Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Чому косметологи йдуть з салонів краси? Як зупинити текучку?

ГоловнаБлог — Чому косметологи йдуть з салонів краси? Як зупинити текучку?

Робота з персоналом – це надзвичайно важливо в салонному бізнесі. Насправді, саме персонал, співробітники салону, можуть зробити бізнес дійсно успішним: так як клієнти повертаються нема за дизайном, не за неймінг, не за ввічливістю адміністратора, а за дійсно високою якістю послуг. А ці виконання цих послуг забезпечується співробітниками. І в цій статті ми б хотіли поговорити про те, як правильно утримувати співробітників салонів краси, зробити їх більш лояльними і розглянути, чому схильні йти з салонів, зокрема, косметологи.

Чому косметологи звільняються з салонів краси?

  1. По-перше, вони можуть звільнятися, як мінімум, через бажання відкрити власний бізнес. Досить часто відбувається так, що косметолог напрацьовує достатньо досвіду і досить коштів, щоб відкрити власну справу. В цьому випадку утримати фахівця практично неможливо. І, до речі, ви просто можете стати партнером для такого співробітництва, адже нетворкінг в бізнесі дійсно важливий.
  2. Далі, майстри можуть йти на більш вдалі для них умови і на більш високі заробітні плати. В цьому випадку утримати майстра також практично неможливо, але це – дуже важливий дзвінок до того, що має сенс в принципі переглянути систему оплату праці працівників, щоб уникнути значної плинності в подальшому.
  3. Наявність великої кількості обов’язків і роботи “зверху”. Особливо так буває, коли косметолог крім того, що виконує всі свої прямі обов’язки, ще й, наприклад, займається записом і розподілом клієнтів в салоні. Це може працювати виключно тоді, коли косметолог тільки починає бізнес і працює сам на себе. Вхідні дзвінки, як правило, приймає адміністратор клініки. Відповідно, він же і розподіляє нових клієнтів по фахівцях, в тому числі і на первинну консультацію. Збудовані відносини з адміністратором у «старичків» можуть сприяти більш щільному потоку у останніх. У той час як новому співробітнику необхідно ще себе зарекомендувати. Навряд чи косметолог, який розраховував заробляти, а не проводити час за чашкою чаю, буде задоволений подібною ситуацією і вкажіть бажання затриматися в салоні. Тому дуже важливо, щоб всі в салоні займалися своєю роботою, а не робили чогось понад. В іншому випадку, буде мати місце професійне та емоційне вигорання; навіть якщо фахівець не захоче звільнитися, свою роботу він буде робити набагато гірше.
  4. У косметолога в салоні мало клієнтів. Часто це “косяк” адміністратора. Щоб подібні ситуації звести до мінімуму, ми рекомендуємо спочатку самостійно проводити первинні консультації і розподіляти на свій розсуд нового клієнта до того чи іншого фахівця, розуміючи сильні і слабкі сторони кожного з них. Також це можна виправити наступним чином. Якщо клініка мережева, то настійно рекомендуємо розглянути можливість створення власного call-центру з функцією запису через CRM-систему. Це частково вивільнить час адміністратору клініки, а також дозволить поступово піти від «золотих ручок» фахівців і позбавить мережу від неправильного розподілу нових клієнтів.
  5. Неправильний, неписьменний менеджмент з боку керівництва салону. Не рідкість, коли салоном краси управляє людина, яка отримала цей непростий бізнес в якості подарунка. Відсутність профільної освіти, досвіду адміністрування, роботи з персоналом, розуміння елементарних правил економіки не зупиняють новоспеченого підприємця будувати нездійсненні бізнес-плани. Це також позначається на комунікації зі співробітниками. Якщо це – ваш випадок і на жаль вже не раз бачили непрямі або ж прямі натяки на неграмотний менеджмент, то ми дуже радимо вам цим зайнятися. По-перше, спілкуйтеся з усіма своїми співробітниками максимально шанобливо. По-друге, пройдіть хоча б курси з адміністрування бізнесу, щоб поліпшити якість менеджменту в своєму бізнесі. Перші враження про здаються неймовірні можливості і перспективи розвитку дуже скоро розсіюються і набувають більш реалістичних обрисів.
  6. Неповажне поводження з співробітниками. Як правило, це проявляється в дрібницях, але це також завжди помітно. Пам’ятайте, що шанобливе спілкування і увага до своїх співробітників вбереже вас від зайвої плинності.

І в цілому, найголовніший висновок: показник плинності 10% в рік – цілком нормальний. Але якщо звільнення стали більш частим явищем, то причину потрібно шукати саме в собі і в своєму способі керівництва.

28.07.2020
Чому косметологи йдуть з салонів краси? Як зупинити текучку?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП