Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Підводні камені салонного бізнесу

ГоловнаБлог — Підводні камені салонного бізнесу

Салонний бізнес не такий простий, як це може здатися на перший погляд. Чомусь саме навколо цього типу бізнесу є величезна кількість стереотипів. Мовляв, все просто і займаються цим, як правило, дружини заможних панів. Але насправді, це зовсім не так, салонний бізнес хоч і цікавий, але тим не менш, таїть в собі досить велику кількість складнощів. І саме про них ми б хотіли поговорити в рамках цієї статті трохи серйозніше. Зокрема про те, які підводні камені салонного бізнесу.

Підводні камені салонного бізнесу: чого варто очікувати?

Незважаючи на наявність підводних каменів, переваг у салонного бізнесу також більш, ніж достатньо.

Причини, за якими варто почати салонний бізнес:

  1. Турбота про красу є фундаментальною жіночої потребою. Чоловіки останнім часом теж нею зацікавилися. Таким чином, нестачі в клієнтах ви, швидше за все, не будете відчувати, так як попит дуже стабільний.
  1. Для відкриття салону краси може бути досить невеликого приміщення. Це може бути торговий центр. Для цих цілей підійде перший поверх житлового будинку. І в цілому, якась особлива специфіка, як правило, таких приміщень не потрібно.
  1. Почати можна з малого, наприклад з невеликого манікюрного кабінету. Поступово в міру розвитку можна розширювати діяльність, додаючи перукарський кабінет, косметологічні процедури і масаж. Це менш ризикований варіант, адже так вдасться накопичити досвід і сформувати стійку клієнтську базу.
  1. Невеликі фінансові вкладення на старті. Щоб облаштувати студію краси в орендованому приміщенні може знадобитися не так вже й багато коштів. Також існує варіант покупки франшизи або готового бізнесу. До того ж окупність такого бізнесу максимум півтора года.Хотя, безумовно, все залежить від того, в якому ціновому сегменті буде працювати салон. Якщо мова йде про передбачуване салоні преміум-класу, то і викластися потрібно буде стовідсотково, в тому числі – фінансово. А якщо мова йде не про манікюрному кабінеті, а косметологічної клініці, також будьте готові до того, що справа може влетіти в копієчку.
  1. Можливість масштабування проекту і залучення інвесторів. З невеликої студії на околиці міста можна отримати успішний бізнес, який представляє собою мережу філій. Для багатьох інвесторів салонний бізнес вважається вигідним і цікавим проектом для вкладення коштів. Вигоди салонного бізнесу дійсно очевидні. Для того, щоб залучити інвесторів в свій проект, дуже важливо грамотно розписати бізнес-план для проекту.

Варто відзначити, що салонний бізнес порівняно спокійно переживає кризу. Ринок залишають слабші і некваліфіковані учасники. Салони краси, які пропонують більш якісні послуги і високий стандарт обслуговування залишаються. Важливим фактором успішності салону краси в складний час є напрацьована клієнтська база. Тому салонний бізнес можна вважати досить стабільним. Але, безумовно, крім всіх перерахованих вище переваг, мають місце і, якщо не недоліки, то по крайней мере, підводні камені, про які важливо знати заздалегідь і важливо бути підготовленим.

І так, як правило, мова йде про наступні моменти:

  1. Незважаючи на те, що попит на б’юті-послуги завжди досить високий, сформувати клієнтську базу – не так-то просто. Як правило, споживачі тієї чи іншої послуги знаходять певного майстра (навіть не салон) і залишається йому лояльними протягом дуже довгого часу.
  2. Постійне підвищення кваліфікації для майстрів – маст-хев. Тренди в б’юті-світі змінюються надзвичайно швидко, раз у раз виникає попит на нові процедури і дуже важливо не загрузнути в рутині.
  3. Дуже важливо правильно визначитися з позиціонуванням салоні. Економ, миддл, преміум, еліт – варіанти всілякі, але важливо ще і максимально відповідати своєму сегменту як в плані цін, так і в плані якості послуг, що надаються.
  4. Складнощі в підборі персоналу. Косметологів, перукарів, майстрів масажу на ринку праці величезна безліч, дійсно кваліфікованих з них – одиниці. А як уже було сказано вище, клієнти найчастіше повертаються до конкретного фахівця і йдуть разом з ним, якщо фахівець залишає салон.
  5. Дуже висока конкуренція. Салонів краси та косметологічних клінік дійсно чимало і “переманювати” клієнтів потрібно якістю послуг, що надаються, а також цікавими акціями, унікальними процедурами.
  6. Якісне обладнання коштує дорого. Тому, якщо ви плануєте відкривати косметологічну клініку, то дуже важливо вкластися, в першу чергу саме в “начинку” – якісні апарати, витратні матеріали, хорошу косметику.
(3 оценок, среднее: 4,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24.07.2020
Підводні камені салонного бізнесу
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!