Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як вибрати приміщення для салону краси?

ГоловнаБлог — Як вибрати приміщення для салону краси?

Власний салон краси – це досить вигідний бізнес, який, при правильній організації, не тільки приносить досить пристойний прибуток, але і приносить задоволення. Плюс – несе в собі дуже хорошу, позитивну місію – робить жінок більш красивими і здоровими, допомагає підвищити самооцінку. В цілому, в ході відкриття такого бізнесу як салон краси, важливо враховувати безліч чинників. По-перше, безумовно, усі послуги повинні бути надані максимально якісно. Без цього пропаде будь-який піар і будь-яка, навіть сама геніальна розкрутка салону. По-друге, важливо, щоб в салоні були грамотно підібрані всі послуги. Найчастіше, з усіх б’юті-майстрів, жінки звертаються до перукарів, візажистів, майстрів манікюру, а також косметологів, що спеціалізуються на апаратній або ж ін’єкційної терапії. По-третє, цінова політика повинна бути грамотно підібраною.

Це може бути салон економ-класу, може бути салон преміум-класу, але обов’язково стежте за тим, щоб ціна відповідала якості послуг, а краще, якщо якість буде вищою за ціну. Таким чином, кількість клієнток буде тільки збільшуватися: адже сарафанне радіо – найефективніший і найнадійніший спосіб розкрутки. Ну і, нарешті, ще один важливий параметр – це місце розташування салону і правильно підібране приміщення. Про те, як правильно підбирати приміщення для салону, ми б і хотіли поговорити в цій статті.

Як правильно підібрати приміщення для салону краси?

Враховувати варто наступні фактори:

  1. Органічний трафік – повз приміщення щодня проходять представники цільової аудиторії. Грубо кажучи, салон економ-класу буде вдало вписаний в студентський район, салон преміум-класу – в центрі міста. Важливо, щоб салон, все-таки, був на виду.
  2. Оптимальна транспортна розв’язка. Залежно від концепції та рівня майбутнього б’юті-підприємства потрібно оцінювати схему руху пішоходів, міського громадського транспорту, приватних автомобілів. Бажано, щоб біля салону була зручна парковка.
  3. Враховуйте місце розташування салону також за ознакою його легкого знаходження навіть без карт. У клієнтів не виникне складностей у знаходженні салону краси. Але тут знову ж таки ключову роль відіграє концепція. Для салону класу еліт зовсім не зайвим буде місце розташування, укрите від галасливих людських потоків, випадкових небажаних «сусідів», цікавих очей. Для салону класу люкс, дуже хорошим фактором буде деяка приватність.
  4. Організовано окремий вхід в приміщення з вулиці. Щоб потрапити в салон не потрібно постійно долати перешкоди у вигляді шлагбаумів, консьєржів, кодових замків. Чим складніше вхід в салон, тим вище ймовірність того, що клієнт просто “заб’є” і не буде його шукати.
  5. Розташування приміщення дозволяє встановити вивіску таким чином, щоб її було помітно максимальній кількості людей, що проходять і проїжджають повз. Насправді, дуже мало хто серфить в Інтернеті в пошуках салону. Як правило, такі походи здійснюються ситуативно.
  6. Сусідство. Магазин брендового одягу, склад, гастроном радянського зразка, дорогий ресторан – в залежності від того, хто ваші клієнти, будь-які сусіди можуть бути для вас як вигідними, так і абсолютно небажаними. Якщо закладу навколо швидше – “дамські”, то це вам тільки на руку.
  7. Загальний рівень інфраструктури. Якщо мова йде про спальному районі, то чим більше різних установ і закладів зосереджено в радіусі 500 метрів, тим краще для салону краси. Адже часто, дами люблять поєднувати похід в салон з шопінгом, або ж, з походом в кав’ярню.
  8. Оцініть не тільки поточну ситуацію, а й поцікавтеся планом розвитку району. Хіба мало, раптом перед вашими панорамними вікнами незабаром буде будуватися багатоповерхівка.
  9. Що знаходилося в приміщенні до того, як його почали здавати в оренду або виставили на продаж. Якщо до цього орендарі змінювалися раз по раз, значить – щось тут нечисто.
  10. Репутація місця. Існують мікрорайони і місця в місті, які мають певні ярлики, наприклад, «хіпстерское», «студентське», «дороге», «для туристів». Враховуйте це, спираючись на орієнтовну цільову аудиторію вашого салону.
  11. Якість самого приміщення не менш важливо. По-перше, воно повинно бути досить просторим: щоб в ньому помістилося кілька кабінетів для різних фахівців. Обов’язково має бути присутнім приміщення для відпочинку персоналу.
  12. Якість ремонту підбирайте на свій смак. Деякі люблять розробляти інтер’єр свого салону з нуля. Для кого-то ж це – надто складно. Обов’язково звертайте увагу на якість вентиляції та витяжки. В салоні, ні в якому разі, не повинно бути душно. Тому, також варто уникати підвальних приміщень.
08.01.2020
Як вибрати приміщення для салону краси?
phone chat
close
phone
chat
×







×







×
Название:
Цена:
Мощность:
Цвет:


Виберіть спосіб доставки:
Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





Оберіть спосіб оплати:
Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП