Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Навчання персоналу в салоні краси: основні особливості.

ГоловнаБлог — Навчання персоналу в салоні краси: основні особливості.

Тенденції і технології в б’юті-бізнесі змінюються досить швидко. З’являються нові процедури, виробники постійно випускають нову косметику і ті майстри, які періодично не проходять навчання та підвищення кваліфікації, рано чи пізно, “просідають” і по доходу і за кількістю клієнтів. І якщо навчання і проходження підвищень кваліфікації у приватного майстра завжди на його совісті, то що робити керівникам салонів краси? Пускати справу на самоплив і розраховувати на особисту мотивацію майстрів або ж потурбуватися навчанням самостійно? Спробуємо розібратися.

Навчання персоналу в салоні краси: основні особливості

Існує кілька основних підходів до навчання персоналу в салонах краси, серед яких основні такі:

  1. Співробітник вчиться і підвищує кваліфікацію за свій рахунок. Увага і прагнення до отримання знань і навичок досить велике. «Треба відпрацьовувати вкладені в себе інвестиції». Застосування на практиці отриманих знань відбувається з максимальною ефективністю. Правда, застосовується такий варіант нечасто. В основному до такого «самофінансування» вдаються фахівці, що мають великий досвід і заробили грошей на свій розвиток. Для «молодого» фахівця подужати оплату свого навчання досить важко, так як грошей на свій розвиток ще не накопичилося. В даному випадку виникає один негативний для роботодавця момент – труднощі утримання того, хто навчається за свій рахунок працівника на підприємстві, так як салону він нічим не зобов’язаний. Насправді, такий підхід загрожує великою плинністю фахівців з одного боку і певним “застреванием” за технологіями і підходами, якщо фахівці недостатньо мотивовані. Як правило, таке практикується в салонах економ-класі.
  2. Співробітник навчається за рахунок підприємства. При цьому у нього не завжди проявляється прагнення вчитися і віддача від такого навчання не завжди буває високою, так як навчання може відбуватися і без бажання співробітника, а також тому, що сам він не багато вкладав у цей процес. Це, до речі, відноситься і до ситуацій, пов’язаних з проведенням тренінгів та корпоративного навчання, наприклад елементам корпоративної культури. Співробітник зобов’язаний «відпрацювати» вкладені в нього кошти, але не завжди цього вдається досягти. Але в цілому, навіть якщо зобов’язання обов’язково відпрацьовувати певний період в даному салоні після проходження навчання немає, такий підхід все одно здорово працює на утримання і нематеріальну мотивацію, значно підвищується лояльність такого співробітника. У деяких випадках може мати місце неприємний побічний ефект: співробітники можуть втрачати власну мотивацію, коли їх навчання повністю оплачено. І саме навчання також може проходити не дуже ефективно, грубо кажучи, людина не хоче отримати максимум за свої гроші.
  3. Часткова оплата навчання співробітника, наприклад з розрахунку 50 на 50. В даний час це найбільш перспективний варіант, так як і співробітник робить вкладення в себе, і підприємство несе на собі не всю фінансове навантаження. При цьому і мотивація, і віддача учня досить високі. Як мінімум, тому, що той, якого навчають також вкладається матеріально в власне навчання. Природно, підходи до часткової оплати можуть відрізнятися, це також може бути оплата 60 на 40 або 70 на 30. У будь-якому випадку, це – в деякому сенсі, компроміс між тими підходами, що вже були описані вище. В цьому випадку ви можете бути впевнені в тому, що і навчання проводиться ефективно, так як співробітник, все-таки, сам теж в нього вкладається, а також в тому, що ваш салон не стоїть на місці в плані технологій і здійснюваних процедур.

Варто враховувати, що навчання важливо проводити не тільки за тими технологіями і процедурам, з якими працює майстер, а також і з так званими soft skills – особисті якості співробітника дуже важливі в процесі роботи з клієнтами і без навичок комунікації робота в салоні краси або в косметологічної клініці буде вкрай неефективною. Так що навчання має вестися відразу по декількох напрямках.

Певна періодичність також важлива. Навчати співробітників важливо хоча б раз на рік, ще краще – раз на півроку.

Безумовно, також є ситуації, коли навчання співробітника цілком і повністю лежить на керівнику. Наприклад, коли мова йде про салон краси або ж косметологічної клініці, в якій використовуються спеціальні апарати: без навчання та сертифікації працювати з ними неможливо. Але якщо ви купуєте апарати для роботи по обличчю або по тілу у PrimeLaser Systems, ми обов’язково надаємо навчання для вас або ваших співробітників з наступною сертифікацією. Апаратна косметологія з нами – це просто!

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28.07.2020
Навчання персоналу в салоні краси: основні особливості.
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП