Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Співбесіда з косметологом

ГоловнаБлог — Співбесіда з косметологом

Найважливіше в будь-якому бізнесі – це люди. І салонного бізнесу цей пункт також безпосередньо стосується. Насправді, саме фахівці – це запорука успіху салону. Навряд чи хтось сперечатиметься з тим, що навіть при наявності відмінного маркетингу, якісної айдентики, прекрасного місця розташування і налагоджених процесів, клієнти будуть ставати лояльними, якщо усі послуги, при цьому, будуть здійснюватися неякісно. А ще завжди дуже важливо вміння майстри розташувати клієнта, підібрати для нього максимально відповідну процедуру. І набрати дійсно кваліфікованих “по всіх фронтах” фахівців – не так просто, як може здатися на перший погляд. І сьогодні ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про те, як наймати і як правильно проводити співбесіду косметологів в салони краси або косметологічні клініки.

Співбесіди для косметологів: як правильно проводити?

По суті, співбесіда – це дуже важливий момент знайомства. Тому не рекомендуємо вам “спихивать” цей обов’язок вашого адміністратора; ми абсолютно впевнені, що власники також повинні знайомитися з усіма новими співробітниками. Безумовно, це складно, коли мова йде про великий салоні або навіть про мережі, але ніхто і не говорив, що буде легко.

Кандидат повинен заздалегідь отримати (письмово або по телефону) відомості про дату і час співбесіди з чіткими вказівками, як дістатися. Дуже важливо розуміти, що співбесіда – це завжди стрес для кандидата і важливо, щоб не було додаткових нервів в разі запізнення при спробі знайти локацію.

Уважно заздалегідь вивчіть резюме кандидата. Для кандидата немає нічого неприємніше, ніж розуміння того, що потенційний роботодавець навіть не потрудився прочитати резюме. Це допоможе вам уникнути дурних питань про те, в яких саме салонах працював кандидат до цього, з якими методиками і апаратами, як довго.

Обов’язково продумайте скрипт питань, які ви будете задавати вашому потенційному співробітнику. Для цього, вам потрібно самостійно усвідомити, який саме фахівець вам потрібен, чого ви від нього хочете, якого досвіду і якого типу підходу до клієнтів. А необхідні навички необхідно прописати виходячи з особливостей надання послуг в вашому салоні.

Види співбесід: які вони бувають?

  • Результативне співбесіду: надихнете потенційних майстрів і адміністраторів ідеєю вашого салону, вашої філософією, вашими мотиваційними програмами, відмінними від інших! Почніть з цього. Після цього задавайте кандидату класичні питання. У будь-якому випадку, навіть якщо ви – не адепт результативних співбесід, про вашому салоні все ж необхідно розповісти. По-хорошому, не тільки ви придивляєтеся до кандидата, а й кандидат – до вас.
  • Ситуаційні завдання. Коли ви задаєте ситуаційну задачу, дивіться на те, як людина мислить. Не варто витягати з нього саме те, що ви собі придумали, слово в слово. Він не знає ваших стандартів. А, маючи досвід роботи в індустрії краси, фахівці і адміністратори, скоріше будуть обережні у відповідях, знаючи, наскільки протилежні вимоги зустрічаються в різних салонах. Цілком можливо, що в попередньому місці, потенціал кандидата був розкритий не до кінця.
  • Портфоліо. Портфоліо – найважливіший відбиток результатів роботи косметолога. Просіть додати портфоліо до резюме, але тільки лише його вивчення буде недостатньо. Запитайте у майстра, чому він вважає цю роботу хорошою? Недостатньо погортати портфоліо, багатозначно покивати головою і закрити. Задавайте фахівця питання, щоб зрозуміти, як він мислить, що для нього важливо, на що він звертає увагу, працюючи з клієнтами. Тестова процедура: помилка тестувати тільки професійні навички. Обов’язково звертайте увагу на сервісні навички фахівця. Цілком можливо, що будь-які ранні роботи він і не вважає якісними і встиг за цей час вирости в професійному плані.

Що ще необхідно враховувати при найманні і співбесіді косметолога?

Стажування. Чи не пропускайте етап стажування та навчання стандартам роботи з клієнтами, перш ніж офіційно взяти фахівця або адміністратора на роботу. Але природно, стажування просто зобов’язана бути оплачуваною. Якщо ви запропонуєте майстру неоплачувану стажування, то просто продемонструєте своє до нього неповагу і до часу його як фахівця. Лояльного співробітника з такого кандидата точно не вийде.

Питання слід чітко і ясно сформулювати. Вони повинні бути гранично зрозумілими: людина і так хвилюється (як і абсолютно всі на співбесідах) і він не повинен витрачати час і ресурс на розшифровку того, що ж все-таки мав на увазі інтерв’юер.

Детально розпитайте про те, з якими технологіями фахівець працював, які процедури робив, в яких напрямках хоче розвиватися надалі. Обов’язково уточніть враження про попередні місця роботи: це також дозволить скласти вам більш цілісне враження про людину. Звертайте увагу на комунікабельність і вміння до себе розташовувати: насправді, для майстра б’юті-сфери це вміння не менш важливо, ніж його, безпосередньо, професійні навички.

24.07.2020
Співбесіда з косметологом
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП