Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Ефективна робота адміністратора салону краси

ГоловнаБлог — Ефективна робота адміністратора салону краси

Адміністратор – обличчя вашого салону краси або косметологічного центру. Саме з ним відбувається перша комунікація потенційного клієнта і саме він зустрічає всіх гостей салону. Тому, дуже важливо, щоб робота адміністратора була максимально ефективною. Погодьтеся, якщо перше враження про адміністратора складеться негативне, в наступний раз клієнт може вибрати інше місце для б’юті-послуг.

Які функції адміністратора в салоні краси?

Правильний адміністратор може стати одним з найцінніших маркетингових інструментів вашого б’юті-підприємства. У певному сенсі, саме адмін – особа салону.

  • Він може допомогти залучити нових клієнтів, що подзвонили по рекламному оголошенню
  • Він може підвищити лояльність ваших клієнтів
  • він може допомогти збільшити середній чек вашого салону
  • Він може підвищити продажу домашньої косметики та інших супутніх товарів.

Не мало, чи не так? Отже, розповідаємо вам про радах, які допоможуть підвищити професіоналізм вашого адміністратора.

Основні принципи роботи адміністратора в салоні краси: що потрібно знати?

  1. Завжди будьте усміхнені і доброзичливі, не ігноруйте відвідувачів. Якщо клієнт підходить до вас, чи не відвертайтеся, не починайте розмову з колегами, не відволікайтеся на телефон. В цілому, залипання в смартфон на робочому місці – це найгірше з усього, що може зробити адміністратор. Таким чином, всі клієнти – обділені увагою. Навіть якщо ви вже розмовляєте з відвідувачем, посміхніться знову прибулому клієнту, надайте йому невеликий знак уваги.
  2. Чи не відповідайте коротко на відповіді. Якщо у вас запитують про вартість, наявності певних продуктів або особливостей процедур, давайте розгорнуту відповідь і завжди закінчуйте пропозицією: «Чи можу я вас записати на процедуру?», Цей нюанс здається досить незначним, але насправді, дуже багато клієнтів просто забувають записатися на ту чи іншу процедуру, навіть якщо в своїй голові він вже давно на неї погодився. І так, ніж більш ви комунікабельні, тим більше вам вийде “продати” послуг і супутніх товарів.
  3. Завжди пропонуйте варіанти. Якщо клієнт не може визначитися з процедурою, то має сенс допомогти: обов’язково радьте ті чи інші варіанти. Уважно вислухайте потреби клієнта; природно, при цьому ви можете проконсультуватися з майстрами або ж відправити клієнта на консультацію. Робіть акцент на перевагах і результативності тих чи інших процедур.
  4. Називайте клієнтів по імені хоча б на початку і кінці зустрічі. Так бесіда буде більш особистої і доброзичливою. І в цілому, звук власного імені – найприємніший звук для кожної людини: обов’язково враховуйте це в процесі комунікації. Таким чином, людина буде більш втягнутий в бесіду.
  5. Робіть компліменти: погодьтеся, клієнту буде приємно, якщо ви щиро похваліть нову стрижку, аутфіт, манікюр – що завгодно. Таким чином, ви точно розташуйте до себе клієнта.
  6. Будьте гранично уважні. Як в розрахунках, так і в запису клієнтів. Насправді, навряд чи може в салоні бути щось гірше, ніж неуважність адміністратора під час запису клієнток. І, якщо станеться накладка і комусь із клієнтів доведеться відмовити ,, то можете бути впевнені: лояльність буде назавжди втрачена. І звинувачувати в цьому нікого крім адміністратора немає сенсу.
  7. По хорошому, саме адміністратор повинен придумати, як саме максимально автоматизувати і оптимізувати процес запису і розрахунків. Ми радимо вам промоніторити ринок CRM-систем, які дозволяють і запис враховувати, і фінанси вести і ще, заодно, розраховувати заробітні плати співробітникам.
  8. Постійне підвищення кваліфікації для адміністратора – це надзвичайно важливо. Дуже важливо, щоб ця людина розвивав і організаційні навички та свої soft-skills, і навички комунікації, і стресостійкість. Індустрія краси досить часто пов’язана з досить суб’єктивними думками – і клієнту запросто може не сподобатися результат від тієї чи іншої процедури, навіть якщо вона була зроблена повністю правильно, безпечно і у відповідності з усіма технологіями. І дуже важливо, при цьому, саме адміністратору знайти консенсус між майстром і клієнтом, звівши конфлікт нанівець.

Як бачите, персона адміністратора надзвичайно важлива в процесі функціонування салону краси. І до найму адміністратора необхідно підходити максимально серйозно. Точно не потрібно наймати тих, хто приходить “залипати” в смартфон на ресепшені, латентних хамок і тих хто в цілому не володіє достатніми навичками комунікації. Якщо адміністратор веде себе неправильно, то безумовно, такий салон не врятують навіть самі якісно здійснювані послуги, найдорожча косметика і найбільш сучасна косметологічна техніка. Людський фактор тут дуже важливий.

02.07.2020
Ефективна робота адміністратора салону краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП