Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Акції для салону краси

ГоловнаБлог — Акції для салону краси

Маркетинг – це надзвичайно важливо для салону краси. І це стосується не тільки адекватного ціноутворення і позиціонування, не тільки знанням того, як саме виділитися на тлі конкурентів, а й того, як додатково утримати клієнтів і підвищити їх лояльність. Інструментів, який дозволяє це зробити є акції. І в цій статті ми б хотіли трохи більш докладно поговорити про акції для салону краси – як правильно їх проводити і які краще вибрати.

Акції для салону краси: основні особливості

Скажемо відразу: час від часу акції проводити дійсно потрібно. Так, ціна послуг в це випадку падає, але ми отримуємо дуже цінний ресурс – клієнтську лояльність і збільшений потік клієнтів. Таким чином, тим витрати, які йдуть на знижки, повертаються за рахунок збільшення клієнтського потоку.

Наприклад, у вас є послуги з корекції фігури. У вас вже є один апарат, і ви купили ще один, вирішальний ті ж проблеми, але в інший спосіб. Якщо ви придумаєте промоакцію, мета якої – розкрутити новий апарат, і зробите акцент на ньому в своїх рекламних повідомленнях, з великою часткою ймовірності ви просто перемкніть людей з одного апарату на інший і нічого не виграєте. Або ж знизите навантаження на перший апарат. Або ж познайомите клієнтів з новою цікавою процедурою і, можливо, вона сподобається їм навіть більше тієї, яку вони робили до цього.

Як правильно розробляти акції для салонів краси і які підходять найбільш вдало?

Перше, про що потрібно пам’ятати, розробляючи акцію для салону краси, – хороша акція спирається на знання і розуміння вами ваших клієнтів. Природно, будь-який салон – індивідуальний і ніхто не знаєте особливості вашої цільової аудиторії настільки ж добре, як ви самі. Відзначимо, що загальні поради по їх сегментації тут не допоможуть, і ми не будемо їх розглядати. Якщо у вас невеликий салон краси, зберіть своїх майстрів, роздрукуйте список клієнтів, пройдіться по кожному, актуалізується і зафіксуйте цю інформацію. Якщо ви – великий салону або клініка, або мережа салонів краси, то ми віримо, що своїх клієнтів ви знаєте, у всякому разі сподіваємося на це. Якщо немає, то дуже важливо провести маркетингове дослідження для того, щоб зрозуміти особливості вашої клієнтури.

Варіанти акцій можуть бути наступними:

  1. Семплінг. Під цим хитромудрим словом мається на увазі безкоштовна роздача зразків продукту. Як правило, це кошти для домашнього догляду. Пам’ятайте про те, що просто давши клієнту в руки пробники, або надавши можливість самому брати їх на ресепшені, де вони, як правило, лежать, як цукерки у вазі, ви не стимулюєте продаж цієї продукції. В даному випадку це просто приємна дрібниця – не більше того. Особливо це актуально для тих салонів, які не тільки проводять Догляду процедури, але і реалізують якісну професійну косметику. Ваше завдання зробити так, щоб клієнт спочатку спробував, а потім купив догляд. Тому роздача таких пробників завжди повинна супроводжуватися консультацією майстра. І, звичайно ж, косметика повинна бути професійною, а не мас-маркет сегмента. Важливо давати пробувати дійсно якісні продукти. Якщо ви так просто захочете “спихнути” неактуальні семпли, то і повертатися за ними ніхто не буде.
  2. “Приведи подругу”. Це – відмінний тип акцій, який підходить для тих салонів, які ще не мають власної повноцінної клієнтською базою. Грубо кажучи, ви можете забезпечити знижку тим клієнткам, які порекомендують ваш салон подругам. Важливо при цьому дійсно якісно здійснювати всі б’юті-послуги: тільки так ви можете розраховувати на те, що люди до вас повернуться.
  3. Невелика знижка за підписку / репост в соціальній мережі, або ж установку мобільного додатка. Знову ж таки, дуже добре для цього підходить Instagram. Ми думаємо, що говорити про те, навіщо кожному салону красу необхідний аккаунт в Інстаграм безглуздо, все і так очевидно. І розкручування таким акаунтів також необхідна. Тут ви вб’єте двох зайців: аккаунт стане більш активним, клієнти будуть більш лояльні, а завдяки передплаті стежитимуть за новими актуальними пропозиціями.

В яких випадках потрібні акції?

Акції потрібні, якщо наприклад, послуга – сезонна і ви хочете збільшити її продажу в несезон. Також без них не обійтися до днів народжень салону, до відкриття нових точок мережі, в період розпродажів і “Чорної п’ятниці”, перед сезоном (для сезонних послуг), для залученнях нових кліентво і збільшення прибутку в післясвяткові період, коли, як правило, спостерігається деякий спад в салонному бізнесі в цілому.

24.07.2020
Акції для салону краси
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Название:
      Цена:
      Мощность:
      Цвет:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова поштаДоставка за адресою





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на картку ФОП