Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як відкрити салон краси в торговому центрі: покрокова інструкція

ГоловнаБлог — Як відкрити салон краси в торговому центрі: покрокова інструкція

В даний час все частіше весь обсяг товарів і послуг ми отримуємо в великих торгових центрах. І це вже стало брендом нашого часу. Незважаючи на те, що орендна плата тут досить висока, черга з індивідуальних підприємців, які бажають отримати хоча б маленький шматочок площі в такому центрі, ніколи не закінчується.

 

Відкрити салон краси в торговому центрі: за і проти

Відкриття салону краси в торговому центрі може стати паличкою-виручалочкою, здатною залучити додаткових клієнтів. Передбачити це необхідно на початковому етапі, коли центр тільки створюється. Саме в цей момент визначають концепцію ТЦ, підбирають орендарів, наймають агента з маркетингу, який веде з ними переговори. Бути салону чи ні, залежить від бажання власника торгового центру.

При відкритті салону краси необхідно враховувати особливості надаються їм послуг. По-перше, складності при установці системи каналізації, якої повинні бути забезпечені всі робочі місця, особливо якщо приміщення розташоване на верхніх поверхах. По-друге, невисокі орендні ставки для такого виду бізнесу. За цим показником салон не може змагатися з бутиками, торгуючими дорогими виробами і мають більш високий оборот. Навряд чи рентабельно розміщувати салон краси в торговому центрі, кількість магазинів в якому не перевищує 40.

Висока орендна плата визначає невелику (не більше 100 кв. М) площа салонів. Це, в свою чергу, призводить до надання мінімального набору послуг. Найчастіше він обмежується манікюром, стрижками, деякими косметичними процедурами. Вартість 1 кв. м в ТЦ визначається абсолютно довільно, правил і схем ніяких не існує. Орендні ставки для кожного орендаря розраховуються індивідуально. Перукарні не приносять торговому центру великого доходу, вони лише урізноманітнюють асортимент послуг, що надаються. Тому і розташовують їх в самих незручних місцях.

Виручка ТЦ безпосередньо залежить від того, наскільки добре продумані конфігурація, обробка приміщень, підібрано сусідство орендарів. Підприємці, які заробляють самі і приносять дохід власникам, має право розраховувати на оптимальні, більш комфортні умови. Покупці йдуть в торговий центр, якщо їх приваблює його зовнішній вигляд, інтер’єр і пропонований асортимент послуг.

Недорогий ТЦ з невеликою кількістю орендарів не зможе забезпечити споживчий трафік, здатний зацікавити салон-перукарню. Для покупця, здатного платити, відвідування ТЦ є підтвердженням приналежності до певного класу, сприймається як частина іміджу успішної людини.

Салон з його блиском і чистотою, розташований в центрі, викликає у відвідувача святковий настрій, відчуття причетності до соціальної групи, яка може дозволити собі користуватися послугами такого рівня. Навряд чи він піде шукати окремий салон, де, найчастіше, прийом ведеться за записом. Щоб відвідувач прийшов за покупками не спонтанно, а цілеспрямовано, необхідно подбати про рекламу і поширити каталоги з переліком наявних послуг. Інформоване відвідувач швидше зробить цільову купівлю.

За статистикою, відсоток відвідування салонів-перукарень в місяць не більше 2% від загального числа, проте торговому центру це все одно вигідно. Ціни на перукарські послуги салону тут вище, ніж в інших місцях. За рахунок більш високих цін основний контингент відвідувачів складають забезпечені жінки, які після відвідування салону роблять інші покупки. Якщо послуги надаються якісно, ​​багато хто з відвідувачів стають постійними клієнтами і навіть залучають своїх знайомих.

З іншого боку, зацікавленість салонів роботою в торговому центрі теж безсумнівна. І власник комплексу, і орендар, вирішуючи питання про відкриття салону, розуміють цю взаємну вигоду.

Великий потік відвідувачів допоможе підняти імідж закладу, розкрутити марку, зробити бренд впізнаваним. У будь-якому випадку наявність салону краси в ТЦ сприяє створенню комфортного середовища для відвідувачів.

 

Як відкрити салон краси в торговому центрі: покрокова інструкція

Крок 1. Реєструємо підприємство

Відкриття нового бізнесу – справа досить клопітка. Перше, що необхідно зробити, це зареєструвати салон краси. Спочатку це може бути ІП, в подальшому можна перереєструватися як ТОВ. При реєстрації слід визначитися з вибором системи оподаткування. Для індивідуальних підприємців їх дві – ЕНВД і УСН. Перша форма звітності більше підходить для тих, хто надає побутові послуги (педикюр, манікюр, дизайн брів). Спрощену систему оподаткування краще вибрати при наданні медичних, косметологічних послуг.

Але це тільки початок – необхідно пройти реєстрацію в різних контролюючих органах і отримати відповідні дозволи. Кожне приміщення повинно мати технічний паспорт. Цю головну папір можна отримати в Бюро технічної інвентаризації (БТІ). Водоканал, санепідстанція (СЕС), пожтехнадзор, ЕНЕРГОКОНТРОЛЬ – ось перелік служб, вирішення яких необхідні для відкриття та подальшої експлуатації приміщення. Вони ж будуть контролювати вас і надалі. Кожна з цих служб має документи, в яких прописаний повний перелік вимог, що пред’являються до розташування, обладнання та утримання приміщень різного призначення. Для успішного ведення бізнесу з ними необхідно ознайомитися. Наприклад, в документі СанПіН 2.1.2.2631-10 містяться вимоги такого органу контролю, як СЕС.

Вимог дуже багато, наведемо найважливіші з них.

Вимоги до розташування та оснащення: салон може бути розташований в колишньому житловому приміщенні тільки після перекладу останнього в нежитлове; площа основного приміщення салону не може бути менше 14 кв. м; наявність каналізації і водопроводу обов’язково; недопустима обробка стін паперовими шпалерами; меблі повинна бути стійка до обробки миючими засобами; робочі крісла повинні бути обладнані раковинами для миття голови, допускається наявність таких крісел в окремому місці; приміщення салону розділити на зони (приймальню, зал, кімнату для утилізації, туалет); для манікюру, педикюру необхідно мати окреме приміщення; брудну білизну повинно зберігатися в закритих контейнерах; наявність спеціального місця для очищення і стерилізації інструменту.

Вимоги до обладнання: наявність засвідчують документів (паспортів, сертифікатів та ін.) На всі інструменти і витратні матеріали; використання приладів, що мають дозвіл Міністерства охорони здоров’я Росії; необхідно мати договір на гарантійне та обслуговування всього технічного обладнання.

Вимоги до наявності документації: журналу з графіком генеральних прибирань, стерилізації інструментів, обліку деззасобів; медкнижок персоналу; договорів: про проходження медоглядів, про вивезення сміття; при відсутності одноразових комплектів договору з пральнею; на обслуговування системи вентиляції.

Жорсткі вимоги пред’являються і до білизни, необхідного для обслуговування клієнтів. Для кожного майстра передбачені три комплекти білизни (2 рушники, пеньюар і набір серветок). Білизна повинна регулярно стерилизоваться і дезінфікувати. У будь-який момент майстер повинен мати чистий комплект білизни. Зараз багато хто став користуватися одноразовими комплектами. Це гігієнічно і не вимагає укладення договору з пральнею. У багатьох салонах вводять єдину форму для підняття іміджу закладу та сприяє підвищенню робочого настрою в колективі.

Це тільки мала частина всіх вимог, які пред’являються з боку СЕС. А є ще й пожежники.

Пожтехнадзор висуває такі умови для відкриття салону: обов’язкова наявність журналу з датами інструктажу персоналу; наявність документа на систему сигналізації; на видному місці повинен висіти план евакуації в екстреній ситуації, а також план дії персоналу в разі загоряння об’єкта; видати наказ про призначення відповідального за пожежну безпеку; необхідно мати висновок пожежників про приймання приміщення.

Наявність всіх дозволів, отриманих від контролюючих органів, має відображатися в оформленому куточку споживача, де будь-який відвідувач може ознайомитися з ліцензією (якщо ведеться медична діяльність), з законами про захист прав споживача, правилами торгівлі, скористатися книгою скарг і пропозицій тощо. Все це має підтримуватися в актуальному стані, щоб своєчасно відбивати всі зміни в правилах і законодавстві.

Крок 2. Вибираємо торговий центр

Одним з важливих моментів успішного ведення бізнесу є вибір торгового центру. Тут все залежить тільки від вас, від фінансових можливостей, якими володієте. В якому районі розташований центр, як давно відкритий – все це важливо враховувати. При обмежених фінансових можливостях може підійти і новий район, де люди підуть в відкрився ТЦ з цікавості до всього нового або просто тому, що інших точок навколо мало. Тут завдання салону полягає в залученні клієнтів, незалежно від їх платоспроможності. Це важливо і салону, і самому торговому центру. Такий варіант підійде і тим, хто ще новачок в цьому бізнесі, не впевнений в своїх силах. Тут клієнти поставляться більш поблажливо до вашим потенційним прорахунків і помилок, розуміючи, що вам буде потрібно якийсь час для того, щоб «стати на ноги», налагодити систему.

Якщо ж ви фінансово цілком незалежні і можете інвестувати в свій салон достатні кошти, вибирайте вже розкручений ТЦ. Потік клієнтів уже сформований, і вашим основним завданням стане налагодження контактів, укладання партнерських угод з орендарями, які мають торгові площі поруч, для обміну клієнтами. Але який би варіант ви не вибрали, необхідно розуміти головне – ТЦ тільки надає вам середу (довірчу, добре обставлену), а все інше залежить тільки від вас. Необхідно порівнювати свої сили, можливості, враховувати думки клієнтів, спостерігати, запитувати, досліджувати потенціал свого бізнесу.

Крок 3. Оформляємо приміщення

Вишуканий дизайн, привабливий інтер’єр стануть передумовами вашого успіху. Новий симпатичний салон, що з’явився в торговому центрі, приверне увагу відвідувачів, частина з них стане вашими клієнтами, забезпечуючи ваші доходи в майбутньому. Економія на оформленні інтер’єру недоречна.

Як правило, для салонів краси використовуються приміщення, найбільш пристосовані для цього виду діяльності. Вони повинні мати хороше освітлення, зручну конфігурацію і інші особливості. Все це слід враховувати в дизайнерських рішеннях. При оформленні салону необхідно дотримуватися всі санітарні норми.

Естетичність і ергономічність – головні вимоги, що пред’являються до інтер’єру і оформлення приміщення, призначеного для салону краси. І відвідувачі, і персонал салону повинні знаходитися в максимально комфортних умовах. Добре, якщо оформлення буде відрізнятися деякими нестандартними рішеннями – це приверне увагу відвідувачів. Але і тут важливо не перестаратися.

При виборі колірної гами слід враховувати специфіку роботи майстрів, які проводять на робочому місці досить багато часу. Яскравий колір стін може негативно впливати на їх емоційний стан. А головне, відбитий від таких стін світло не дозволить перукарям і візажистів правильно визначити колір, відтінок волосся або шкіри обличчя клієнта, що абсолютно неприпустимо.

Освітлення салону повинно бути максимально природним, перевагу варто віддавати пастельним, світлим тонам. Стельове освітлення, окремі світильники, встановлені над кожною робочою зоною, можуть стати оптимальним рішенням. Слід передбачити додаткове освітлення для візажистів, майстрів манікюру, косметологів. Можна використовувати настільні лампи. Не зайвою буде і зона відпочинку, обладнана зручними кріслами, диванами, журнальними столиками. Сидячи в кріслі або на м’якому дивані, можна погортати спеціальну літературу, познайомитися з послугами, які надає салон, з новими тенденціями в сфері краси. Це сприятиме відсутності у відвідувачів дискомфорту, чекаючи своєї черги. Крок 4. Закуповуємо обладнання та інструменти

Для успішної роботи салон повинен бути оснащений сучасним обладнанням та інструментами, зручними в експлуатації; мати сертифікати на їх використання. Набір обладнання та інструментів визначається кількістю послуг, які надає салон, але в будь-якому випадку необхідно мати наступне: спеціальні крісла для клієнтів; дзеркало з тумбою для кожного робочого місця; візки для інструментів; настільний стерилізатор; крісло з раковиною для миття голови; електронагрівач води; крісла з сушінням для волосся; стелажі для чистої білизни; кошики з кришками для брудної білизни; спеціальні апарати для косметологічного кабінету; холодильник для препаратів; комплекти білизни (по три на майстра). У комплект білизни входять 2 рушники, пеньюар, набір серветок. Білизна повинна регулярно стерилизоваться і оброблятися, в кожен момент у майстри повинен бути чистий комплект білизни. Як правило, професіонали мають і особисті комплекти. Це різного виду гребінця, ножиці прямі і філіровочние, щітки для укладання волосся, бритва, електрощіпци, ємності і пензлика для фарбування волосся, фен. Окрему статтю витрат складають витратні матеріали. Це шампуні і всілякі рідини (для фарбування, завивки і укладання), бальзами, шампуні.

Крок 5. Набираємо персонал

Для надання побутових Не ліцензована послуг в салоні вимог до утворення персоналу не пред’являється. До таких послуг належать послуги перукаря та деякі косметичні (макіяж, манікюр, корекція брів та ін.). Власник закладу набирає персонал в залежності від своїх уподобань. Зацікавлений в репутації салону краси підприємець буде намагатися прийняти на роботу професіонала, який має кваліфікацію та дипломи. Один некваліфікований майстер може зіпсувати репутацію всього салону.

Зовсім інші вимоги до лікарів-косметологів. Тут все дуже строго. Якщо лікар прийнятий в салон, він повинен мати диплом про профільну освіту і спеціалізацію «Терапевтична косметологія». Тільки лікар може виконувати такі процедури, як апаратний татуаж; глибинні і середні пілінги із застосуванням хімскладу; ін’єкції і для омолодження. Допускається і робота косметолога з середньою медичною освітою. Такий фахівець може виконувати процедури: поверхневі і хімічні пілінги; щадні апаратні косметичні процедури; медичний макіяж.

Всі співробітники косметичного салону повинні мати медичні книжки із записом про чергове медогляді. Якщо салон надає ліцензовану медичну діяльність, керівник салону повинен мати вищу медичну освіту. У штат салону входять і такі співробітники: адміністратор; бухгалтер; прибиральниця; клієнт-менеджер; комірник; охоронець. Для реалізації косметичних засобів в салон може бути прийнятий продавець. Дохід від реалізації коштів по догляду за волоссям, шкірою, нігтями буває досить відчутний.

Плинність кадрів – нерідке явище в цьому виді бізнесу. Щоб зацікавити співробітника, всі умови повинні обумовлюватися вже при прийомі на роботу. До таких умов відносяться: можливість зростання для молодих фахівців; створення передумов для майстрів підвищувати свою кваліфікацію; стежити, щоб у новачків були клієнти; мотивувати досвідчених майстрів на проведення майстер-класів. Щоб все це виконати, необхідна стаття витрат на навчання, проте це хороше вкладення коштів в майбутнє салону. Фахівці, які стежать за всіма новими тенденціями, готові якісно задовольнити потреби клієнтів, забезпечать процвітання всього підприємства.

Крок 6. Починаємо розкрутку салону краси

При відкритті салону має бути довга і наполеглива робота, спрямована на забезпечення якості, залучення клієнтів, створення іміджу компанії. Швидкого прибутку тут чекати нічого. Основний захід, що сприяє більш швидкій розкрутці салону, це, звичайно ж, реклама. Рекламна кампанія, розпочата вже до відкриття салону, – основна запорука успіху. Вираз «реклама – двигун торгівлі» ще ніхто не відміняв. І хоча захід це досить витратна, воно неодмінно окупиться і призведе до гарного прибутку.

Можна порекомендувати такі види рекламної діяльності: друк оголошень в різних друкованих виданнях; поширення проспектів, візитних карток з перерахуванням всіх послуг, що надаються, роздачу їх на вулиці, у громадських місцях, при вході в торговий центр; розміщення реклами на дошках оголошень; розміщення барвистих покажчиків у напрямку до вашого салону; організація презентації салону; використання можливостей інтернету – реклами в соціальних мережах, розсилок, оголошень на форумах.

Крім того, не можна нехтувати і такий здавна зарекомендувала себе рекламною стратегією, як «сарафанне радіо». Якщо ваш салон сподобається вашим друзям, знайомим, вони розкажуть про нього своїм знайомим. І народ піде! Можна організувати барвисте відкриття закладу, провести презентацію послуг, зацікавити відвідувачів привабливими акціями, вигідними пропозиціями, знижками. Можна запросити «зірку», яка напевно забезпечить приплив відвідувачів.

 

Як вибрати ТЦ для відкриття в ньому салону краси

В результаті економічної кризи у взаєминах орендарів і власників відбулися значні зміни. Багато підприємців згорнули свій бізнес, внаслідок чого звільнилося багато площ в різних торгових центрах.

Якщо раніше господарями становища були власники приміщень, зараз ситуація змінилася діаметрально. Орендарі сьогодні самі вибирають, в якому торговому центрі ім вигідніше торгувати, яке приміщення краще орендувати, самі диктують умови угоди. Їх вимоги до вибору ТЦ змінилися. Відзначимо основні моменти, на які варто звернути увагу.

1. Відвідуваність торгового центру

Якщо до кризи престижність ТЦ визначалася наявністю в ньому брендових магазинів, зараз на це особливої ​​уваги орендарі не звертають. Для них не має великого значення, наскільки цей центр сучасний, яка концепція цього центру.

Головною метою орендаря стає престижність присутності, а отримання обороту, на який він розраховує. Сьогоднішні орендарі для визначення поточної або прогнозованої відвідуваності нерідко використовують спеціальні методики, які дають більш обгрунтовані показники. Наявність в торговому центрі сильного орендаря, здатного забезпечити істотний потік покупців, грає першорядну роль в ухваленні рішення на користь даного центру.

2. Розрахунок орендних ставок

Раніше орендні ставки були в основному фіксовані, сьогодні орендарі при укладанні договорів наполягають, щоб ставки в процентному відношенні залежали від обороту. Тільки досить великі орендарі мають фіксовані орендні ставки. У торгових рядах це переважно відсоток з обороту або комбінована ставка, що має мінімальну фіксовану частину. Власнику приміщень важливо мати прогноз на оборот. Щоб отримати обгрунтований, прогнозований оборот, нерідко залучаються професійні консультанти, які використовують в розрахунках економічні та математичні методики.

3. Тільки працюючі торгові центри

Оскільки орендні ставки розраховуються скрізь однаково, сьогодні орендар частіше вибирає вже працює торговий центр, ніж новий. Пройшли ті часи, коли фіксована орендна ставка залежала від часу побудови комплексу і в нових центрах була на порядок нижче. Вільних місць досить в об’єктах будь-якої категорії. Правда, в нових ТЦ, де вільних площ іноді більше половини, можна вибрати більш комфортне місце і по площі, і по розташуванню.

4. Економія на ремонті І тут ситуація змінилася.

До кризи орендарі воліли зробити ремонт і оформити інтер’єр своїми силами, так як оренда приміщень без обробки була дешевшою. Сьогодні власнику доводиться самому робити обробку і здавати площі, вже готові до експлуатації. Орендарі прагнуть максимально знизити обсяг інвестицій, їх мета – відразу отримувати прибуток.

 

Як орендувати приміщення під салон краси в торговому центрі

Розглянемо деякі моменти, які необхідно враховувати, орендуючи приміщення в торговому центрі.

1. Вибирайте ТЦ, популярні у ваших клієнтів

Можна орендувати приміщення в розкрученому ТЦ, а потім дивуватися несподівано маленькому обороту при досить великому купівельному трафіку. Чому? А справа вся в тому, що це були не ваші клієнти, у них інші потреби, ваші послуги їх не цікавлять.

Відкрити салон в торгово-розважальному комплексі набагато вигідніше, ніж той же салон в гіпермаркеті, де торгують виключно продуктами. Споживчі потоки, може, і можна порівняти, але цілі у них різні. Більшість відвідувачів гіпермаркету прийшли цілеспрямовано за продуктами. Це не ваші клієнти. Пропозиція повинна відповідати попиту. Саме тому необхідно провести ціле дослідження, щоб визначити, чи користується цей ТЦ популярністю саме у ваших клієнтів. Неоціненну допомогу в цьому сьогодні надає інтернет. У соціальних мережах за допомогою опитувань можна дізнатися популярні у ваших покупців торгові центри, з’ясувати, чим визначаються переваги цієї аудиторії у виборі ТЦ.

Нарешті, проведіть день-другий в торговому центрі, який вам сподобався, з’ясуйте, які цілі привели в це місце покупця: продукти, шопінг, кіно. Дослідження дадуть більш повне уявлення, якщо будуть проводитися як в будній день, так і в вихідний.

2. Визначте правильний формат

На думку професіоналів, тільки 40% успіху салону доводиться на роботу майстрів, набір послуг, що надаються та ін. Інша частина припадає на правильно обраний формат і правильно вибране місце. Тут розподіл рівноцінне. Відомі бренди, які мають великі обороти, можуть дозволити собі і великі площі в найпрестижніших торгових центрах.

3. Підберіть вигідне місце

У торгових центрах є привілейовані місця і не дуже. Вважається, що найкраще місце в ТЦ – на першому поверсі біля входу. Саме ці площі займають великі магазини, які мають вже постійних покупців. Крім цього, користуються попитом місця, розташовані на шляху до супермаркетів. Вибираючи місце для салону, важливо зрозуміти, які потреби вашого покупця: що він купує; що змушує його витрачати гроші на ваші послуги; що є у вас, чого немає ні в кого в цьому центрі.

Відповівши на ці питання, ви легше зробите вибір. Можна скористатися вже зарекомендували себе правилами підбору місця: вигідніше місце, розташоване на шляху до магазину, ніж до кафе або до кінозалу; краще не мати сусідів з однаковими послугами – частина клієнтів могли б бути вашими; не розміщувати в «тіні» відомих брендів – на вас не звернуть уваги. Вибір місця теж потребує коштів. Необхідно передбачити витрати не тільки на орендну плату, але і на оформлення вітрини салону. Відповідаючи загальними правилами, постарайтеся знайти ті штрихи, які змусять покупця звернути увагу на вашу вітрину. Можливо, цей покупець стане вашим клієнтом.

Міні-салон краси в торговому центрі, або Як відкрити нейл-бар

Останнім часом все більшою популярністю став користуватися такий вид малого бізнесу, як нейл-бар. Що це таке і в чому секрет його успіху? Насправді все просто – це поєднання міні-салону краси і міні-бару. З набору послуг салону краси в нейл-барі виявляються тільки експрес-послуги. Тут можна замовити автозагар, наростити нігті або вії, зробити манікюр. Одночасно можна скористатися послугами міні-бару. Перевага такого виду бізнесу в тому, що, не вимагаючи великих приміщень, він привертає значний потік клієнтів. Основна частина аудиторії – ділові жінки, які цінують кожну хвилину. Їх цілком влаштовує, що в нейл-барі в комфортній обстановці можна не тільки зробити манікюр, а й на деякий час відволіктися від міської суєти, зустрітися з подругами за чашкою ароматної кави, послухати музику.

Для відкриття нейл-бару не потрібні великі кошти – 500 тис. Руб. цілком може вистачити. Досить спорудити барну стійку, це найбільш витратна частина. Решта – реклама, інструменти, інвентар та ін. Головне, створити відповідну обстановку, встановити телевізор, кондиціонер. Зараз неодмінною умовою подібного роду точок є наявність Wi-Fi. Клієнт, замовивши послугу, може посидіти в Інтернеті, подивитися телевізор, йому запропонують випити чашечку чаю або кави. Обстановка і оформлення міні-салону повинні викликати у клієнта такі позитивні емоції, щоб захотілося приходити сюди знову і знову. А може бути, і з друзями.

Нейл-бари не вимагають великої площі, а отже, високу орендну плату, що робить їх привабливими для підприємців. Площі в двадцять квадратів цілком вистачить для того, щоб встановити стійку, обладнати це приміщення і відкрити міні-салон краси. На виготовлення та встановлення барної стійки йде близько місяця. Таке невелике приміщення можна знайти навіть в престижних місцях, в тих же торгових центрах.

Зареєструвавшись в якості індивідуального підприємця і виконавши всі юридичні формальності, можна приступати до наповнення приміщення необхідним обладнанням, не забуваючи при цьому вести рекламну кампанію. До речі, допомогу в юридичному оформленні бізнесу сьогодні можуть надати професіонали, які спеціалізуються в цій області. А можна зовсім не займатися всіма підготовчими клопотами, а скористатися франшизою.

У багатьох містах вже працюють, і досить успішно, кілька мереж нейл-барів. Придбати франшизу у них можна на дуже вигідних умовах. Франчайзинг останнім часом займає лідируюче положення серед всіх інших форм відкриття бізнесу.

Для починаючого підприємця це відмінна можливість розкрутити свою справу, користуючись відомим брендом і під керівництвом вже досвідченого партнера. У цьому випадку все, крім безпосередньо роботи салону, лягає на плечі вашого партнера. Він подбає про встановлення обладнання, про поставку матеріалу, про притягнення клієнтів, так як сам зацікавлений у процвітанні бізнесу. Але якщо ви самостійно готові пройти всі ці етапи, відкривши салон, то придбаєте не тільки досвід і незалежність, але і заощадите (при грамотному підході).

 

10 порад, які допоможуть не розоритися салону краси в торговому центрі

Будьте терплячі. Не чекайте прибутку, поки не з’являться постійні клієнти. Цей вид бізнесу окупається через кілька місяців, може і через рік.

Коли вибираєте місце, обов’язково з’ясуйте, чи не входить в плани власника приміщення відкриття такого ж салону. Якщо це так – цей центр не для вас. Втрата місця після кількох років роботи означає втрату бізнесу – клієнти залишаться там, де звикли, навіть якщо змінився власник.

Кожна послуга повинна бути рентабельна, при складанні прейскуранта керуйтеся рекомендованої нормою чистого прибутку (30%). Ліцензія необхідна тільки на медичні послуги (масаж, ін’єкції).

Естетичні послуги (стрижки, хімічні завивки, манікюр, педикюр) не ліцензуються. Необхідна наявність договору про утилізацію відходів, які не можна викидати зі звичайним сміттям.

Адміністратор повинен бути зацікавлений в клієнтах навіть більше, ніж майстри, щоб він не блокував потік відвідувачів салону.

Новачки приходять в колектив, де вже і так сильна конкуренція. Щоб утримати перспективного майстра, на перших порах треба допомогти йому з записом. При неминучою плинності необхідно стежити за динамікою вироблення співробітників, з’ясовувати причину падіння показників.

Забезпечуйте надійну роботу каналізації і оптимальне освітлення. При слабкій роботі каналізації будуть засмічення, а погане освітлення спотворює колір шкіри обличчя і колір волосся клієнта, що впливає на його настрій.

Підтримуйте доброзичливу атмосферу в колективі, зацікавлювати досвідчених майстрів працювати саме в цьому салоні. Відвідувачі приходять до «свого» майстра – піде майстер, підуть і його клієнти. Прагніть до того, щоб 20% прибутку припадало на продаж косметичної продукції.

(Пока оценок нет)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Як відкрити салон краси в торговому центрі: покрокова інструкція
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×