Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Що робити, якщо співробітник грубить клієнту?

ГоловнаБлог — Що робити, якщо співробітник грубить клієнту?

Будь-яка професія, яка заснована на взаємодії людей просто не може обійтися без конфліктів, будь-яких непорозумінь і невдоволень з боку як клієнта, так і самого співробітника.

Варто загострити свою увагу на тому, що існує кілька типів людей, з якими дуже часто можуть виникати труднощі і з ними найскладніше доводиться працювати в сфері косметології.

Найчастіше працівники салону вибирають в конфлікті пасивну позицію і намагаються швидше вийти з нього, а не вирішити. Але потрібно розуміти, що у майстрів немає завдання «зам’яти» цей конфлікт. А є й такі співробітники, які мовчати точно не будуть і навіть можуть відповісти клієнту ще «красивіше» ніж він сам. Потрібно сприймати проблемного клієнта не як ворога, а як потенційного союзника. Адже такі відвідувачі можуть вказати на слабкі місця в сервісі.

В основному робота з клієнтами залежить від їх типу, а вони бувають такими як:

  • Скандаліст
  • Незадоволений
  • Експерт
  • ВІП персона
  • Економний

Скандалісти не вміють і не хочуть вирішувати проблему. Вони люблять переходити відразу на крик і звинувачення. Але якщо клієнт починає грубіянити майстру, обзиває його і переходить на особистості, але потрібно відразу ж дати зрозуміти, що подібна поведінка в салоні є неприпустимим. Жоден працівник не зобов’язаний терпіти образи на свою адресу і фраза «клієнт завжди правий» вже не так актуальна на сьогоднішній день.

Спілкування з клієнтами є найважливішим елементом сервісу в будь косметологічної клініці. Тому, щоб домогтися високого рівня сервісу і зробити його стабільним і прибутковим, потрібно заздалегідь навчити співробітників. Як саме діяти в певних ситуаціях, а особливо конфліктних.

Спілкування з клієнтом діє як реклама, тому воно повинно бути на високому рівні і про це в першу чергу повинен подбає керуючий. Адже професіоналізм і ввічливість співробітників є основою успішного бізнесу для будь-якої організації. Але часто трапляється так, коли самі співробітники можуть грубити клієнтам.

Щоб роботодавець міг залучити грубого працівника до відповідальності, потрібно правильно прописати його обов’язки, що буде включати в себе ввічливість в спілкуванні з колегами і клієнтами. Це особливо важливо якщо ввічливість має пріоритетне значення в роботі співробітника. Все це повинно бути прописано в трудовому зобов’язанні і співробітник повинен бути ознайомлений з цим документом.

Які види покарань допустимо застосовувати?

У вигляді покарання найчастіше власник певної організації може брати в розрахунок серйозність завданих збитків, проступку. Ввічливість з клієнтами є негласним правилом поведінки на роботі. Але, щоб уникнути найму некомпетентного співробітника грубіяна, можна перевірити його кваліфікацію та отримати відгуки з попереднього місця роботи.

За вчинення дисциплінарного проступку працівником, роботодавець може застосувати до нього такі дисциплінарні стягнення як:

  • Зауваження
  • Догану
  • Звільнення з відповідних підстав

Грубість на роботі досить частіше проявляється з боку співробітників. Тому багато роботодавців при пред’явленні списку вимог до майбутнього співробітника часто вказують в вакансії, така вимога як стресостійкість.

У ситуації, якщо співробітник грубить клієнту, необхідно якомога швидше залагодити конфлікт за допомогою керівництва, інакше це може погано відіб’ється на репутації косметологічного центру.

Перше, що варто зробити-це розібратися в причині такої брутальності. Можливо клієнт залишився незадоволений отриманим результатом або ж щось під час процедури пішло не так. У всьому потрібно розібратися і тільки тоді запропонувати клієнту альтернативу, щоб загладити конфлікт і не отримати поганих відгуків про своє салоні краси.

Грубість з боку співробітників відразу ж необхідно припиняти, адже грубе поводження з клієнтами вважається дисциплінарним проступком.

Також варто пам’ятати про те, що сам роботодавець також буде нести відповідальність. Якщо постраждала людина доведе, що через нетактовного поводження у нього відбулися проблеми зі здоров’ям. Тому у випадку образи, яка завдала моральної шкоди для людини, то ці збитки відшкодовується шляхом виплати грошових коштів постраждалому кліенту.В будь-якому випадку діяти потрібно згідно із законом, не порушуючи прав людини.

Випадки в сфері спілкування з людьми зі сфери краси бувають різними, а щоб побільше було задоволених і клієнтів і відповідно привітних співробітників, потрібно надавати працівникам професійно обладнане робоче місце.

Якісне обладнання та професіоналізм

На сайті компанії Prime Laser System є великий вибір професійного обладнання для клінік і салонів краси. Завдяки чому можна надавати свої послуги на найвищому рівні і в результаті отримувати задоволених клієнтів і багато позитивних відгуків про своїх співробітників.

Також компанія Prime Laser System пропонує ще й навчання фахівців з видачею відповідних сертифікатів. Навчання проходить безкоштовно при покупці лазерної системи. Це відмінна можливість підвищити рівень знань своїх співробітників і стати на рівень вище, що лише позитивно вплине на весь робочий процес, в тому числі спілкування з клієнтами.

Варто пам’ятати про те, що грамотний професіонал не буде грубити клієнту і кожен відвідувач точно залишиться задоволений отриманим результатом.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

18.03.2021
Що робити, якщо співробітник грубить клієнту?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×