Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Сезонність в роботі салонів краси і планування реклами

ГоловнаБлог — Сезонність в роботі салонів краси і планування реклами

Салонний бізнес, крім того, що він, безумовно, є дуже прибутковим, ще й дуже цікавий. Але і свої складності також присутні. По-перше, на самому початку існування такого бізнесу, розкрутитися досить непросто. Плюс – потрібно враховувати сезонність бізнесу і те, що попит на ті чи інші послуги може падати і знову зростати в залежності від сезону. І, відповідно, методики просування також повинні дещо відрізнятися в залежності від поточного сезону. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про сезонності в роботі салонів краси і про планування реклами з урахуванням цього фактора.

Як правильно просувати і рекламувати салон краси в Інтернеті?

Тут є відразу кілька шляхів. І, в ідеалі, варто використовувати їх все: адже чим більше каналів ви використовуєте, тим ширше ваша цільова аудиторія, тим вище відсоток людей, який ви покриєте інформацією про себе. Як мінімум, має сенс використовувати інструменти SEO – просування в пошукових системах за ключовими словами і запитам, інструменти SMM – просування в соціальних мережах. Як правило, комбінація цих двох каналів дає дуже хороші результати. Не варто забувати і про, так зване, “сарафанне радіо”. Чим більш якісні ви надаєте послуги, тим більше у вас шансів того, що до вас не тільки повернуться, але ще і приведуть подруг. Саме так формується найбільш лояльна аудиторія.

Якщо ви займаєтеся SEO і просуванням свого сайту в Google або інших пошукових системах, мова буде йти не про дні чи тижні, а скоріше про місяці від початку роботи зі сторінкою, на якій розміщено опис послуги, яку ви хочете просунути. Швидкість появи нової сторінки з описом вашої послуги або спецпропозиції залежить від безлічі факторів – від того, наскільки в принципі часто оновлюється ваш сайт, від його обсягу, від конкуренції в галузі за даним конкретним запитом.

У будь-якому випадку на швидкий результат розраховувати не доводиться. Саме тому для спецпропозицій і акцій даний підхід абсолютно не годиться, але для стратегічного розвитку буде правильно почати писати про пілінги і лазерне омолодження влітку, а про депіляцію і лазерну епіляцію взимку. Якраз до сезону гарантовано появу ваших сторінок у видачі, правда, без гарантії знаходження на першій або другій сторінці. Як правило, SEO працює так, що між початком просування до виведення сайту в топ видачі по тим чи іншим запитам, може пройти кілька місяців: природно, в тому випадку, якщо фахівці використовують “білі”, більш надійні методи просуватися.

А ось коли мова йде про соціальні мережі, то навпаки, треба рекламувати ті чи інші послуги точно в термін: так як реклама там діє практично моментально. Рекламувати пілінги влітку буде абсолютно неефективно, точно так же, як, скажімо, лазерну епіляцію. Навесні відмінно “вистрілить” реклама антицелюлітного масажу: як правило, саме ближче до літа жінки прагнуть привести тіло в порядок. А ось з вересня-жовтня можна сміливо рекламувати пілінги і інші типово “зимові” послуги. .

Два найкращих рекламних інструменту для миттєвого відображення вашого спеціальної пропозиції або нової послуги – контекстна реклама і таргетована реклама. Якщо ви робите акцент на SMM-просування, то без таргетированной реклами – ніколи. На даний момент, це – один з найбільш працюючих інструментів просування в соціальних мережах, особливо – в Facebook і Instagram.

Оголошення контекстної реклами в Google Ads можна включити практично миттєво, з будь-яким бюджетом. Звичайно, це за умови, що у вас є діючий акаунт або ви рекламуєте побутові послуги, інакше знадобиться 1-2 дні на модерацію і надання ліцензій.

Як бачите, при виборі рекламних інструментів дуже важливо розуміти швидкість їх активації, інерційність і можливості інакше є ймовірність не те що не отримати відгук на свою рекламу, а просто втратити інвестовані кошти. Правила досить прості – для SMM можна брати найбільш актуальні, сезонні послуги і просувати саме їх, для SEO потрібно діяти максимально заздалегідь. Природно, ми також можемо порадити вам співпрацювати з розумними таргетологамі, маркетологами, а також SMM і SEO-фахівцями, які допоможуть і рекламу правильно налаштувати, і стратегію просування правильну підібрати. Але на перших порах, особливо при нестачі бюджету, можна займатися цим і самостійно. І не бійтеся вкладати в платне просування: як правило, воно відмінно працює і ці гроші ви потім без проблем відіб’єте.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

02.07.2020
Сезонність в роботі салонів краси і планування реклами
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП