Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Соціальні мережі та SMM для салону краси

ГоловнаБлог — Соціальні мережі та SMM для салону краси

Карантин – це той самий час, коли ви можете без докорів сумління сконцентрувати максимум уваги і зусиль в розкрутку і рекламу. І, природно, чи будь-який піар в сучасному світі обійдеться без грамотного SMM.

Б’юті-бізнес, насправді, досить специфічний. І це – той самий випадок, коли дуже важливо не тільки якісно надає всі послуги, які є в “меню”, а й правильно позиціонувати і розкручувати бренд. І, поза всяким сумнівом, в століття соціальних мереж, просто не обійтися без якісного SMM як для косметологічних клінік, так і для салонів краси.

Соціальні мережі та SMM для салону краси: що потрібно знати?

При тому що клієнтів практично ніколи не бракує, в індустрії краси дуже висока конкуренція. Погодьтеся, крім вашого салону мул же косметологічної клініки, швидше за все, у вашому місті є ще достатня кількість подібних. Так, вони можуть відрізнятися якістю, вони можуть відрізнятися ціновою політикою, дизайном, підходом до послуг в цілому. Крім класичних салонів з комплексним обслуговуванням, на ринку з’явилося безліч моноуслуг і приватних майстрів, які також надають величезну конкуренцію для салонів і косметологічних клінік. Навіть великі мережі магазинів з продажу парфумерії та косметики стали надавати безкоштовні послуги з догляду своїм клієнтам. У таких ринкових умовах, крім ціни і якості послуг, що надаються, необхідно приділяти максимальну увагу своїх каналах комунікації зі споживачами.

Розкрутка акаунтів салону краси або косметологічної клініки в соціальних мережах: що потрібно робити?

  1. По-перше, ми серйозно радимо вам виділити бюджет на роботу тлумачного SMM-менеджера. Тренди в цій галузі змінюють один одного досить швидко, постійно змінюються алгоритми роботи соціальних мереж, а отже – потрібна людина, яка постійно буде постійно перебувати в цій роботі. Плюс – це відмінний спосіб делегувати таку роботу і отримати відмінний результат.
  2. Обов’язково заведіть акаунти в найбільш популярних соціальних мережах. Як мінімум, це повинні бути сторінки на Facebook і Instagram. Такі соціальні мережі, до речі, дають можливість створення бізнес-акаунтів з відповідним, розширеним функціоналом.
  3. Обов’язково створіть власну айдентику і корпоративний стиль. Ті ж логотипи можна додавати у вигляді водяного знака на фотографії: це заодно попередить крадіжку вашого контенту іншими акаунтами.
  4. Закликайте передплатників відзначати подруг, які могли б хотіти до вас записатися. Або просите надсилати / відзначати ваш аккаунт в постах для участі в розіграшах.
  5. У Сторіс проводите опитування і голосування, просите зворотний зв’язок. Чим більше зворотного зв’язку – тим краще. Як правило, алгоритми соціальних мереж заточені таким чином, що найчастіше користувачам з цільової аудиторії відображаються активні сторінки, а не “мертві” з контентом заради контенту.
  6. З зворотним зв’язком варто бути вкрай акуратним. Якщо до вашої роботи чіпляються, критикують, не ігноруйте. Намагайтеся відповідати на негатив в першу чергу. При цьому, відповідайте максимально коректно, ввічливо, пам’ятайте, що клієнт завжди правий і ваші відповіді абсолютно точно побачать інші користувачі соціальної мережі – ваші потенційні або вже лояльні клієнти. Зберігати обличчя варто в будь-якому випадку.
  7. Підписуйтесь на своїх клієнтів, пропонуйте заповнювати невеликі анкети із зазначенням ників / акаунти в соцмережах. Коментуйте, підвищуйте лояльність. Користувачок, як правило, цікавиться, хто їх коментує і переходять на відповідні сторінки.
  8. Пам’ятайте, що відкритість і максимальна прозорість вашого бізнесу і особистого бренду – головний тренд теперішнього часу. Вам довірятимуть, якщо ви будете говорити правду. Пишіть правду, проявляйте максимальну щирість і любите те, що робите.
  9. Контент – це ключове, на що варто звертати увагу. Викладіть лайв, фотопости і Сторіс з вами / вашими майстрами за роботою. Напишіть про косметику, препаратах, які ви застосовуєте у своїй роботі. Зробіть карусель, відмінно спрацюють гифки і stop motion, зробіть сюжетну зйомку, сфотографуйте їх в руці моделі або просто поблизу. Окремо варто згадати обробку фотографій. Безумовно, використовувати пресети для обробки можна, але ось фотошопом не захоплюйтеся. Це дуже помітно і значно знижує рівень довіри до салону або косметологічної клініці, адже це означає, що в роботі майстра є, що виправляти.
  10. Не нехтуйте контент-планами. Вони повинні бути збудовані так, щоб різні типи контенту чергувалися, а сама активність в акаунтах була вивіреною. Не варто робити пости кожні пару годин – вони будуть просто набридати. Але і рідко їх робити точно не варто: в іншому випадку, вони будуть рідко відображатися для користувачів і активність на сторінці знизиться.
  11. Не забувайте про таргетовану рекламу. Налаштувати її нескладно, а кількість передплатників, а отже – і ваших потенційних клієнтів, точно збільшиться. Звичайно ж, в таргетовану рекламу варто вкладати реальний бюджет; сам бюджет залежить від соціальної мережі – розцінки скрізь різні.
  12. SMM повинен, перш за все, грунтуватися на аналітиці. Тому, обов’язково аналізуйте, які саме посади викликають максимум активності і обхватів.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15.06.2020
Соціальні мережі та SMM для салону краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП