Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Просування косметологічної клініки

ГоловнаБлог — Просування косметологічної клініки

Салонний і косметологічний бізнес – це бізнес надзвичайно специфічний, де однаково важливу цінність мають ка якість послуг, що надаються, так і розкрутка. Причому як правило, рівень успіху розкрутки та піару салону, безпосередньо залежить від якості послуг; адже як відомо, так зване, “сарафанне радіо” – це найбільш ефективний метод реклами. Але, безумовно, є й інші способи. І сьогодні ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про особливості просування косметологічних клінік.

Просування косметологічної клініки: що потрібно знати?

  1. Обов’язково варто враховувати всі можливості просування та реклами в Мережі. Це може бути практично все, що завгодно. Просування в пошукових системах, якісний і продуманий SMM, а також багато іншого. І не економте на відповідних фахівцях: вони, найімовірніше,
  2. таргетовану рекламу в соціальних мережах – це один з найбільш ефективних методів розкрутки в соціальних мережах. Природно, цей метод вимагає вкладень, але саме він здатний як ніякий інший залучити вашу цільову аудиторію до аккаунту. Головною проблемою в Таргеті стають обмеження з боку модерації рекламних оголошень. І тут вам точно потрібен відповідний фахівець.
  3. Контент – це, безумовно, найважливіше в процесі будь-якого типу просування в Мережі. І в цілому, що стосується контенту, тут теж не все так просто. Можна використовувати практично будь-які формати, але бути в них максимально акуратними, щоб не образити аудиторію. Як і для будь-якої складної ніші, акцент в косметології краще зробити на репутаційному контенті. Намагайтеся робити власні, якісні, наочні фотографії. А тексти, краще, щоб писали копірайтери, а ваші ж фахівці: так буде більш інформативно і наочно. Знайомство з лікарями, хороші відгуки і чесні історії клієнтів про перетворення – запорука гарної зацікавленості брендом і подальших продажів. Саме вони впливають на лояльність потенційних клієнтів. Знайомте з косметологами, розповідайте про компанію, показуйте відгуки клієнтів. Корисний контент в косметології – це реально роздолля для контентщіков, адже про склади, процедурах для обличчя і тіла можна говорити з передплатниці нескінченно. Так, на відміну від медичних проектів в косметології ми радимо використовувати розважальний контент. Залучати до активностей аудиторію потрібно, але дуже акуратно. Дуже важливо верифікувати абсолютно будь-яку інформацію: так як, в іншому випадку, якщо серед передплатниць є люди з медичною освітою, то авторитет вашої клініки точно буде підірваний.
  4. Якщо просувається в Інстаграм, залиште весь розважальний і близько того контент на Сторіс. А в стрічці все ж зробіть упор на репутаційні та корисні пости.
  5. Зворотній зв’язок зі своєю аудиторією, а отже – з потенційним і вже існуючими клієнтами, це просто надзвичайно важливо і саме на цьому має сенс робити упор. Відповідайте на популярні питання, робіть розбір складів, руйнуйте міфи про косметології. Щоб стрічка не була нудною, вибирайте різні формати постів: використовуйте живі фото, фото лікарів, картки з корисною інформацією.
  6. До слова про акуратність, тут вона стати в нагоді на кожному кроці: з одного боку закон про рекламу, з іншого – передплатники, яких ми можемо образити необдуманими формулюваннями. Етичність будь-якої реклами і будь-якого просування – це надзвичайно важливо.
  7. Вступайте в колаборації з іншими салонами краси і косметологічними клініками. Здавалося б, обмін клієнтами зі своїми прямими конкурентами не може йти на користь бізнесу. Але є умови, при яких це може виявитися вигідним ходом. Зокрема, час карантину – хороший час для колаборацій, співпраці і обміну клієнтами. Як мінімум, тому, що досить багато салонів закриваються в кризовий період і ніша стає, в цілому, більш вільною.
  8. Зробіть так, щоб у вашій клініці був не один профіль роботи. Чим ширше перелік пропонованих послуг – тим більше шансів у вас розширити цільову аудиторію. Наприклад, крім здійснення Догляду процедур, у вас також може бути магазин (онлайн-або оффлайн- або обидва варіанти) з уходовой косметикою, на якій працює ваша клініка. Погодьтеся – відмінний варіант для ще одного джерела доходу.

Безумовно, на якості послуг варто робити основний упор. І, звичайно ж саме від якості безпосередньо залежить те скільки клієнтів буде не тільки приходити, але і повертатися в вашу клініку за іншими процедурами. Тому, як апгрейда на час карантину, має сенс оновити свій арсенал косметологічної техніки. І найкраще обладнання ви можете без проблем знайти в асортименті PrimeLaser Systems за оптимальними цінами.

15.06.2020
Просування косметологічної клініки
phone chat
close
phone
chat
×







×







×
Название:
Цена:
Мощность:
Цвет:


Виберіть спосіб доставки:
Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





Оберіть спосіб оплати:
Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП