Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як розробити стильний дизайн салону краси? Основні принципи дизайну інтер’єру.

ГоловнаБлог — Як розробити стильний дизайн салону краси? Основні принципи дизайну інтер’єру.

Навряд чи варто детально пояснювати, наскільки важливий інтер’єр для салону краси.

З точки зору естетики, вона задає загальний тон, формує перше враження та впливає на довіру клієнтів. Хто хоче звернутися за красою до тих, хто не має почуття художнього смаку?

З точки зору функціональності, розумна організація простору важлива як для клієнтів, так і для працівників салону. Клієнти можуть не оцінити окремі елементи, такі як зонування, кольори або освітлення, але вони точно запам’ятають атмосферу та відчуття: чи затишно, чи комфортно, чи ви хочете повернутися знову.

Для працівників салону також важливий продуманий дизайн інтер’єру. Як з точки зору ефективності роботи (щоб все необхідне було під рукою, щоб ніщо не заважало), так і для комфорту. Тут все так само, як і з клієнтами: з незручних салонів майстри виїжджають частіше, ніж з тих, де їм зручно і добре.

Розглянемо основні моменти, які впливають на якість інтер’єру і допоможуть вам грамотно спланувати салон краси. Ідеї ​​дизайну також пропонуються в цій статті.

 

Загальні правила

Перше, що впливає на дизайн інтер’єру салону краси, це, звичайно, загальна концепція та напрямок послуг. Погодьтеся: дизайн SPA-салону преміум-класу відрізнятиметься від інтер’єру невеликого манікюрного салону двома стільцями.

Концепція салону визначає:

вимоги до розташування салону;
необхідна площа кімнати;
загальний стиль інтер’єру;
кількість і площа робочих зон.
Цільова аудиторія салону

 

Цільова аудиторія

Другий важливий фактор, що визначає дизайн салону – це клієнти, з якими ви будете працювати. Перш за все, їх стать та вік.

Кольори, зонування простору та меблі можуть сильно відрізнятися для чоловічих, жіночих, дитячих та універсальних салонів краси. Звичайно, зовсім не обов’язково робити абсолютно рожевий інтер’єр для жіночого салону, але поєднання кольорів все ж відіграють певну роль у формуванні асоціацій.

Наприклад:

«Жіночі» кольори: білий, світло-сірий, бежевий, рожевий, червоний, бузковий.
«Чоловічі» кольори: чорний, синій, сірий; поєднання чорного, білого та червоного.
«Дитячі» кольори: синій, рожевий, жовтий, оранжевий, різнокольорові поєднання.
Багато клієнтів
Що стосується багатства ваших клієнтів, то це впливає не тільки на спектр послуг та їх вартість, але і на дизайн салону.

Люди, які звикли до дорогих інтер’єрів, просто не сприймуть економ-стиль і вважатимуть, що рівень салону не відповідає їхнім потребам. І навпаки, клієнти, які звикли всюди шукати співвідношення “ціна / якість”, можуть подумати, що салон, оформлений у “розкішних” кольорах та матеріалах, для них дорожчий.

Класичні розкішні кольори – це поєднання білого, чорного, синього, зеленого та бордового із золотом, а також контрастні та мінімалістичні гами (чорно-білі, білі та червоні тощо). Матеріали можуть бути будь-якими – дерево, метал, пластик, тканина – тут, швидше, визначальними факторами є якість та дизайн.

 

 

Цінова категорія

Дизайн салонів краси / перукарень, звичайно, залежить від цінової категорії. Тут застосовуються ті самі правила, що і щодо рівня достатку цільової аудиторії – тобто потрібно знайти оптимальне співвідношення між цінами вашого салону, аудиторією, яку ви запрошуєте, та інтер’єром, яке відповідатиме першим двом пунктам .

Наприклад:

У шафах і салонах дизайн економ-класу буде, в першу чергу, функціональним. Для оформлення інтер’єру використовуються практичні та довговічні матеріали.
Бізнес-клас характеризується яскраво вираженою естетикою. Тут креативні рішення часто використовуються в дизайні інтер’єру.
Преміум-клас та “розкіш” орієнтуються на статус, дорожнечу та якість. У таких салонах використовуються як класичні, так і більш сучасні рішення.

Якщо ви ще не визначилися з рівнем та напрямком діяльності вашого закладу, рекомендуємо прочитати статтю про класифікацію салонів краси.

 

Доступна площа

Звичайно, теоретично найкраще виходити з концепції салону та орендувати або придбати приміщення, яке ідеально відповідає всім вашим потребам. Але іноді трапляється навпаки: є кімната – потрібно придумати концепцію і, відповідно, інтер’єр.

Дизайн маленького салону краси не такий простий, як може здатися. Невеликий простір вимагає особливо ретельного підходу до зонування.

Перш за все, є необхідні зони, такі як куточок для відпочинку, робочий простір та санітарні зони. По-друге, особливості настрою та обрана аудиторія клієнтів також диктують їх вимоги. Наприклад, якщо ваш салон знаходиться в житловому комплексі, де квартири купують переважно молоді сім’ї з дітьми, вам потрібно подумати про куточок з іграшками та книжками-розмальовками – і тоді дизайн невеликого салону краси враховуватиме ці додаткові області. І якщо ви знаходитесь у “прохідному” місці, і багато клієнтів приходять стихійно, вам потрібно подумати про розширену зону очікування.

Якщо у вас простора кімната з кількома залами та додатковими кімнатами, ви можете дати волю своїй фантазії. Зробіть простору зону очікування зі стійкою реєстрації, коморою для зберігання матеріалів, окремими шафами для різних служб і, можливо, навіть окремим дитячим куточком.

 

Елементи дизайну

Дизайн салону краси складається з окремих зон. Грамотне їх поєднання дозволяє створити повну атмосферу в салоні і створити бажану атмосферу.

Фасад салону
Фасад салону краси – це «обличчя», яке дуже сильно впливає на перше враження, і загалом на успіх салону. Важливість його важко переоцінити: вдалий фасад може залучити клієнтів не гірше реклами, а непомітний і необдуманий – змусити людей просто йти повз.

 

Розберемо детально елементи фасаду:

Вивіска. Це не просто інформаційний дизайн, а візуальне зображення вашого образу. Кольори, шрифти, розмір вивіски, підсвічування – це все дуже важливо. Звичайно, вивіска повинна бути чистою і робочою (навіть для економ-салону не дозволяється «втратити» букву або частину підсвічування).
Вхідна група. Це композиція, покликана привернути додаткову увагу клієнтів і запросити їх всередину. Це можуть бути яскраво пофарбовані вхідні або прозорі двері, що демонструють відкритість концепції салону.
Вітрина використовується як для привернення уваги – для демонстрації інтер’єру салону та робіт майстрів, так і для просування – демонстрації рекламних позицій та запуску косметичних засобів.
Декор. Це додаткові елементи, які остаточно доповнять картину фасаду і розставлять акценти. Декор може бути сезонним: квіткові горщики або затишна лавка влітку, фігурка білого ведмедя взимку.
Фасадне освітлення. Це відіграє дуже важливу роль, оскільки значну частину року світловий день короткий, і салон не слід втрачати в сутінках. Ви можете висвітлити весь фасад, а також окремі його елементи: вхідну групу, вивіску, декор.

Вхідна група

Ця частина інтер’єру повинна бути продумана так само ретельно, як і інші елементи. Розмістити стільці майстрів непросто – потрібно думати про шлях клієнтів з того моменту, як вони переступають ваш поріг.

Давайте розберемо детально:

Приймальня. Це не тільки місце для адміністратора, але і область розрахунку. Клієнти повинні мати можливість зручно розмістити сумку, ознайомитися з асортиментом послуг та ціною, уточнити необхідну інформацію.
Зона очікування. Це область, де ваші клієнти чекають своєї черги на стійці реєстрації або оплачують послуги. Зазвичай це кілька крісел або диван, стіл з пресом і рекламні буклети. Тут також можна знайти кулер та аксесуари для чаю.
Зона роздрібної торгівлі. Це вітрини, полички або стелажі з продуктами, що продаються. Їх потрібно висвітлити і розташувати таким чином, щоб погляд клієнта з зони очікування падав на них.
Зона зберігання. Це шафи та вішалки, які краще розмістити у приміщенні, видимому для клієнтів, але в той же час досить віддаленому від входу, з міркувань безпеки особистих речей.
Робоча зона. Комфортні умови роботи майстрів – запорука гарного результату для ваших клієнтів. Це основне правило, про яке слід пам’ятати при проектуванні цієї галузі.

Навчальний зал в салоні – це, найчастіше, відкритий простір або кілька кабінетів, розділених за спеціалізацією. Звичайно, такі процедури, як епіляція, масаж, нарощування вій або обгортання, слід проводити у відокремленому місці без доступу. А перукарські послуги, манікюр, архітектура брів – такі послуги можуть бути в одному залі або сусідніх кімнатах.

Зараз популярні салони, де можна зробити відразу кілька процедур – наприклад, фарбування волосся, манікюр та педикюр. Подумайте, чи можете ви забезпечити такі зони, де кілька майстрів можуть одночасно працювати з одним клієнтом.

Внутрішнє освітлення

Освітлення сильно впливає на атмосферу салону та сприйняття клієнтів. Погодьтеся: є різниця між приглушеним світлом у масажному кабінеті (де головне не дивитись на деталі, а розслабитися) та яскравим світлом у зоні перукарських послуг.

Ось декілька основних рекомендацій:

Передні дзеркала можуть приховати недоліки шкіри обличчя та тіла, тоді як вертикальне світло лише підкреслить їх.
Для перукарських послуг будуть потрібні додаткові джерела світла, які майстер може самостійно регулювати та рухати. З їх допомогою можна позбутися зайвих тонів і показати, як буде виглядати фарба при природному освітленні.
Стаціонарні та переносні кільцеві лампи освітлення останнім часом стали дуже популярними. Вони фронтально висвітлюють обличчя, роблять на фотографії красиві відблиски в очах і дозволяють точно передавати відтінки в макіяжі.
Не забувайте про декоративне освітлення. Слід підкреслити рецепцію та привернути увагу до товарів, що продаються.

Підлогові покриття

Вибираючи підлогове покриття для дизайну салону краси, враховуйте наступні фактори:

Простота догляду. У деяких випадках вам потрібно буде регулярно робити як сухе, так і вологе прибирання зони – кілька разів на день. Тому підлога повинна бути рівною, без стиків і шорсткостей.
Хороше зчеплення з взуттям. Клієнти можуть бути різного віку, в різному взутті, вони можуть приходити за різної погоди. І найголовніше, що стосується підлог – клієнти повинні бути в безпеці. Яким би привабливим не було дзеркало або блискуча плитка, добре подумайте, перш ніж його вибрати.
Привабливий зовнішній вигляд. Звичайно, це теж важливо. Підлога повинна відповідати загальному стилю та дизайну інтер’єру.

Що стосується матеріалів, тут також є кілька рекомендацій:

Наливна підлога універсальна, але не така красива, як, наприклад, плитка, паркет або ламінат. З точки зору практичності, це, звичайно, на першому місці, але з точки зору дизайну – він підійде не до кожного інтер’єру.
Неглибокий. Шви дуже швидко забруднюються, особливо в місцях загального користування, тому краще вибирати безшовні покриття. Ну, ще раз зверніть увагу на зчеплення: навіть якщо ви тримаєтеся на кахлі, вона не повинна бути слизькою (особливо біля входу та сходів).
Паркет або ламінат вимагають особливої ​​обробки при вологому прибиранні, але вони досить довговічні і можуть виглядати стильно у відповідному інтер’єрі.
Килим. Це покриття збирає пил, бруд з взуття, поглинає запахи. Також важко видалити, наприклад, волосся після стрижки і підстригти з апаратного манікюру, тому килими майже ніколи не використовуються для прикраси салонів.

Стеля

Залежно від загального стилю інтер’єру, стеля може бути самим різним. Від класичних варіантів з акуратною білою стелею і до дизайну в стилі «лофт», де вентиляційні та офісні конструкції оформлені, а не приховані.

Ось найпопулярніші рішення:

Побілка або фарбування. Це найпростіший, перевірений і універсальний спосіб проектування стелі. Процес як побілки, так і фарбування досить простий, тому зазвичай такий варіант вибирають для салонів економ-класу.
Обклеювання неглибоке. Це більш яскравий варіант, який привертає увагу і служить не тільки практичним, а й декоративним цілям. На стелях часто використовується дзеркальна або глянсова плитка, яка візуально збільшує об’єм приміщення, але це не вичерпує можливостей плитки: це дозволяє робити дуже нестандартні конструкції.
Підвісна стеля. Ще один класичний варіант. Він цікавий як з декоративної точки зору (різноманітність дизайну), так і з практичної: надійний і довговічний. Крім того, такі стелі використовуються в приміщеннях, де важко замаскувати комунікації або потрібно приховати останній невдалий ремонт, оскільки підвісну конструкцію можна встановити практично на будь-якій поверхні.
Натяжна стеля. Це дуже популярний тип стелі, оскільки він недорогий, невибагливий, порівняно простий у монтажі і, крім того, дає простір для фантазії, з точки зору дизайну. Це може бути просто біла стеля – ідеально рівна і рівна – і кольорова, з візерунками і малюнками.
Гіпсокартонна стеля надає широкі можливості для дизайну. На додаток до кольорових рішень, ви можете зробити практично будь-яку форму і тому цей матеріал часто використовується при дизайнерських реконструкціях. Але необхідно врахувати, що гіпсокартон чутливий до вологості.

Стіни

Тут варіантів не менше, ніж у підлогових і стельових покриттів. Головне, що визначає вибір матеріалу для стін – це бажаний стиль і бюджет.

Розглянемо найпопулярніші варіанти, які використовуються при оформленні інтер’єру салонів краси:

Живопис. Як і у випадку з потоком, це популярний, недорогий та універсальний спосіб реєстрації. Економ-салони часто вдаються до цього, але красива якісна фарба може чудово виглядати в будь-якому інтер’єрі, аж до елітного класу.
Шпалери. Це досить делікатний матеріал, який швидко псується, якщо його регулярно торкатися руками та миючими засобами. Тому, якщо шпалери використовуються в салонах, це високий клас, де важливо створити максимально затишну атмосферу і в той же час є можливість часто оновлювати ремонт.
Декоративна штукатурка. Ще один популярний матеріал. З його допомогою можна робити практично будь-які поєднання кольорів та фактури. Цей матеріал виглядає стильно і служить довгі роки.
Стінові панелі. Ще один чудовий варіант. При відносно невисокій вартості вони різноманітні за дизайном, прості в установці і невибагливі. Це може бути дуже вдалим варіантом для оформлення салону або окремих зон.

Висновок

Гарний та функціональний інтер’єр є невід’ємною частиною не лише робочого, а й маркетингового процесу, оскільки стильний дизайн салону краси здатний залучити нових клієнтів і зберегти старих.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Як розробити стильний дизайн салону краси? Основні принципи дизайну інтер’єру.
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×