Содержание статьи:
Пошук клієнтів для будь-якого бізнесу – справа непроста і фактично найважливіше. У масажних послуг при цьому свої тонкощі, які потрібно враховувати. Сьогодні розберемо, яким повинен бути продає рекламний текст і як підбирати візуальну складову, де рекламуватися безкоштовно, і в якій рекламі не можна допустити дилетантства. А також прикріплюємо добірку картинок для реклами масажу з високою роздільною здатністю.
Вибір цільової аудиторії масажиста нерозривно пов’язаний з областю застосування, технікою масажу.
1. Друзі та знайомі Очевидно, але факт – перших клієнтів можна знайти серед знайомих, а з використанням соцмереж – і серед знайомих знайомих. Недостатньо просто розповісти про послуги. Озвучте ціну послуг і пообіцяйте знижку, причому вкажіть конкретну суму, яку ви скинете по знайомству, не ущемляючи себе і не йдучи в мінус. Після цього попросіть залишити відгук про послугу. Завдяки цьому ви зможете не тільки заробити перші гроші, але і отримаєте додатковий досвід. А відгуки допоможуть накопичити соціальні докази вашої експертність. 2. Організуйте партнерство Домовтеся про партнерство з перукарем або візажистом, щоб він радив вас своїм клієнтам, а ви, в свою чергу, будете радити його послуги своїм клієнтам. Якщо мова про масаж обличчя, реклама такого характеру відмінно зайде у косметолога. Звичайно, радити варто, якщо в процесі спілкування клієнт висловив зацікавленість в тій чи іншій послузі. Колаборації такого типу можуть серйозно допомогти в залученні відвідувачів. 3. Власний сайт Це повинен бути яскравий, що привертає увагу ресурс з корисною інформацією. Сайт-візитка масажиста – теж добре, але як інструмент залучення клієнтів він не спрацює, оскільки просунути його буде неможливо. Інформація на сайті повинна викладатися структуровано і зрозуміло. Відмінний варіант – розміщення відгуків задоволених (і не дуже) клієнтів, фотографій і відеороликів з робочого кабінету, а також форми онлайн-запису на масаж. ВАЖЛИВО
Прийнято розміщувати на власних сайтах виключно позитивні відгуки, проте якщо 10 років тому це працювало, сьогодні користувачі, бачачи ідеальну картинку, йдуть шукати погані відгуки на сторонні ресурси. По-перше, це ризик втрати клієнта в принципі, тому що він може зустріти відгук про досвідченого масажиста і записатися до нього, а по-друге, може знайти просто негативний відгук про вашу роботу. Щоб цього не відбувалося, розміщуйте різноманітні відгуки з оцінкою «відмінно», «добре», а 5% від їх числа нехай будуть задовільні. При цьому негативні, звичайно, можна упустити.
4. Акаунти соціальних мереж Вони вкрай важливі для того, щоб знайти відвідувачів. Хороший варіант – мережі Instagram і «ВКонтакте». Спілкування в соцмережах дає можливість краще пізнати свого клієнта і не тільки набрати охочих, а й налагодити більш тісне спілкування з ним за короткий час. Крім того, якщо ви просуваєте масаж обличчя, фото для реклами відмінно підійдуть під візуальну спрямованість Instagram. 5. Контекстна реклама Найголовніша помилка новачків при запуску рекламної кампанії в пошукових системах полягає в тому, що майстер намагається самостійно розібратися в настройках. І якщо налаштувати самому можна, то правильно підібрати ключові запити (семантичне ядро сайту), згрупувати їх і вивести на адекватну ціну за клік дійсно справа професіонала. Тому як мінімум замовте складання семантичного ядра сайту у профі. 6. Реєстрація в каталогах і картах Як такі каталоги вже втрачають популярність, поступаючись місцем стандартним пошуковим запитам. Однак якщо в вашому регіоні є популярний каталог, реєстрація там – обов’язкова. Крім того, обов’язково розмістіть інформацію про масажному кабінеті на «Авіто», «Яндекс.Послуги», «Яндекс.Карти», «2ГІС», картах Google, zoon.ru. Причому онлайн-карти для салонних послуг – один з найпотужніших методів реклами. Також підберіть під масаж красиві картинки для реклами і розмістіть їх на картах. Лайфхак
З офлайн-методів для просування масажу ідеально підійде брендування автомобіля. Текстова реклама масажу на двері або задньому склі авто повинна бути ємною і «болючої»: «Втомилися сидіти за кермом? Масаж допоможе ». Не забудьте про номер телефону, а якщо є сторінка в «Інстаграм» або сайт – вкажіть і його. Одна умова: і номер, і назва веб-ресурсу має бути легкозапоминающиеся.
Головне – не тільки набрати базу потенційних клієнтів, а й утримати їх. Основний принцип тут – висококласний сервіс і чесна робота. Даємо кілька Лайфхак. Нагадуйте клієнтам про те, що у вас з’явилися вільні години. Для цього дуже важливо збирати електронні адреси клієнтів або їх номери. Це легко зробити за допомогою CRM «Арніка», яка за дві секунди автоматизує управління вашим масажним салоном. Потім для залучення відвідувачів при наявності вільних годин вони отримують повідомлення, в якому міститься реклама масажу. Текст максимально простий і інформативний: дати, годинник, кнопка запису. Обов’язково пропонуйте додаткові сеанси. Припустимо, ваш кабінет відвідав новий клієнт, і йому сподобалися ваші послуги. Обов’язково проінформуйте його про те, яка кількість сеансів буде корисним для повного вирішення його проблем. Проявляйте ініціативу для залучення бажаючих. Фактично навіть це турбота про клієнта, а не реклама масажу. Текст приблизно такий: «Мій графік звільнився в наступні дні <...> Оскільки у вашому випадку я рекомендую 10 сеансів масажу / регулярне відвідування раз в тиждень, пропоную записатися заздалегідь. Якщо у вас щось зміниться, запис можна скасувати ». Використовуйте акційні пропозиції. Наприклад, якщо акція стосується спини, підбираєте під масаж спини фото для реклами, встановлюєте у вашій програмі автоматизації знижку на процедуру і запускаєте таргетовану рекламу.
Фотодіагностіка Застосовуйте в роботі фотодіагностіку. Це реальні приклади ефективності процедури, оскільки на фотографіях «до» і «після» завжди видно результат. Він і стає підтвердженням вашої експертність. А значить, ваші клієнти більше вам довіряють і з більшою охотою приймають нове запрошення на масаж. «Сарафанне радіо» Запросіть тих, хто ділиться відгуками про вашу роботу в соціальних мережах, невеликий подарунок. Завдяки цьому про вашому кабінеті зможуть дізнатися їхні друзі, і такі дії спрацюють на залучення інших людей. Додатково через «Арніку» можна теж налаштувати сарафанне радіо. Індивідуальний підхід Пропонуйте відвідувачеві те, в чому він дійсно потребує. Ваша мета – залишити відвідувача задоволеним, вирішивши його проблему. З безлічі варіантів завжди можна вибрати саме той, який допоможе саме в його випадку. Просто зробіть це. Зрештою, кому-то при регулярному відвідуванні буде вигідний абонемент на масаж. Зразок готового абонемента нехай завжди буде в запасі, і подаєте його майже урочисто, з застереженням «тільки для вас».
Як знайти клієнтів на масаж? Звичайно ж, через оголошення. Далі подаємо вичавку правил, як скласти ідеальне оголошення.
Залишити відповідь