Б’юті-бізнес – це дуже престижно, вигідно і досить цікаво. Тому, якщо ви давно мріяли про власний салон краси, або ж ви – кваліфікований косметолог і давно хочете стати власницею власної клініки, про зараз – саме час, щоб почати. Б’юті-бізнес відрізняється відносно низьким порогом входу, як правіло.ю інвестиції на початкових етапах в нього не так вже високі, якщо мова не йде, звичайно ж, про салон преміум-класу, коли необхідно вкластися і в приміщення, і в топових майстрів. Багато власників бізнесу подібного роду, скаржаться на його низьку маржинальність.
Безумовно, цей ефект має місце на ринку, але частіше за все він виникає внаслідок невірно вибудуваного ціноутворення, а також через те, що салон недостатньо розкручений і розрекламований, отже – клієнтів у нього не так вже й багато. Саме про це ми б і хотіли поговорити в цій статті трохи детальніше – про те, як же правильно розкрутити і розрекламувати свій салон.
Способів існує досить багато і підсумковий результат також залежить від безлічі факторів. Зокрема, від вашої цільової аудиторії, від того, скільки ви готові вкласти в розкрутку часу і коштів, від того, який рівень послуг ви збираєтеся забезпечувати. Сьогодні має сенс робити ставку на Діджитал-складову розкрутки: справа в тому, що до телевізійної і зовнішньої реклами споживачі звертаються досить рідко і найчастіше шукають салон в Інтернеті – за допомогою пошукових систем або соціальних мереж. Той самий, горезвісний метод сарафанного радіо також має місце: тому, дуже важливо забезпечувати своїм клієнтам той рівень послуг, щоб вони, в свою чергу, без проблем рекомендували вас своїм друзям і знайомим. Що ж потрібно робити?
Мотивуйте своїх клієнтів на відвідування салону. Проводьте регулярні акції, введіть гнучку систему знижок. Досягніть того, щоб ваш салон обговорювали. Акція – це добре, але цього недостатньо. Куди крутіше спрацює яке-небудь тематичний захід. Це може бути майстер-клас з макіяжу, з манікюру або педикюру, по косметологічних процедур. Залучайте на майстер-класи майстрів: так, можливо, ви зможете “переманити” до себе класного майстра з іншого топового салону.
Психологія споживача проста: якщо це вигідно, значить, це потрібно. Тобто зовсім необов’язково вводити знижку на найпопулярнішу процедуру.
Безумовно, навіть якщо ви здорово вкладетеся в розкрутку, але при цьому, якість послуг буде залишатися не на найвищому рівні, то навряд чи всі заходи приведуть до успіху. Створіть приємну атмосферу і переконайтеся, що клієнтки отримують задоволення. Переконайтеся в тому, що технічне оснащення салону – на найвищому рівні, що всі майстри – дійсно майстри своєї справи
Залишити відповідь