Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Реклама для салону краси

ГоловнаБлог — Реклама для салону краси

Насправді, будь-який власник салонного бізнесу знає, що мало відкрити салон краси або косметологічну клініку. Дуже важливо – грамотно вкластися в рекламу і вибрати робочу рекламну стратегію. Тому, в цій статті ми б хотіли більш детально поговорити про особливості реклами для салонів краси та косметологічних клінік.

Реклама для салонів краси та косметологічних клінік: як правильно розкрутитися?

  1. По-перше, дуже важливо визначитися з позиціонуванням. В індустрії краси все підприємства прийнято ділити на три цінові сегменти: економ, бізнес і преміум. Це відома всім класифікація. Таким же чином фахівці з маркетингу і рекламі поділяють і клієнтів. І наш перший секрет про прибутковою рекламі полягає в тому, що клієнти різних цінових сегментів сприймають і оцінюють рекламну пропозицію по-різному. Якщо ви не знаєте про це і формуєте рекламне повідомлення, спираючись тільки на своє сприйняття і думка майстрів вашого салону, ви легко можете помилитися і не отримати бажаного відгуку від клієнтів у відповідь на вашу рекламу. Клієнти, для яких важливий статус, готові платити більше за особливий підхід до себе. Статус клієнта можна підкреслити по-різному. Для одних клієнтів важливо обслуговуватися в вашому салоні, тому що він модний і у всіх на слуху. Інші вибирають салон закритого типу без вивіски і вважають за краще не зустрічатися з іншими клієнтами в залах і коридорах. Третім важливі церемонії персональної зустрічі і супроводу клієнта менеджером салону в процесі всього обслуговування. Всі клієнти статусної категорії люблять, коли під них підлаштовуються, але не люблять підлаштовуватися самі.
  2. Використовуйте максимум каналів реклами. Тут повинно бути і все: і реклама в соціальних мережах, і просування в пошукових системах по відповідних запитах. В тому числі, це можуть бути роздавальні матеріали (флаєри), різноманітні акції на кшталт “приведи подругу”, плюс – обов’язково вкладетеся в візуал. Далеко не всі багато сидять в соціальних мережах і шукають в пошукових системах потрібні послуги. А ось гарна вивіска точно спрацює для потенційних клієнтів, які приходять “з вулиці”, – в самому прямому сенсі цього слова. З цією ж метою відмінно підійдуть різні рекламні банери і стійки. А ще, реклама в газетах і журналах досі актуальна. Особливо – реклама в глянці.
  3. Достатньо ефективною вважається реклама в месенджерах. Ви можете застосовувати її як з вже наявною базою контактів реальних клієнтів: наприклад, робити розсилки з інформацією про знижки та програмах лояльності. А також ви можете працювати з “холодної” базою: номера без проблем можна купити, – причому номери людей, які точно входять в масу вашої цільової аудиторії. Також ви можете працювати з e-mail-розсилками, це також дуже ефективно.
  4. Якщо у вас є на це бюджет, то ви можете зробити рекламу на бігбордах, на ТБ і на радіо. Відразу скажемо – цей метод реклами надзвичайно доріг; особливо в тих випадках, коли в цій сфері у вас немає зв’язків, завдяки яким ви можете отримати велику знижку. Найкраще цей метод, до речі, працює для мереж салонів і косметологічних клінік; в іншому випадку, така реклама, найімовірніше, не окупить себе.
  5. Сьогодні все більша роль відводиться інфлюенсерам, лідерам думок. Їх думку довіряють, а реклама від них – максимально ефективна. Спробуйте купити рекламу у б’юті-блогера з вашого міста, наприклад. Ціна такої реклами, як правило, залежить від кількості фоловерів у конкретного інфлюенсера.
  6. Слідкуйте за відгуками на ваш салон або косметологічну клініку. Якщо приходить негативний фідбек – обов’язково працюйте з ним. Видаляти не варто, а от реакція власника або SMM-менеджера повинна бути максимально адекватною: без хамства і перегинів. А краще – з символічними подарунками для незадоволених, або ж знижками на процедури.
  7. До самої рекламі важливо підходити з розумом. Досить часто можна зустріти рекламу салону або приватного кабінету, в якій перераховується весь перелік послуг, що надаються. Сьогодні така реклама не працює! Ваше рекламне повідомлення повинно бути простим, зрозумілим і однозначним. Незалежно від того, це інтернет-реклама, рекламний плакат на стіні або флаєр. Принцип простий: один рекламний носій – одне рекламне повідомлення.

Безумовно, крім реклами, важливо вкластися в якість послуг, а особливо – в якісне обладнання для салонів. Його ви можете знайти у PrimeLaser Systems. Висока якість, гарантійне обслуговування протягом року, навчання з сертифікацією для вас і ваших співробітників – все це у нас!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15.06.2020
Реклама для салону краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП