Содержание статьи:
Маркетинг – це надзвичайно важливо для салону краси. І це стосується не тільки адекватного ціноутворення і позиціонування, не тільки знанням того, як саме виділитися на тлі конкурентів, а й того, як додатково утримати клієнтів і підвищити їх лояльність. Інструментів, який дозволяє це зробити є акції. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про акції для салону краси – як правильно їх проводити і які краще вибрати.
Скажемо відразу: час від часу акції проводити дійсно потрібно. Так, ціна послуг в це випадку падає, але ми отримуємо дуже цінний ресурс – клієнтську лояльність і збільшений потік клієнтів. Таким чином, тим витрати, які йдуть на знижки, повертаються за рахунок збільшення клієнтського потоку.
Наприклад, у вас є послуги з корекції фігури. У вас вже є один апарат, і ви купили ще один, вирішальний ті ж проблеми, але в інший спосіб. Якщо ви придумаєте промоакцію, мета якої – розкрутити новий апарат, і зробите акцент на ньому в своїх рекламних повідомленнях, з великою часткою ймовірності ви просто перемкніть людей з одного апарату на інший і нічого не виграєте. Або ж знизите навантаження на перший апарат. Або ж познайомите клієнтів з новою цікавою процедурою і, можливо, вона сподобається їм навіть більше тієї, яку вони робили до цього.
Перше, про що потрібно пам’ятати, розробляючи акцію для салону краси, – хороша акція спирається на знання і розуміння вами ваших клієнтів. Природно, будь-який салон – індивідуальний і ніхто не знаєте особливості вашої цільової аудиторії настільки ж добре, як ви самі. Відзначимо, що загальні поради по їх сегментації тут не допоможуть, і ми не будемо їх розглядати. Якщо у вас невеликий салон краси, зберіть своїх майстрів, роздрукуйте список клієнтів, пройдіться по кожному, актуалізується і зафіксуйте цю інформацію. Якщо ви – великий салону або клініка, або мережа салонів краси, то ми віримо, що своїх клієнтів ви знаєте, у всякому разі сподіваємося на це. Якщо немає, то дуже важливо провести маркетингове дослідження для того, щоб зрозуміти особливості вашої клієнтури.
Акції потрібні, якщо наприклад, послуга – сезонна і ви хочете збільшити її продажу в несезон. Також без них не обійтися до днів народжень салону, до відкриття нових точок мережі, в період розпродажів і “Чорної п’ятниці”, перед сезоном (для сезонних послуг), для залученнях нових кліентво і збільшення прибутку в післясвяткові період, коли, як правило, спостерігається деякий спад в салонному бізнесі в цілому.
Залишити відповідь