Професійне обладнання для клінік та салонів краси

SMS-розсилки від салонів краси та косметологічних клінік: особливості

ГоловнаБлог — SMS-розсилки від салонів краси та косметологічних клінік: особливості

В процесі розкрутки та піару салону краси, або ж косметологічної клініки, поза всяким сумнівом, всі засоби хороші і жоден з каналів піару ні в якому разі не варто ігнорувати. І крім досить популярних методів просування – SEO і SMM, варто також обов’язково враховувати можливості SMS-маркетингу і email-маркетингу.

SMS-розсилки від салонів краси та косметологічних клінік: особливості

Можливості смс розсилки: які вони?

Сервіс розсилки sms повідомлень для клієнтів салону краси відкриває такі можливості:

  1. Побудова з клієнтом довірчих відносин. У повідомленні до людини звертаються по імені, а в полі «відправник» значиться назва салону.
  2. Реклама тих чи інших послуг салону. Особливо важливо робити розсилки подібного роду, коли ви вводите нові послуги в своє “меню”.
  3. Зростання клієнтської бази. Можливість використання смс реклами через операторські мережі з залученням додаткових клієнтів в салон.

SMS повинні викликати у людини моментальну реакцію. Як же правильно скласти текст і презентувати свою пропозицію? Розглянемо на конкретних прикладах. Що варто робити?

  1. Нагадування про записи до косметолога або на курси по догляду за шкірою обличчя / волоссям. Подібне смс відправляється автоматично, будучи безпосередньо пов’язаним з CRM-системою. Завдяки цьому клієнти салону вчасно отримують інформацію про прийом або про заняття.
  2. Новина про відкриття нового салону. Це – обов’язковий варіант розсилки, коли ви відкриваєте нову філію. Природно, в соціальних мережах можна зробити більш “гучне” висвітлення цієї новини, але насправді, сучасна тенденція така, що люди намагаються кілька скорочувати перебування онлайн і СМС-інформування – більш надежно.Также обов’язково потрібно включати в розсилки інформацію про переїздах.
  3. Попередження про форс-мажорів і непередбачених ситуаціях. Ніхто не застрахований від неприємних сюрпризів. На випадок, якщо щось станеться, завжди повинні бути шаблони для оперативної смс розсилки клієнтам. Грубо кажучи, якщо з вини комунальників, сьогодні в вашому салоні немає світла або електрики – обов’язково попередьте шляхом СМС клієнтів про скасування послуг на сьогодні.
  4. Повідомлення про акції, програми лояльності, знижки, “щасливих годиннику”. Інформацію про це викладайте максимально коротко і ясно.
  5. Вітання постійних клієнтів зі святами. Автоматична sms розсилка для салону краси гарантує, що кожен іменинник отримає адресований особисто йому повідомлення своєчасно. Дрібниця – але це дуже приємно і точно підвищує лояльність клієнтів.

Як правильно складати СМС-оповіщення від салону краси або косметологічної клініки?

По-перше, подбайте про обсяг. Оскільки СМС не може містити багато слів, ваше завдання зробити його максимально інформативним і не нудним. У клієнта не повинно виникнути бажання видалити його не прочитавши. Так що пам’ятаємо, стислість – сестра таланту! До слова, враховуйте, що хоч СМС латиницею дозволяють вмістити більше символів, повідомлення кирилицею читаються і сприймаються легше, а отже – будуть більш ефективними.

Якщо ви хочете донести до своїх клієнтів більше інформації, то тут варто звернутися до email-маркетингу або ж месенджер-маркетингу. Грубо кажучи, більш об’ємні повідомлення ви можете без проблем надсилати в Viber, Telegram або What’s App. Це зручно тоді, коли у вас є номер телефону клієнта: все месенджери синхронізуються саме з номерами і налаштувати розсилку, таким чином, дуже просто.

Де взяти номери телефонів клієнтів?

Є салони краси та косметологічні клініки, які надходять не зовсім чесно і просто купують базу номерів у інших салонів і клінік. З одного боку це має сенс, тому що це, в певному сенсі, “гаряча” база і там точно є ваша цільова аудиторія. З іншого боку, клієнти не давали вам добро на підписку на розсилку і це може бути досить неприємно, більш того, це може викликати неприязнь до вашого салону в цілому через порушення особистого та інформаційного простору. Тому оптимальний варіант – це пропонувати всім, хто прийшов до вас клієнтам щось на зразок дисконтної програми, пропонувати анкети для реєстрації, де і потрібно вказати номер телефону. Обов’язково вкажіть відразу ж, що номери будуть використовуватися для СМС-розсилки або ж для розсилки в додатках-месенджерах: це буде чесно і, при бажанні, клієнт, звичайно ж, може відмовитися. Але як правило, від інформування відмовляються рідко. Те ж саме стосується і електронних адрес: попросіть його вказати і використовуйте цю адресу для інформування.

В цілому, головне правило СМС-розсилок для салонів – це чіткість і стислість. І, звичайно ж, “чесне” використання всіх контактів і можливість для клієнтів відмовитися від розсилки. Не часто з оповіщенням, щоб не бути нав’язливими і не викликати у клієнтів негативних емоцій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

02.07.2020
SMS-розсилки від салонів краси та косметологічних клінік: особливості
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП