Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Бізнес або мистецтво: як продати послуги масажу?

ГоловнаБлог — Бізнес або мистецтво: як продати послуги масажу?

Краса і релакс пропонують все більше варіантів, майстрів, їх втілюючих і додаткових послуг в самих різних напрямках. Попит породжує пропозицію, а пропозиція – конкуренцію. Це завжди добре для ринку і споживача: є можливість «пограти» з цінами, акціями, навичками, локацією, заманити клієнта (краще того, що стане постійним), розширити бізнес і покриття своїх філій. Але є і друга сторона, небезпечна для бізнесу – загубитися серед достатку масажів і косметологічних процедур. Як просунути свою пропозицію на цьому ринку, не залишаючись на задвірках?

Соціальні мережі – двигун прогресу для покоління Мілленіалів і Зумерів

У нашій сучасності вже давно побутує приказка: «Чого немає в смартфоні – того не існує». Тому старт будь-якого просування варто почати з Instagram, Facebook, популярного зараз TikTok і так далі. Фахівці стверджують, що самостійні спроби зробити контент рекламним і просуваються не завжди можуть увінчатися успіхом.

Безумовно, спочатку кожен, хто пропонує послуги масажу повинен підготувати платформу:

  • сертифікати та дипломи – без них діяльність буде незаконна;
  • список послуг, які він готовий надавати – клієнт повинен розуміти, який спектр вам перебуває за межами покриття
  • осмислену локацію – особливо це стосується мегаполісів з їх прагненням максимально точно окреслити ареол проживання;
  • цінову політику – тут важливо проаналізувати ринок, але, якщо ви спец в своїй справі, труднощів даний захід не завдасть;
  • Стартові сторінки (не плутати з групами) для реклами своїх послуг у всіх соціальних мережах.

Ось причини, по яких варто звернутися до професіоналів в сфері реклами для подальшого просування в масажному бізнесі.

  1. Аудит. З’явиться розуміння, наскільки контент і послуга цікава покупцеві.
    Цільова аудиторія. Вималюється картина тих, хто готовий купити якийсь із підвидів масажу, і їх «портрет».
  2. Аналіз продукту. Ваш особистий рекламний менеджер буде знати все про те, що ви пропонуєте «придбати» своїм клієнтам, формуючи з цих знань контент на основі трендів.
  3. Охоплення. Будуть залучені потенційні передплатники або відвідувачі сторінки – такий підхід зможе збільшити клієнтську базу вашого кабінету, що легко контролюється через лідогенераціі.

В такому випадку, замовляючи рекламу, ви зможете отримати фахівця, який, завдяки інструментам, відчуває себе як риба у воді в сфері просування. Адже масаж – це «прихована» послуга: вона не купить свого клієнта без ділового вкладення в просування.

Інтернет-банери – все ще актуально?

У косметологічної сфері вже давно гуляють легенди про те, що сайти давно застаріли. У випадку з масажем варто відзначити, що «вийшли з тренда» саме громіздкі, «кислотні» сайти з незрозумілими формами, купою непотрібної реклами і запитів. На зараз, замовляючи рекламу послуги з масажу або просування вашого салону, в прайс зазвичай включають створення односторінкового сайту, він же Лендінг.

Такий вид реклами варто використовувати з кількох причин:

  • його просто коригувати, завдяки чому можна постійно перебувати в тренді;
  • не тягне багато витрат на адміністрування і просування;
  • дозволяє «інтернет-серферів» знаходити вашу послугу з масажу серед багатьох інших локально, завдяки топового розташуванню в системі пошуку.

Не виключено, що даний інструмент може мати меншу конверсію (приплив клієнтів), ніж соціальні мережі. Але витрати виправдовують результат, який можна отримувати практично пасивно.

Чи потрібна зовнішня реклама – «висаджуємо» вулиці гаслами!

Давайте зізнаємося один одному чесно: вуличні банери по місту може дозволити собі велика і впізнавана мережу. Звичайно, зовнішня реклама, особливо в сфері послуг масажу дозволяє зробити салон або кабінет впізнаваним через зображення чи гасла. Але фахівці рекомендують використовувати цей інструмент через перший рік роботи закладу: згідно зі статистикою, будь-який бізнес, який був неефективно просунутий, «тоне» в перший рік існування.

Тому, не варто з перших днів вкладати фінанси в гасла типу: «Приходь на масаж – ефект вже через 4 відвідування» або «Всім, хто приведе друга – наклейка в подарунок». Краще всю енергію і бюджет, відведений для реклами, вкласти в Інтернет.

Акційний товар і його роль в масажному бізнесі

З урахуванням конкуренції в даному напрямку, акції стають важливим інструментом для реалізації первинного залучення клієнтів, і поновлення клієнтської бази. В якому випадку бонусна система спрацює?

  • Для залучення передплатників в «Інстаграм» або «Фейсбук».
    Напередодні свят або вихідних.
  • У період, коли послуги масажу будуть затребувані, виходячи з напрямку: антицелюлітний перед сезоном відпусток, дренажний – навесні авітамінозних час, лікувальний або розслабляючий – в розпал робочого процесу вашої цільової аудиторії.
  • Для закріплення постійних клієнтів бонусною системою – так буде простіше контролювати «постоянніков». Це може бути знижка на наступні послуги або подарунковий масаж до того, який запланував собі відвідувач.
  • У будь-якому випадку, замовляючи просування, вам пропонують реалізацію акційною системи для створення іміджу і клієнтської бази.

Взаємодія з клієнтом: випрошувати або НЕ випрошувати?

Червоною ниткою через весь рекламний проект з просування будь-якої послуги, а особливо – масажу, проходить тема відгуків. Цей пункт є обов’язковим для закріплення довіри до вашого кабінету напередодні першого відвідування. Купуючи рекламу, вам пропонують формат реалізації інформації з відгуків клієнтів і правильне процентне наповнення – погодьтеся, бувають і незадоволені, навіть якщо все було ідеально.

Тут важливо розуміти, що випрошувати відгуки – не завжди коректно на старті бізнесу. Нехай «живі» відгуки будуть з’являтися самі, без настирливості. Коректним буде натяк, але не вимога. Тут також можна за допомогою фахівця з реклами замовити підв’язку відгук-акція, відгук-бонус, що створить приріст друкованої оцінки вашої праці.

Безумовно, реклама, як основний інструмент просування масажного бізнесу є незамінною як на старті, для збільшення клієнтської бази, так і через певний період – для підтримки іміджу салону або кабінету.

FAQ

Якщо я хочу створити рекламну сторінку в Інстаргам на основі свого особистого, чи буде від цього користь?

Рекламна сторінка завжди принесе цільових відвідувачів, які, як мінімум, створять конверсію просматриваемости або переходи на Лендінгем / номер телефону. Але потрібно розуміти, що всю особисту інформацію, яка не стосується професійної діяльності масажиста, потрібно буде прибрати: фото, відео. Наповнення повинно бути суто тематичним і вузьконаправленим. Далі передайте справу в руки професіоналів для реалізації проекту.

Як розвивати спрямованість, якщо немає свого кабінету для прийому відвідувачів?

У мережі можна продати все з правильним підходом. Тут важлива реклама на потрібних майданчиках і правильний посил. Можливо, ви використовуєте авто для виїздів на будинок, або, приймаючи вдома, розташовуєтеся в центрі / спальному районі, що буде зручним. Спільно з фахівцем ви знайдете золоту нитку, якою реалізуєте продаж послуги в мережі.

Якість масажу можна візуалізувати, як просувати його в Інстаграм або ТікТок?

Генерація зображень, потрібного текстового наповнення – це один з обов’язків того, хто просуває ваш бізнес і рекламу. Можна сміливо довіритися досвіду і навичкам професіонала, який буде використовувати інформаційні огляди і зручний дизайн для красивої, «смачною» картинки.

Можна вибрати рекламу в якійсь одній соцмережі?

Ваш цільовий клієнт може бути зареєстрований як у всіх популярних соціальних мережах, так і вважаючи за краще одну. Для турбо просування і якісного приросту постійних гостей краще використовувати максимальне покриття, особливо на початку просування – так аналіз успіху тієї чи іншої соцмережі можна буде проаналізувати.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

09.05.2021
Бізнес або мистецтво: як продати послуги масажу?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×