Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Чи варто починати салонний бізнес?

ГоловнаБлог — Чи варто починати салонний бізнес?

Салонний бізнес зараз неймовірно популярний і багато підприємці часто схиляються саме до цього варіанту. Але як у випадку і з будь-яким іншим варіантом підприємництва, в салонному бізнесі є свої плюси, мінуси та підводні камені. І саме про це ми б хотіли поговорити в цій статті більш детально, заодно зрозуміти, а чи варто взагалі починати салонний бізнес.

Переваги салонного бізнесу: в чому вони полягають?

  1. Щоб відкрити салон краси досить невелике приміщення. Отже – орендна плата може бути досить бюджетної. В цілому, деякі сьогодні відкривають салони краси просто на території квартири. Природно, квартира повинна бути красивою і недешевої, в “хрущовці” з допотопним ремонтом ніяких б’юті-закладів відкривати точно не варто. Також можна розглянути варіант невеликого приміщення на території, наприклад, торгового центру. І почати можна просто з кабінету – косметологічного, масажного, манікюрного, перукарського, дивіться самі, який варіант вам найбільш цікавий і який найбільш влаштує вас за сукупністю параметрів.
  2. Можливість почати з малого, наприклад, як вже було сказано вище, з манікюрного кабінету або ж з косметологічного кабінету. Поступово можна розширювати діяльність, додаючи різні процедури. Такий варіант є менш ризикованим, адже вдається накопичити досвід і сформувати клієнтську базу. Природно, у міру додавання в “меню” нових процедур, буде збільшуватися і кількість клієнтів, адже, грубо кажучи, значно розшириться ваша цільова аудиторія.
  3. Потрібні незначні фінансові вкладення на старті. Для облаштування салону краси в орендованому приміщенні не потрібно занадто багато коштів. Можна купити франшизу або готовий бізнес. Безумовно, в покупку франшизи також треба вкладатися, але ці витрати окупаються тим, що ви отримуєте вже готовий бренд, налагоджені бізнес-процеси, а також цілком готову клієнтську базу. Вирішуйте, який варіант для вас більш вигідний: купити франшизу або ж відкрити бізнес з нуля самостійно. Але звичайно ж, все залежить від масштабів. Відкрити, умовно, маленький салон або косметологічний кабінет – відносно недорого. А ось повноцінний салон або мережу, з урахуванням дорогого устаткування, точно влетить в копієчку.
  4. Можливість збільшення проекту і залучення інвесторів. Невелика студія на околиці міста може перетворитися в успішний бізнес, який складається з мережі філій. Для багатьох інвесторів салонний бізнес вважається досить вигідним і цікавим з точки зору вкладення коштів. І, в цілому, інвесторів для такого бізнесу знайти не дуже складно. Вони готові вкладати великі грошові суми для отримання прибутку, яка в кілька разів перевищить витрати.
  5. Висока прибутковість. Але враховуйте, що прибуток в салонному бізнесі має місце, в основному, за рахунок постійних клієнтів, тому важливо їх не тільки знайти, а й утримати. Тут допоможуть два фактора – постійне збільшення якості послуг, а також різні програми лояльності.

Вигоди салонного бізнесу: в чому вони полягають

Варто відзначити, що салонний бізнес досить стійко переносить кризу. Ринок залишають слабкі учасники. Салони краси, що пропонують якісні послуги та високий рівень обслуговування залишаються. Важливу роль в успіху закладу відіграє наявність напрацьованої клієнтської бази.

Недоліки салонного бізнесу: які вони?

  1. Перших клієнтів знайти досить складно. І потрібно досить відчутно вкластися в рекламу і просування салону. Трохи простіше буде, якщо салон відкриває добре зарекомендував себе майстер в тій чи іншій сфері: адже нічого кращого, ніж “сарафанне радіо”, в світі б’юті не працює.
  2. Б’юті-сфера – це те, в чому необхідно, буквально, жити. Відстежувати всі тенденції, стежити за появою нових технологій і матеріалів. Якщо ви не готові до такої інтеграції, то починати, безумовно, не варто.
  3. Можлива низька кваліфікація потенційних співробітників – а від цього також може сильно страждати якість, що надаються салоном послуг. Низький поріг входу в б’юті-сферу в цьому сенсі – скоріше мінус, ніж плюс.
  4. Серйозна конкуренція в цій сфері. Салонів багато і “переманити” до себе клієнтів – не так-то просто.

Кому вигідно відкривати салонний бізнес?

З одного боку, салонний бізнес не передбачає наявності специфічних знань у власника. Але все ж, практика показує, що такий бізнес буде в рази успішніше в тому випадку, коли салон відкриває людина, яка добре знає “виворіт” цієї галузі. Тому, найкраще відкривати салонний бізнес тим, хто вже мав справу з б’юті-сферою. Якщо раніше ви були косметологом, або ж іншим працівником б’юті, то власний салонний бізнес цілком може бути наступним етапом у вашому професійному і фінансовому розвитку.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

15.06.2020
Чи варто починати салонний бізнес?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!