Содержание статьи:
Краса і релакс пропонують все більше варіантів, майстрів, їх втілюючих і додаткових послуг в самих різних напрямках. Попит породжує пропозицію, а пропозиція – конкуренцію. Це завжди добре для ринку і споживача: є можливість «пограти» з цінами, акціями, навичками, локацією, заманити клієнта (краще того, що стане постійним), розширити бізнес і покриття своїх філій. Але є і друга сторона, небезпечна для бізнесу – загубитися серед достатку масажів і косметологічних процедур. Як просунути свою пропозицію на цьому ринку, не залишаючись на задвірках?
У нашій сучасності вже давно побутує приказка: «Чого немає в смартфоні – того не існує». Тому старт будь-якого просування варто почати з Instagram, Facebook, популярного зараз TikTok і так далі. Фахівці стверджують, що самостійні спроби зробити контент рекламним і просуваються не завжди можуть увінчатися успіхом.
Безумовно, спочатку кожен, хто пропонує послуги масажу повинен підготувати платформу:
Ось причини, по яких варто звернутися до професіоналів в сфері реклами для подальшого просування в масажному бізнесі.
В такому випадку, замовляючи рекламу, ви зможете отримати фахівця, який, завдяки інструментам, відчуває себе як риба у воді в сфері просування. Адже масаж – це «прихована» послуга: вона не купить свого клієнта без ділового вкладення в просування.
У косметологічної сфері вже давно гуляють легенди про те, що сайти давно застаріли. У випадку з масажем варто відзначити, що «вийшли з тренда» саме громіздкі, «кислотні» сайти з незрозумілими формами, купою непотрібної реклами і запитів. На зараз, замовляючи рекламу послуги з масажу або просування вашого салону, в прайс зазвичай включають створення односторінкового сайту, він же Лендінг.
Такий вид реклами варто використовувати з кількох причин:
Не виключено, що даний інструмент може мати меншу конверсію (приплив клієнтів), ніж соціальні мережі. Але витрати виправдовують результат, який можна отримувати практично пасивно.
Давайте зізнаємося один одному чесно: вуличні банери по місту може дозволити собі велика і впізнавана мережу. Звичайно, зовнішня реклама, особливо в сфері послуг масажу дозволяє зробити салон або кабінет впізнаваним через зображення чи гасла. Але фахівці рекомендують використовувати цей інструмент через перший рік роботи закладу: згідно зі статистикою, будь-який бізнес, який був неефективно просунутий, «тоне» в перший рік існування.
Тому, не варто з перших днів вкладати фінанси в гасла типу: «Приходь на масаж – ефект вже через 4 відвідування» або «Всім, хто приведе друга – наклейка в подарунок». Краще всю енергію і бюджет, відведений для реклами, вкласти в Інтернет.
З урахуванням конкуренції в даному напрямку, акції стають важливим інструментом для реалізації первинного залучення клієнтів, і поновлення клієнтської бази. В якому випадку бонусна система спрацює?
Червоною ниткою через весь рекламний проект з просування будь-якої послуги, а особливо – масажу, проходить тема відгуків. Цей пункт є обов’язковим для закріплення довіри до вашого кабінету напередодні першого відвідування. Купуючи рекламу, вам пропонують формат реалізації інформації з відгуків клієнтів і правильне процентне наповнення – погодьтеся, бувають і незадоволені, навіть якщо все було ідеально.
Тут важливо розуміти, що випрошувати відгуки – не завжди коректно на старті бізнесу. Нехай «живі» відгуки будуть з’являтися самі, без настирливості. Коректним буде натяк, але не вимога. Тут також можна за допомогою фахівця з реклами замовити підв’язку відгук-акція, відгук-бонус, що створить приріст друкованої оцінки вашої праці.
Безумовно, реклама, як основний інструмент просування масажного бізнесу є незамінною як на старті, для збільшення клієнтської бази, так і через певний період – для підтримки іміджу салону або кабінету.
Рекламна сторінка завжди принесе цільових відвідувачів, які, як мінімум, створять конверсію просматриваемости або переходи на Лендінгем / номер телефону. Але потрібно розуміти, що всю особисту інформацію, яка не стосується професійної діяльності масажиста, потрібно буде прибрати: фото, відео. Наповнення повинно бути суто тематичним і вузьконаправленим. Далі передайте справу в руки професіоналів для реалізації проекту.
У мережі можна продати все з правильним підходом. Тут важлива реклама на потрібних майданчиках і правильний посил. Можливо, ви використовуєте авто для виїздів на будинок, або, приймаючи вдома, розташовуєтеся в центрі / спальному районі, що буде зручним. Спільно з фахівцем ви знайдете золоту нитку, якою реалізуєте продаж послуги в мережі.
Генерація зображень, потрібного текстового наповнення – це один з обов’язків того, хто просуває ваш бізнес і рекламу. Можна сміливо довіритися досвіду і навичкам професіонала, який буде використовувати інформаційні огляди і зручний дизайн для красивої, «смачною» картинки.
Ваш цільовий клієнт може бути зареєстрований як у всіх популярних соціальних мережах, так і вважаючи за краще одну. Для турбо просування і якісного приросту постійних гостей краще використовувати максимальне покриття, особливо на початку просування – так аналіз успіху тієї чи іншої соцмережі можна буде проаналізувати.
Залишити відповідь