Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Помилки просування для косметолога: які вони бувають?

ГоловнаБлог — Помилки просування для косметолога: які вони бувають?

Сьогодні соціальні мережі для працівників індустрії краси надзвичайно важливі. Саме в соціальних мережах можна демонструвати результати своєї роботи, викладати своє портфоліо, а також знаходити нових клієнтів і продовжувати активну комунікацію з тими, хто вже користувався вашими послугами. Просування б’юті-майстрів і, зокрема, косметологів в Інстаграм і Фейсбук – це особлива тема. І саме про це ми б хотіли поговорити в цій статті більш детально, зокрема про тих типові помилки, які найчастіше допускають косметологи на цьому терені.

Помилки косметологів в просуванні в соціальних мережах: які вони?

  • Нечитабельність постів. Щоб ваші пости читали, вони повинні бути цікавими, корисними і «живими», а не тільки рекламними. Наприклад, можна розповісти про догляд за шкірою або зробити огляд конкретного препарату.
  • Занадто велика кількість реклами. Бажано, щоб корисних постів було в 2-3 рази більше, ніж рекламних. Бажання рекламувати ті чи інші косметичні продукти – цілком природно, особливо, коли у майстри – вже немаленьке кількість передплатників. Але у всьому потрібно знати міру, інакше ви просто втратите довіру вашої аудиторії.
  • Нудний тон постів. Людям подобається сторітеллінг. Коли ви не просто сухо викладаєте інформацію, а вплітається в свою розповідь історію. Цьому мистецтву можна навчитися за спеціальними книгам або вивчаючи подібні акаунти в Інстаграм.
  • Повна відсутність корисної інформації в профілі. Завдання косметолога – створити у людей відчуття, що аккаунт веде добре розбирається в справі людина, яка не просто продає свої послуги, а хоче допомогти людям вирішити їхні проблеми зі шкірою і тілом. Перед тим, як йти до того чи іншого косметолога, жінки ретельно вивчають його профіль і портфоліо, і йдуть тільки до тих, хто виробляє дійсно гарне враження грамотного фахівця.
  • Відсутність конкурсів і акцій. Найпростіший конкурс – прохання поставити лайк під фото і відзначити друзів, а натомість прийти на безкоштовну консультацію, отримати пробник засоби по догляду за шкірою або знижку на процедуру. Насправді, цей метод – дійсно дуже робочий і ефективний в процесі просування.
  • Накрутка пыдписниців. Це – найбільш шкідливий і недієвий метод розкрутки. По-перше, у вас є шанс нарватися на бан від соціальної мережі, в якій ви рухаєтеся. По-друге, така аудиторія досить швидко відписується і вже через кілька тижнів від “красивого” числа передплатників в профілі не залишиться і сліду. Краще вже вкласти гроші в таргетовану рекламу, такі витрати, по крайней мере, окупляться. Так що ми категорично не рекомендуємо вам вдаватися до накруткам, а також до giveaway зі спонсорами, які працюють практично так само, як і звичайна накрутка.

В цілому, не варто уникати практично будь-яких можливостей для піару. Якщо говорити про безкоштовні способи, можна згадати взаємний піар. Цим часто користуються акаунти із суміжною тематикою (не конкуренти). Можна зв’язатися з кількома власниками аккаунтів перукарів, майстрів з манікюру, візажистів, масажистів і запропонувати взаємний піар: вони розкажуть на своїй сторінці про вас, а ви на своїй – про них. Це виглядає не як реклама, а як щира рекомендація, чому люди довіряють найбільше. А якщо ви готові суттєво вкластися в розкрутку, то має сенс купувати таргетовану рекламу, або ж замовляти рекламу у місцевих блогерів з хорошою репутацією і лояльною, платоспроможною аудиторією. Не старайтеся і використовуйте всі методи рівномірно і рівноцінно.

Чого ще варто уникати в процесі просування в соціальних мережах?

  1. Відсутнє просування і активність. Тут все просто. Якщо відсутній просування ніякої реклами, взаімопіара, підписок і лайків користувачів. А отже – залучити нових клієнтів, а отже і заробіток буде набагато складніше.
  2. Погані, занадто реалістичні і неприємні фотографії «До» і «Після» – це не кращий варіант для просування. Справа в тому, що користувачі не люблять отримувати негативні емоції в соціальних мережах і як правило, такий контент дуже відштовхує.
  3. Відсутність єдиного стилю – хаотична публікація постів, фото, акцій. Так користувачеві складніше орієнтуватися в ваш обліковий запис. Зробіть структуру вашого облікового запису максимально чіткої і логічною.
  4. Відсутність приємного візуала. Наприклад, колір літер на фотографіях – це дратує і видає, що аккаунтом займається дилетант.
  5. Розберіться в сучасних трендах контейнтмейкінга або ж залучіть до роботи фахівця.
    Занадто складні тексти, переповнені медичними термінами – їх нецікаво читати простим людям. Ваші тексти, безумовно, не можуть не містити медичних термінів, але оформите їх так, щоб читати було цікаво.
(4 оценок, среднее: 4,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

24.12.2020
Помилки просування для косметолога: які вони бувають?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×