Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Як запобігти вигоряння працівників в салоні краси або в косметологічної клініці?

ГоловнаБлог — Як запобігти вигоряння працівників в салоні краси або в косметологічної клініці?

Емоційне вигоряння на роботі – це досить популярна сьогодні проблема і зіткнутися з ним можна в абсолютно будь-якій сфері, в тому числі – з б’юті-сфері. У цій статті ми б хотіли трохи більш докладно розглянути, що ж із себе представляє синдром емоційного вигорання, як його визначити, як це позначається на робочому процесі і що ж робити в такій ситуації керівнику.

Синдром емоційного вигорання: що це таке?

За своєю суттю, синдром емоційного вигорання являє собою постійно зростаюче емоційної, психологічне і фізичне виснаження. І, найчастіше, такий синдром пов’язаний саме з професійною діяльністю. Знижується здатність до емпатії. Завдання виконуватися на автоматі, псуються стосунки з колегами, клієнти все частіше скаржаться на роботу такого співробітника, якщо мова йде про випадки емоційного вигорання у працівників салонів краси або косметологічних клінік. І цей синдром дійсно небезпечний.

Синдром емоційного вигоряння можна було-б вважати особистою справою людини. Якби це не приводило до прямих і непрямих фінансових збитків: невдоволення сервісом серед клієнтів, втрата клієнтів, погіршення атмосфери серед співробітників, зниження продуктивності роботи всього колективу, звільнення. І, якщо вже говорити про якусь гуманистичности, то залишати свого співробітника в такому стані і просто його звільняти – не найвдаліший рішення.

Без своєчасної корекції синдром може ставати причиною серйозних особистісних змін в спілкуванні з оточуючими людьми. Закінчується емоційне вигорання або хворобою співробітника, або його звільненням (як з ініціативи керівництва, так і за його власною).

Як правильно виявити синдром емоційного вигорання у себе або свого співробітника?

Симптомів емоційного вигорання існує досить багато. Примітно, що синдром зачіпає не тільки психоемоційну сферу, але проявляється також на фізичному рівні:

  1. Відчуттям втоми, яка не проходить навіть вранці після тривалого відпочинку і сну. І, як правило, короткочасну відпустку не вирішує проблему, так як людина просто не може переключитися
  2. Зниженням рівня енергії. Людина просто не може робити стільки завдань в одиницю часу як раніше і робити це так само якісно як раніше.
  3. Порушеннями сну (безсоння або підвищеною сонливістю). Людина може не висипатися навіть в належні йому 8 годин.
  4. Втратою або набором ваги без очевидних причин. При цьому, раціон залишається тим же.
  5. Погіршенням зору, порушенням сприйняття запахів, дотику;
  6. Порушенням когнітивних функцій (пам’ять, увага, концентрація);
  7. Зниженням захисних функцій організму, схильністю до захворювань. Значно падає імунітет.

Як розпізнати професійне вигорання у співробітника?

  1. Людина пред’являє самому собі підвищені вимоги і страждає від невідповідності цього ідеалу.
  2. Найчастіше звичайного скаржиться на втому, не відчуває себе бадьорим і енергійним в будь-який час дня, у нього постійно поганий настрій.
  3. Може просто так робити безліч зауважень оточуючих.
  4. Значно змінюється темперамент і поведінку в цілому. Якщо ви спочатку мали справу з життєрадісним холериком, а потім бачите полудепрессівного флегматика, то швидше за все, справа саме в вигорянні.
  5. Людина стала частіше колишнього йти на лікарняні, або ж брати неоплачувані з боку роботодавця вихідні.
  6. Вся робота стала виконуватися менш якісно, значно менш якісно, ніж це було раніше.
  7. Помітна сонливість і апатія.
  8. У співробітника повністю відсутня емпатія, допомагати і співчувати кому-небудь він не бажає.
  9. Співробітник постійно порушує трудову дисципліну, постійно спізнюється, часто виходить на перекури.
  10. Значно збільшуються конфліктні ситуації, пов’язані з цим співробітником.
  11. Поглиблюються наявні шкідливі звички.

Як правильно боротися з емоційним вигоранням у співробітників?

І так, якщо ви помітили, що хтось із ваших співробітників “вигоряє”, то пускати справу на самоплив, абсолютно точно, не варто, так як це може зашкодити вашому ж бізнесу. Як мінімум, має сенс зробити наступне:

  1. Обов’язково, дуже чесно і відкрито поговорите з співробітником тет-а-тет. Запитайте у нього, як у нього справи, дізнайтеся, чи немає у нього в житті будь-яких глобальних проблем. Дізнайтеся, що викликає у нього тривогу і негативні емоції. Можливо, негатив викликають будь-які слабкі місця в бізнесі в цілому, які необхідно терміново виправляти.
  2. Підбадьорте співробітника. Розкажіть про те, наскільки ви цінні для бізнесу, розкажіть про його позитивні сторони, про те, як він добре робить свою роботу. Цілком можливо, що співробітник вигорає внаслідок відсутності нематеріальної мотивації.
  3. Запропонуйте співробітнику відпустку – хоча б короткостроковий. Цілком можливо, що він “вигорає” внаслідок банального недосипу. Можна також запропонувати переглянути графік, мінімально перекваліфікуватися, або ж сконцентруватися на тій роботі, яка максимально надихає.

В цілому, якщо ви проявите себе як мудрий керівник, то людина обов’язково до вас прислухається.

(1 оценок, среднее: 4,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

28.07.2020
Як запобігти вигоряння працівників в салоні краси або в косметологічної клініці?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!