Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Несмак в салонах краси

ГоловнаБлог — Несмак в салонах краси

Салонний бізнес далеко не так простий, як може здатися на перший погляд. Насправді, це – той тип бізнесу, де на успіх впливають навіть самі, здавалося б, незначні деталі. Іноді буває таке, що здавалося б, і бізнес-план збудований грамотно і стратегія теоретично успішна, але салон »не вистрілює”. І, так як це, б’юті-бізнес, то мова може цілком йти про несмак. Це – поняття широке і трохи докладніше, в контексті салонного бізнесу, ми спробуємо розібратися з допомогою цієї статті.

Несмак в салонах краси: що може відлякувати клієнтів?

Б’юті-бізнес просто зобов’язаний бути красивим і естетичним. Це стосується всього – як дизайну інтер’єру, лого та айдентики, так і зовнішнього вигляду ваших співробітників, це – насправді, надзвичайно важливо. Що ще потрібно знати, щоб не відлякати потенційних і вже лояльних клієнтів несмаком?

  1. Тенденції ринку показують, що максимальну лояльність з боку клієнтів отримують салони краси з концепцією дружності і демократичності. Це тренд «бути friendly», мандрівний з європейських країн.
  2. Правильно визначте позиціонування свого салону або ж косметологічної клініки. Для клієнта, якому важлива статусність, важливо перебувати в середовищі людей такого ж рівня і відвідувати ті салони краси, які викликають підсвідому асоціацію «тут красиво», «дорого», «я можу прийти сюди з подругою і зробити класні фоточки для Інстаграм». Список можна продовжувати довго. Найголовніше для того, щоб такий клієнт захотів до вас прийти – потрібно створити відповідні умови. Відповідайте статусу свого клієнта, пропонуйте затребувані їм послуги і за змістом, і за рівнем обслуговування. А щоб привести до себе гідних клієнтів в потрібній кількості – займіться своєю упаковкою. В салон краси приходять не просто за товарів, не просто за послугою, а за абсолютно особливим антуражем.
  3. Зверніть увагу на ваш логотип і фірмовий стиль. Якщо вашого логотипу більше 3-х років, велика ймовірність того, що він за своєю стилістикою вже застарів. «Старість» логотипу видають шрифти, форми, неадекватність колірної гами. Щоб виправити логотип, не потрібно міняти бренд (проводити ребрендинг). Просто зробіть легку косметику – попросіть гарного графічного дизайнера підігнати лого, зробити його більш сучасним. Швидше за все, адекватний дизайнер зробить його більш мінімалістичним.
  4. Пам’ятайте, що сторінки в соціальних мережах – це, по факту, ваша візитна картка. І саме на них, в першу чергу, звертають увагу клієнти по пошуку салону для здійснення тієї чи іншої б’юті-послуги. Погодьтеся, навряд чи хоч кого-то можна залучити слабким візуалом. Зробіть сторінки в соціальних мережах стильними та змістовними. Це ваше перше торкання з потенційним клієнтом. Покажіть якість на цьому рівні. Приберіть неякісні пікселізовану і однотипні фотографії. Почніть регулярно публікувати інформацію. Зараз аудиторія рідко приходить в новий салон, попередньо не вивчивши його акаунти в соціальних мережах, а особливо – в Інстаграм, де ключову роль відіграє саме візуальна складова всього контенту.
  5. Стиль мовлення в соціальних мережах або, так званий, ton of voice, як кажуть SMM-спеціалісти, також має важливе значення. Як мінімум, дуже важливо, щоб всі пости були орфографічно, стилістично і пунктуаційних грамотними: навряд чи респектабельні клієнти будуть приходити в салон, профілі в соцмережах яких виглядають так, як ніби їх веде п’ятикласник. І будьте гранично ввічливі і коректні.
  6. Інтер’єр салону і його зручність оцінюються не в останню чергу. Економити на ремонті не варто. Тим більше, що сучасні інтер’єри не вимагають занадто значних вкладень. Бажано, щоб інтер’єр був стильним, мінімалістичним, без незграбних деталей і тієї самої, горезвісної несмаку. І хороше, м’яке, в ідеалі – тепле освітлення дійсно важливо, тому вкладетеся в хороші світильники.

Безумовно, крім усього перерахованого вище, дуже важливо звернути особливу увагу на технічну складову вашого салону краси або ж косметологічної клініки. Йдеться, звичайно ж, про якісне косметологічному обладнанні. Якщо ви зараз перебуваєте в пошуках такого, то в асортименті PrimeLaser Systems, ви без проблем знайдете те, що вам потрібно. У нас – висока якість, великий вибір, апарати різного призначення, які допоможуть значно розширити спектр послуг в вашому салоні краси або косметологічної клініці. Плюс – навчання роботі на апаратах, представлених у нас, з наступною сертифікацією, а також рік сервісного гарантійного обслуговування. Разом з нами ви можете істотно розширити перелік послуг, пропонованих вашим салоном краси або ж косметологічної клінікою.

15.06.2020
Несмак в салонах краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП