Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як швидко розкрутити салон краси?

ГоловнаБлог — Як швидко розкрутити салон краси?

Б’юті-бізнес – це дуже престижно, вигідно і досить цікаво. Тому, якщо ви давно мріяли про власний салон краси, або ж ви – кваліфікований косметолог і давно хочете стати власницею власної клініки, про зараз – саме час, щоб почати. Б’юті-бізнес відрізняється відносно низьким порогом входу, як правіло.ю інвестиції на початкових етапах в нього не так вже високі, якщо мова не йде, звичайно ж, про салон преміум-класу, коли необхідно вкластися і в приміщення, і в топових майстрів. Багато власників бізнесу подібного роду, скаржаться на його низьку маржинальність.

Безумовно, цей ефект має місце на ринку, але частіше за все він виникає внаслідок невірно вибудуваного ціноутворення, а також через те, що салон недостатньо розкручений і розрекламований, отже – клієнтів у нього не так вже й багато. Саме про це ми б і хотіли поговорити в цій статті трохи детальніше – про те, як же правильно розкрутити і розрекламувати свій салон.

Як ефективно розкрутити салон краси?

Способів існує досить багато і підсумковий результат також залежить від безлічі факторів. Зокрема, від вашої цільової аудиторії, від того, скільки ви готові вкласти в розкрутку часу і коштів, від того, який рівень послуг ви збираєтеся забезпечувати. Сьогодні має сенс робити ставку на Діджитал-складову розкрутки: справа в тому, що до телевізійної і зовнішньої реклами споживачі звертаються досить рідко і найчастіше шукають салон в Інтернеті – за допомогою пошукових систем або соціальних мереж. Той самий, горезвісний метод сарафанного радіо також має місце: тому, дуже важливо забезпечувати своїм клієнтам той рівень послуг, щоб вони, в свою чергу, без проблем рекомендували вас своїм друзям і знайомим. Що ж потрібно робити?

  1. У кожного гарного салону краси повинен бути свій сайт. Повірте, при правильному підході саме сайт призведе вам половину клієнтів, якщо не більше. Безумовно, багато салонів обмежуються лише профайлами в соціальних мережах, але цього недостатньо. Щоб створити новий сайт або поліпшити наявний, зверніться за допомогою до професіоналів. Найміть команду з дизайнера, програміста і та інтернет-маркетолога. Ці люди подбають про те, щоб інтерфейс був симпатичний і зручний, а сам сайт виявився у перших рядках пошукової видачі. Сайт повинен бути максимально зручним, там повинні бути представлені всі ваші послуги, портфоліо майстрів, прайс.
  2. В рамках розкрутки салону, дуже важливо попрацювати над неймінг. Попередньо переконайтеся, що його назва легко запам’ятовується, інакше вся праця піде нанівець. Дуже важливо, щоб назва була досить простим, таким, що запам’ятовується. Читатися воно повинно максимально легко, якщо назва салону написано латиницею.
  3. Зверніть увагу на популярні соціальні мережі: особливо – Фейсбук, Інстаграм. Через соцмережі дуже легко просувати послуги і знаходити цільову аудиторію. Як правило, клієнти салонів – це молоді дівчата і жінки, а вони, в свою чергу, в соціальних мережах проводять досить багато часу. Плюс – соціальні мережі зручні тим, що в профілі можна викладати роботи майстрів і, з дозволу клієнтів, фото з рубрики “до і після”. Саме це буде служити відмінною рекламою. Способи просування в кожній із соціальних мереж відрізняються, але в певний момент, має сенс вкластися в таргетовану рекламу: сьогодні це той спосіб розкрутки, який дійсно себе виправдовує.
  4. Важливо, щоб салон знаходився в доступній для відвідувачок локації. В ідеалі, вивіска повинна виходити на вулицю, дістатися до салону повинно бути нескладно, знову ж таки, додатковим плюсом буде хороша, зручна транспортна розв’язка. Так ви забезпечите в тому числі, приплив випадкових відвідувачів.

Мотивуйте своїх клієнтів на відвідування салону. Проводьте регулярні акції, введіть гнучку систему знижок. Досягніть того, щоб ваш салон обговорювали. Акція – це добре, але цього недостатньо. Куди крутіше спрацює яке-небудь тематичний захід. Це може бути майстер-клас з макіяжу, з манікюру або педикюру, по косметологічних процедур. Залучайте на майстер-класи майстрів: так, можливо, ви зможете “переманити” до себе класного майстра з іншого топового салону.

Психологія споживача проста: якщо це вигідно, значить, це потрібно. Тобто зовсім необов’язково вводити знижку на найпопулярнішу процедуру.

Безумовно, навіть якщо ви здорово вкладетеся в розкрутку, але при цьому, якість послуг буде залишатися не на найвищому рівні, то навряд чи всі заходи приведуть до успіху. Створіть приємну атмосферу і переконайтеся, що клієнтки отримують задоволення. Переконайтеся в тому, що технічне оснащення салону – на найвищому рівні, що всі майстри – дійсно майстри своєї справи

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

08.01.2020
Як швидко розкрутити салон краси?
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП