими, чисто медичними клініками. Наприклад, ви домовляєтеся з клінікою-партнером про програму безкоштовних оглядів мамолога протягом, скажімо, двох тижнів.
- У період нестабільності закривається і переформатується багато підприємств індустрії краси. На ринку з’являються «втрачені клієнти», які знаходяться в пошуку. Для вас це прекрасна можливість переключити їх на себе. Тому зараз не час знижувати рекламну активність – зовсім навпаки! Ведіть активну запис на посткарантінное час: а кількість тих, що записалися буде велике, можете повірити, якщо звичайно ж, ви будете застосовувати якісні рекламні канали. Багато в чому, тому, що жінки, які, буквально, кілька місяців не робили ніяких салонних процедур, вже точно хочуть нарешті до них повернутися. Тому обов’язково варто збільшувати рекламні зусилля.
- Створюйте нові напрямки або послуги. Можливо, ви давно хотіли ввести в салоні або клініці послугу масажу, будь-які косметологічні послуги. Зараз саме час!
- Обов’язково налаштуйте грамотний SMM для вашого салону. Це – прекрасний, не самий витратний, але дуже дієвий спосіб реклами.
- Збільште кількість акцій і знижок на послуги. Карантин – час, коли мало хто досяг успіху у фінансовому успіху, грошей у всіх менше, але бажання робити процедури, в будь-якому випадку присутня. А при наявності знижок, ви можете бути впевнені, що підуть саме до вас!
- Заохочуйте клієнтів не тільки знижками, але і подарунками. Наприклад, презентуйте невеликий набір косметики в “навантаження” до процедури, це може бути щось зовсім недороге начебто тканинних масок, але при цьому – ефективне і приємне для всіх. Природно, з такого роду “бонусами”, клієнтів у вашому салоні точно буде більше.
- Виявити слабкі сторони свого салону. Можна навіть залучити до виявлення цього сторонніх консультантів: так як з боку завжди видніше. І саме в карантинне час дуже здорово приступити до ліквідації всіх слабких сторін. Насправді, це може бути все, що завгодно – від ремонту або поліграфії, або ж підходу до реклами і надання послуг в цілому. До слова, якщо ви давно думали про капітальний ремонт, то саме карантин – це найкращий час. Погодьтеся, адже в будь-який інший час виділити кілька тижнів для цього заходу – не так-то просто.
- Консультування для бізнесу – це надзвичайно важливо. І саме зараз варто задуматися про такий вид послуг: як мінімум, ви отримаєте цінні поради, що стосуються розкрутки бізнесу, як максимум – зможете повністю його переформатувати. І в цілому, це точно не буде зайвим.
Життя людей змінюється, ринок змінюється і наші підприємства повинні змінюватися. Рух – це життя і чим краще ви зможете підлаштуватися під існуючі активні зміни – тим краще для вас і для вашого бізнесу. Тому розвиватися потрібно обов’язково, а особливо – в цей непростий час.
Крім усього перерахованого, карантин – це чудовий час для того, щоб обзавестися новою, якісною косметологічної апаратурою, а також для того, щоб навчитися на відповідних апаратах працювати. Зокрема, якісні апарати ви можете знайти у PrimeLaser Systems. Апарати з різних призначень – для роботи по обличчю, по тілу, для ліфтингу, для боротьби з акне, для чистої, для боротьби з целюлітом і поліпшення контурів тіла, а також для лазерної епіляції і видалення татуювань і татуажу. Вибір величезний – ви можете вибрати як варіанти для вже існуючих у вас процедур, а також знайти ті, що дозволять вам істотно розширити перелік послуг вашого салону краси або косметологічної клініки.
Залишити відповідь