Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як правильно вести клієнтську базу салону краси?

ГоловнаБлог — Як правильно вести клієнтську базу салону краси?

Звичайно, ви знаєте, що в основі прибутковості салону краси – постійні клієнти салону краси і ваші відносини з ними. Але чи достатньо просто скласти список клієнтів?

Утримання клієнтської бази означає збір та облік даних про клієнтів, які звернулись до салону, що саме вони замовили, скільки грошей витратили, як часто вони повертаються в салон та іншу важливу інформацію.

Як можна покращити ефективність бізнесу, працюючи з клієнтською базою? У цій статті ми пояснимо, яку інформацію про клієнтів потрібно збирати, як і за допомогою яких інструментів ви можете автоматизувати збір та обробку даних.

 

Навіщо потрібно працювати з клієнтською базою в салоні краси?

Правильна робота з клієнтською базою салону краси передбачає аналіз цих клієнтів, на основі якого можна вдосконалити роботу бізнесу. Давайте розглянемо, які переваги дає ділова робота з клієнтською базою.

Збільшення доходу. Інформація про раніше замовлені послуги та товари допоможе вам визначити потреби клієнта і запропонувати йому саме те, що його, ймовірно, цікавить. Таким чином, ви можете збільшити продажі у своєму салоні без додаткових зусиль.

Підвищення якості обслуговування. Дані про те, як часто клієнт відвідує салон, до якого майстра він знову звертався, які послуги він найчастіше замовляв, допоможуть вам зрозуміти сильні та слабкі сторони послуги у вашому салоні та працювати над покращенням її якості. Також наявність цих даних значно спрощує роботу адміністратора, що значно збільшує швидкість і рівень обслуговування в салоні.

Оптимізація реклами. Виходячи з інформації про уподобання клієнта, ви можете персоналізувати рекламу. Наприклад, робіть розсилки про новини та акції, які його зацікавлять, або вчасно пропонуйте записатися на відповідну процедуру. І навпаки, не дратуйте клієнта, пропонуючи послуги, які йому не потрібні.

Підвищення лояльності клієнтів. Робота з інформацією про клієнтів допомагає краще зрозуміти його потреби та надати якісне обслуговування. Знаючи, що може зацікавити клієнта, ви можете ненав’язливо нагадати про салон, запропонувати нові послуги, стимулювати відвідування салону за допомогою індивідуальних знижок та бонусів. Все це підвищує лояльність клієнтів до салону.

Як правильно сформувати клієнтську базу салону краси?

Чи досить просто записати ім’я та номер телефону клієнта? Деякі салони обмежуються цією інформацією, але максимум, що ви можете зробити за допомогою такого списку – зателефонуйте йому і запропонуйте послугу або повідомте про підвищення. Це занадто мало для ефективної роботи з основою.

Чим більше інформації про клієнта ви отримаєте, тим більше переваг вона вам принесе. Ви зможете краще зрозуміти потреби клієнта, запропонувати йому найкращий сервіс і, як наслідок, збільшити кількість постійних клієнтів.

Давайте розглянемо, яка інформація про клієнта необхідна для роботи і для чого її потрібно збирати.

 

Ім’я клієнта.

Щоб адміністратор при вхідному дзвінку клієнта міг одразу звернутися до нього на ім’я. ваші клієнти це оцінять.

Контактні дані: номер телефону та електронна пошта. Завжди мати можливість зв’язатись із клієнтом та надсилати автоматичні сповіщення та нагадування. А також на основі контактних даних клієнтів ви зможете налаштувати рекламні кампанії в Instagram та Facebook.

Дата народження дає вам ще один привід нагадати про себе, надіславши привітання або подарунок постійному клієнту. Beauty Pro допоможе автоматизувати надсилання привітань клієнтам.

Фотографія клієнта (за бажанням).

Джерело тяжіння. Показує, де клієнт дізнався про салон. Це дозволяє визначити, які рекламні канали є найбільш ефективними та в що інвестувати.

Історія покупок та відвідувань. Показує, які послуги та товари були придбані, які фахівці надавали ці послуги, які матеріали та препарати використовувались під час послуг, з якою періодичністю купує клієнт. Ця інформація допомагає запропонувати клієнтам ті послуги та товари, які їх цікавлять, а також вчасно запросити на повторні візити. Наприклад, ви завжди можете легко повторити забарвлення, яке сподобалося клієнту, доки формула зберігається в історії клієнта.

Медична картка. Це допоможе зібрати інформацію про стан здоров’я та протипоказання для клієнта. Ця інформація буде особливо важливою для косметологічних клінік та медичних центрів.

Побажання та коментарі клієнта щодо способів спілкування та часу дзвінків. Цю інформацію необхідно враховувати при роботі з базою даних. Дзвінки в невідповідний час можуть назавжди відбити бажання зв’язатися з вами ще раз.

На основі отриманої інформації про клієнта складається індивідуальна картка клієнта. Найзручніше збирати та зберігати інформацію про клієнта за допомогою спеціальних програм.

Давайте детальніше розглянемо, які інструменти можуть допомогти вам заощадити час на збір та обробку інформації про клієнта.

 

Інструменти для обслуговування салону клієнтської бази

Багато салонів досі використовують файли Excel для зберігання клієнтської бази. Однак робота з файлами Excel займає у адміністратора багато часу і не дозволяє виконувати багато додаткових і необхідних для ділових операцій.

 

Ми рекомендуємо використовувати сучасні інструменти, якщо ви хочете:

отримати максимум від вашої бази даних,
автоматизувати спілкування з клієнтами,
вміти передбачати їх бажання,
пропонувати послуги та товари, що відповідають їхнім очікуванням,
вчасно запросити до наступної процедури,
і набагато більше.

Для цього встановіть CRM-систему BeautyPro (CRM – скорочення від Customer Relationship Management). Це програма, яка розроблена спеціально для салону краси та містить усі необхідні інструменти для роботи з клієнтською базою. CRM дозволяє автоматизувати багато рутинних завдань, заощадити час адміністратора та забезпечити стабільну роботу бізнесу.

Розглянемо детальніше, які інструменти для роботи з клієнтською базою пропонує система CRM Beauty Pro.

 

Картка клієнта

Картка клієнта містить усі необхідні дані для роботи:

мати,
контакти,
дата народження,
інформація про знижки та картки та сертифікати,
історія покупок та відвідувань,
джерело тяжіння,
медична картка,
дерево родичів та друзів.

Використовуючи спеціальне програмне забезпечення для обліку клієнтів, ви стандартизуєте збір даних, і ви також можете знайти потрібну інформацію в кілька кліків.

 

Історія клієнта

Цей розділ автоматично включає інформацію про всі взаємодії компанії з клієнтом:

придбані послуги,
придбаний товар,
матеріали, що використовуються для послуг,
ім’я спеціаліста, який надав послугу,
дзвінки та повідомлення клієнту,
сума, проведена в салоні,
загальна кількість відвідувань.

Слід зазначити, що дані автоматично вводяться в історію клієнта при виконанні операцій у програмі: створення запису журналу, обчислення клієнта, надсилання повідомлення, дзвінок клієнту.

Таким чином, ви не витрачаєте час на оновлення інформації про клієнта.

 

Автоматичні сповіщення

Beauty Pro автоматично надсилатиме клієнтам такі сповіщення:

створення та модифікація записів,
нагадування про запис,
привітання з днем ​​народження.

Автоматизація надсилання сповіщень не тільки економить час адміністратора (до 10 годин на місяць), але й значно зменшує відсоток прогулів. Крім того, завдяки привітанню з днем ​​народження, зросте лояльність клієнтів.

 

Статистика клієнтів

Завдяки тому, що всі дії з базою даних та даними клієнтів зберігаються в програмі автоматично, ви отримаєте детальну статистику щодо багатьох параметрів. На основі цієї статистики ви зможете проаналізувати ефективність роботи з клієнтами. Наприклад, ви можете визначити:

кількість відвідувань нових клієнтів;
кількість повторних відвідувань активних клієнтів;
повернення клієнта;
відсоток неявки клієнтів;
частота відвідувань клієнтів;
заплановані відвідування клієнтів;
які клієнти давно не відвідували салон;
сума середнього чека для клієнтів;
Аналіз клієнтів ABC;
вікові категорії клієнтів;
які рекламні канали приносять більше клієнтів;
відгуки клієнтів про якість обслуговування

Доступ до детальної статистики дозволить вам визначити сфери зростання компанії, а також сфери, які потребують особливої ​​уваги. Все це допоможе вам прийняти правильні управлінські рішення.

 

Інтернет-запис

Інтернет-запис – це інструмент, який надає бізнесу низку переваг:

Зручність для клієнтів. Для реєстрації в салоні не потрібно витрачати час на дзвінки. Клієнт може зареєструватися самостійно за кілька кліків. Крім того, ви можете зареєструватися цілодобово, і не тільки тоді, коли адміністратор може отримати дзвінок.
Економте час співробітників. Надаючи клієнтам можливість записувати в Інтернеті, ви значно зменшите кількість дзвінків у салоні. Таким чином, навантаження адміністратора може бути зменшено на 15 годин на місяць.
Багатоканальний. Клієнти зможуть зареєструватися на сайті, через соціальні мережі Instagram, Facebook, а також у будь-якому месенджері.
Вигідно для бізнесу. Ви отримуєте конкурентну перевагу, надаючи клієнтам можливість записувати відео онлайн 24/7.

Слід зазначити, що завдяки унікальному алгоритму онлайн-запис допомагає мінімізувати вікна в розкладі і досягти максимального навантаження салону.

 

Неодноразові відвідування

Повернення клієнтів – один з найважливіших показників салонного бізнесу. За допомогою CRM-системи Beauty Pro ви можете повністю автоматизувати планування повторних відвідувань.

Після того, як клієнт відвідає ваш салон, у потрібний момент він отримає автоматичне сповіщення з пропозицією запланувати наступний візит. Клієнту залишається лише перейти за посиланням та вибрати зручний час.

Цей інструмент має ряд переваг:

збільшення прибутковості клієнтів,
частота відвідувань збільшується,
економить час клієнта,
економить час адміністратора.

Рекомендації перевіряються

розпродажі в салоні краси – одна з важливих статей доходу. І навіть програма CRM від BeautyPro може в цьому допомогти. Під час створення запису, а також під час розрахунку клієнта, програма покаже рекомендації адміністратора щодо того, які послуги та продукти можуть бути запропоновані клієнту додатково.

 

Наприклад, замовляючи масаж, рекомендуйте замовити масаж обгортанням (щоб стимулювати клієнта замовити дорожчу послугу, розпродаж) або при фарбуванні запропонувати клієнту засіб для домашнього догляду за пофарбованим волоссям (продаж продуктів для хреста -догляд).

Рекомендації щодо чеків допоможуть збільшити продажі та суму середнього чека.

 

Автоматичний збір відгуків

Однією з важливих переваг BeautyPro є автоматичний збір відгуків. Після візиту, у призначений час, наприклад, через годину, клієнт отримає повідомлення з проханням про відкликання.

Ця функція допомагає:

автоматизувати збір відгуків;
отримати швидкий відгук від клієнтів;
оперативно реагувати на негативні відгуки;
поліпшити якість обслуговування;
зменшити відтік клієнтів;
збільшення віддачі клієнтів.

Налаштувавши автоматичний збір відгуків, ви отримаєте оперативний відгук про якість послуг у вашому салоні краси. Це допоможе вам швидко реагувати на негативні відгуки: усунення несправностей, вдосконалення процесів і, отже, збільшення віддачі клієнтів.

У свою чергу, позитивні відгуки допоможуть новим клієнтам зробити правильний вибір фахівця та збільшать шанси на зарахування.

Таким чином, CRM значно економить ваш час на роботі з клієнтською базою, дозволяє вести онлайн-записи, вести фінансову звітність, включає інструменти маркетингу та бізнес-аналітики на всіх рівнях.

Також програма автоматично генерує звіти та нагадує про завдання. Ви можете відчути переваги свого салону, завантаживши BeautyPro безкоштовно.

 

Висновок

У клієнтській базі салону краси ви збираєте не просто сухі демографічні дані, а безцінну інформацію про кожного клієнта: цікаві для нього послуги, його відгуки, історія замовлень тощо.

На допомогу приходять сучасні інструменти для автоматизації роботи з клієнтською базою. CRM Beauty Pro допоможе вам:

збільшення продажів,
персоналізувати пропозиції для клієнта,
економити час на запис та запрошення до повторних відвідувань,
оптимізувати навантаження кабіни,
розробити ефективні акції,
максимально автоматизувати важливі бізнес-процеси в салоні краси.

Використовуючи CRM для підтримки клієнтської бази, ви зможете збільшити прибуток в салоні краси та надовго забезпечити його постійними клієнтами.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Як правильно вести клієнтську базу салону краси?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×