Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як залучити клієнтів до салону краси?

ГоловнаБлог — Як залучити клієнтів до салону краси?

Якісне обслуговування, висококласний майстер і добрі матеріали – основа. Саме це робить ваш салон, в принципі, вартим уваги. Але як змусити клієнтів дізнатися про вас? Як залучити клієнтів до салону краси сьогодні, коли конкуренція на ринку така велика?

До вашої уваги – рекомендації маркетологів Beauty Pro та найефективніші інструменти для залучення клієнтів.

 

Незвичайна концепція

 

Озирніться навколо і оцініть, що може виділитися серед конкурентів. Це може бути особливою ідеєю, і можуть бути стандартні якості, які є унікальними для певної галузі.

Таким чином, в одному великому житловому комплексі салони краси розташовані буквально у кожному дворі. Великі і маленькі, дешеві і не дуже. Але є рівно один салон, який зареєстрований не менше тижня, і він ніколи не порожній. Він вирізняється серед решти своїм дизайном та рівнем обслуговування.

У цій зоні просто немає салонів з таким самим приємним інтер’єром, просторими залами та зручними диванами. Звичайно, якби в районі були інші салони з такими ж якостями, нам довелося б виділятися чимось іншим. А інші характеристики (ціни, набір послуг, рівень якості) у цьому салоні дещо відрізняються від інших салонів поблизу.

 

Вигідне розташування

 

Здавалося б, очевидно: коли вас добре видно, до вас приходить більше клієнтів. Але вартість оренди кімнати часто відіграє ключову роль, тому багато салонів краси знаходяться у підвалах та у дворах житлових будинків.

Але коли вас погано видно збоку, вам потрібно зробити помітний знак, поставити покажчики … І все ж шанси випадкових відвідувачів дуже малі.

Звичайно, фінансове питання має значення. Але варто оцінити всі плюси і мінуси і спробувати вибрати більш прохідне місце. Так що салон сам приваблює до вас деяких клієнтів.

 

Система бонусів за рекомендації.

Нехай клієнти приводять вам нових клієнтів – як вам ця ідея? У кожної жінки, яка користується послугами салону краси, є хоча б одна дівчина, яка шукає перукаря, колориста або майстра манікюру.

Звичайно, якщо клієнт повністю задоволений вашими послугами, велика ймовірність того, що вас все одно порекомендують. Але додатковий стимул тут не завадить.

Що може бути цим стимулом? Розробіть просту і зрозумілу систему, в якій як старий, так і новий отримують приємні бонуси. Наприклад, безкоштовна процедура чи інший комплімент від закладу. Тоді вас порекомендують більш охоче, і ви приймете нових клієнтів, не докладаючи додаткових зусиль.

 

Акції та вітання

 

Мінімальна програма – акції на Новий рік, 8 березня та інші календарні свята. Але в цей час ваші клієнти бачать стільки реклами, що дуже важко привернути їхню увагу.

Але якщо ви привітаєте клієнта з днем ​​народження або з річницею першої поїздки до вас – повірте, це дасть вам сто балів і допоможе залучити клієнтів до салону краси ефективніше, ніж конкуренти.

Таким чином, ви можете дарувати подарунки, ви можете робити рекламні пропозиції та, в тому числі, стимулювати рекомендації, щоб не тільки активізувати старих клієнтів, а й отримати нових клієнтів.

 

Перше враження

 

Реклама, вивіски, рекомендації – це все чудово. Але як ви зустрічаєте нових відвідувачів у своєму салоні? Чи потрібно їм чекати, поки їх помітять? Чи схожа людина на прийомі на професіонала саме з тією “дівчиною”, яка губиться у кожному питанні?

Це дуже важливий момент, який залежить від того, скільки відвідувачів салону насправді стануть вашими клієнтами, багато хто прийде знову. Повірте, навіть у салоні середнього класу жінка хоче почуватися як мінімум графинею.

І якщо кожного клієнта зустріне досвідчений консультант з приємною посмішкою, якщо відвідувачеві запропонують чай або каву, якщо він відповість на всі запитання і дасть корисну пораду – як ви думаєте, чи зможе людина піти в інший салон?

 

Система обліку клієнтів

Неочевидний, але важливий момент в системі залучення клієнтів.Як саме ведеться рахунок у вашому салоні? Ви вже перейшли на CRM або все ще записуєте дані клієнтів у блокнот?

Якщо другий, то не дивуйтеся, що, незважаючи на всі зусилля, конкурентам легше залучати та утримувати клієнтів. Ми перебуваємо у 21 столітті, і автоматизація стала вже не примхою, а необхідним мінімумом.

 

Що стосується їхньої залучення клієнтів:

Перше враження. Якщо ви вводите дані клієнтів у CRM під час запису, ви демонструєте високий рівень організації. Отже, вас сприймають з великою впевненістю. До того ж це просто зручно. Адміністратор швидко записав клієнта, якому вчасно надсилають нагадування, там також враховуються фінансові операції та витрата матеріалів … Це вже підхід професійного бізнесу.
Бонуси та рекомендації. За допомогою Beauty Pro ви можете відстежувати всі програми та бачити, хто з клієнтів активно рекомендує вас, хто прийшов за рекомендацією, хто отримав бонусні послуги тощо. І, відповідно, можна стимулювати ще більше рекомендацій, маючи фактичні дані на руках.
Акції. Використовуючи CRM, ви можете організувати акцію або спеціальну пропозицію для будь-якої групи клієнтів на ваш вибір. Ви можете відправляти привітання зі святами, можете робити акції для постійних або «сплячих» клієнтів, можете випускати бонусні картки та складати програми лояльності. Всі дані кампанії обробляються автоматично, і легко проаналізувати інструменти залучення клієнтів з точки зору ефективності.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Як залучити клієнтів до салону краси?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×