Головна — Блог — Ефективна робота адміністратора салону краси
Содержание статьи:
Адміністратор – обличчя вашого салону краси або косметологічного центру. Саме з ним відбувається перша комунікація потенційного клієнта і саме він зустрічає всіх гостей салону. Тому, дуже важливо, щоб робота адміністратора була максимально ефективною. Погодьтеся, якщо перше враження про адміністратора складеться негативне, в наступний раз клієнт може вибрати інше місце для б’юті-послуг.
Які функції адміністратора в салоні краси?
Правильний адміністратор може стати одним з найцінніших маркетингових інструментів вашого б’юті-підприємства. У певному сенсі, саме адмін – особа салону.
Він може допомогти залучити нових клієнтів, що подзвонили по рекламному оголошенню
Він може підвищити лояльність ваших клієнтів
він може допомогти збільшити середній чек вашого салону
Він може підвищити продажу домашньої косметики та інших супутніх товарів.
Не мало, чи не так? Отже, розповідаємо вам про радах, які допоможуть підвищити професіоналізм вашого адміністратора.
Основні принципи роботи адміністратора в салоні краси: що потрібно знати?
Завжди будьте усміхнені і доброзичливі, не ігноруйте відвідувачів. Якщо клієнт підходить до вас, чи не відвертайтеся, не починайте розмову з колегами, не відволікайтеся на телефон. В цілому, залипання в смартфон на робочому місці – це найгірше з усього, що може зробити адміністратор. Таким чином, всі клієнти – обділені увагою. Навіть якщо ви вже розмовляєте з відвідувачем, посміхніться знову прибулому клієнту, надайте йому невеликий знак уваги.
Чи не відповідайте коротко на відповіді. Якщо у вас запитують про вартість, наявності певних продуктів або особливостей процедур, давайте розгорнуту відповідь і завжди закінчуйте пропозицією: «Чи можу я вас записати на процедуру?», Цей нюанс здається досить незначним, але насправді, дуже багато клієнтів просто забувають записатися на ту чи іншу процедуру, навіть якщо в своїй голові він вже давно на неї погодився. І так, ніж більш ви комунікабельні, тим більше вам вийде “продати” послуг і супутніх товарів.
Завжди пропонуйте варіанти. Якщо клієнт не може визначитися з процедурою, то має сенс допомогти: обов’язково радьте ті чи інші варіанти. Уважно вислухайте потреби клієнта; природно, при цьому ви можете проконсультуватися з майстрами або ж відправити клієнта на консультацію. Робіть акцент на перевагах і результативності тих чи інших процедур.
Називайте клієнтів по імені хоча б на початку і кінці зустрічі. Так бесіда буде більш особистої і доброзичливою. І в цілому, звук власного імені – найприємніший звук для кожної людини: обов’язково враховуйте це в процесі комунікації. Таким чином, людина буде більш втягнутий в бесіду.
Робіть компліменти: погодьтеся, клієнту буде приємно, якщо ви щиро похваліть нову стрижку, аутфіт, манікюр – що завгодно. Таким чином, ви точно розташуйте до себе клієнта.
Будьте гранично уважні. Як в розрахунках, так і в запису клієнтів. Насправді, навряд чи може в салоні бути щось гірше, ніж неуважність адміністратора під час запису клієнток. І, якщо станеться накладка і комусь із клієнтів доведеться відмовити ,, то можете бути впевнені: лояльність буде назавжди втрачена. І звинувачувати в цьому нікого крім адміністратора немає сенсу.
По хорошому, саме адміністратор повинен придумати, як саме максимально автоматизувати і оптимізувати процес запису і розрахунків. Ми радимо вам промоніторити ринок CRM-систем, які дозволяють і запис враховувати, і фінанси вести і ще, заодно, розраховувати заробітні плати співробітникам.
Постійне підвищення кваліфікації для адміністратора – це надзвичайно важливо. Дуже важливо, щоб ця людина розвивав і організаційні навички та свої soft-skills, і навички комунікації, і стресостійкість. Індустрія краси досить часто пов’язана з досить суб’єктивними думками – і клієнту запросто може не сподобатися результат від тієї чи іншої процедури, навіть якщо вона була зроблена повністю правильно, безпечно і у відповідності з усіма технологіями. І дуже важливо, при цьому, саме адміністратору знайти консенсус між майстром і клієнтом, звівши конфлікт нанівець.
Як бачите, персона адміністратора надзвичайно важлива в процесі функціонування салону краси. І до найму адміністратора необхідно підходити максимально серйозно. Точно не потрібно наймати тих, хто приходить “залипати” в смартфон на ресепшені, латентних хамок і тих хто в цілому не володіє достатніми навичками комунікації. Якщо адміністратор веде себе неправильно, то безумовно, такий салон не врятують навіть самі якісно здійснювані послуги, найдорожча косметика і найбільш сучасна косметологічна техніка. Людський фактор тут дуже важливий.
Залишити відповідь