Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Як назвати салон краси: правильний неймінг для залучення клієнтів.

ГоловнаБлог — Як назвати салон краси: правильний неймінг для залучення клієнтів.

«Як корабель назвеш, так він і попливе» – цей відомий вислів можна застосувати і до вибору назви для б’юті-бізнесу. Ім’я грає ключову роль в сприйнятті і може повністю створити або зруйнувати ваш бренд, залучаючи або відштовхуючи потенційних клієнтів.

 

Якщо ви відкриваєте новий салон краси, то саме назва – це те, що про вас почує цільова аудиторія з самого початку. Немає другого шансу справити перше враження, тому ім’я має максимально працювати на вас.

І ваша головна задача – розташувати, зацікавити клієнтів, презентувати свій бізнес оригінально і впізнається в довгостроковій перспективі. Правильний найманого заощадить ресурси з просування салону краси і сам по собі стане ефективною рекламою.

 

Так з чого ж почати вибір імені? Як правильно назвати салон краси для залучення клієнтів? Що потрібно враховувати при створенні бренду? Які є способи і стратегії пошуку унікального імені, чи можливо придумати його самостійно або необхідно звернутися до фахівців? У цій статті ми розглянемо варіанти рішень.

Також рекомендуємо прочитати статтю «Секрети виховання постійних клієнтів: як вибрати CRM-систему для салону краси»

 

 

Як придумати назву самостійно?

 

Всі бачили приклади відверто невдалих назв. Проходячи повз черговий безглуздою вивіски, ми сміємося і пересилаємо друзям кумедні фотографії, а банальні «Афродіти» і «Кокетки» вже набили оскому. Але коли доходить до назви власного бізнесу, настає творча криза. Спробуємо розібратися, як знайти хороші ідеї і як назвати салон для залучення успіху.

 

З чого почати?

 

Для початку, складіть простий і зрозумілий бриф, який допоможе вам оформити розрізнені думки в єдину концепцію. У брифі опишіть основні моменти, які стосуються вашого бренду і концепції нейминга. Наприклад, ім’я салону повинно бути коротким або довгим? Ви хочете, щоб воно звучало на рідній або іноземній мові? Чи потрібен вам креативний підхід або максимально просте і лаконічне назва?

Цей метод істотно спростить вам завдання і збереже час, оскільки допоможе відкинути явно невідповідні варіанти.

 

Приклад брифа на назву салону краси:

Яка основна концепція майбутнього салону краси?

З чим би ви хотіли асоціювати свій салон, як ви його позиціонуєте?

Чи хочете ви вписати свій бізнес в загальноприйняті стандарти індустрії або зробити його відмінним від інших?

Хто ваші основні конкуренти, які популярні назви вони використовують для своїх брендів?

Яких слів вам хотілося б уникнути в назві свого салону?

Хто ваша цільова аудиторія, які її інтереси і переваги?

На який ціновий сегмент ви орієнтуєтеся?

Якою мовою, швидше за все, буде назва, використовується кириличний або латинський шрифт?

Чи потрібно специфічне доменне ім’я (наприклад, написане кирилицею)?

Як буде виглядати друкована продукція, буклети, вивіски і дизайн в цілому?

Бриф можна доповнювати будь-якими іншими питаннями, які допоможуть домогтися більш чіткого розуміння концепції.

 

Де черпати ідеї для назви салону?

 

Ось кілька рекомендацій, які допоможуть вам придумати варіанти назви:

Записуйте будь-які думки: звертайте увагу на інформацію, яка потрапляє вам в найнесподіваніший час в самих різних місця. Надихнутися можна як рекламою по телебаченню, так і чашкою улюбленої кави. Завжди тримайте під рукою блокнот або гаджет з нотатками для запису ідей.

Визначте, що люблять ваші потенційні клієнти: яке слово викличе у них приємні асоціації і зверне їхню увагу? Постарайтеся відштовхнутися від цього.

Пограйте зі словами: визначитеся чи повинно мати назву смислове навантаження або просто красиве звучання? Комбінуйте фрази, використовуйте неологізми, шукайте мелодійні варіанти.

Візуалізують ідею: можливо, ви творча людина і вам простіше мислити образами – спробуйте намалювати логотип або зображення, яке відповідає концепції вашого бізнесу, і повісити на стіні, де ви зможете його розглянути.

Обіграйте локацію салону. Мері Портас, засновниця знаменитого рекламного агентства, назвала одну зі своїх найуспішніших закладів «32 London Road» – за адресою його розташування. Це ідеально: просто, добре запам’ятовується і дає додаткову перевагу клієнтам – вони точно знають, де ви знаходитеся! Однак, не передбачає можливості переїзду.

Обіграйте ваше власне ім’я: якщо воно незвичайне, це теж можна використовувати в якості ідеї для назви салону. Наприклад, центр краси Долорес Кондрашової успішно працює більше 20 років і її ім’я звучить як бренд і візитна картка її б’юті-бізнесу. Але якщо ваше ім’я занадто вже важко запам’ятати і вимовити, то не варто розглядати цей варіант.

Скористайтеся генератором назв: якщо у вас абсолютний творча криза, то натхнення можна пошукати і серед випадкових назв. Генератори легко знайти на просторах інтернету, і більшість з них безкоштовні. Навряд чи таким чином ви створите ім’я своєї мрії, але це може допомогти зрушити в потрібному напрямку.

 

Чого слід уникати в назві?

 

Сьогоднішній тренд – відмова від надмірної креативності назви. Химерні імена запам’ятовуються в силу своєї образності і емоційного забарвлення, але викликають асоціацію з провінційним салоном 90-х років. Творчий підхід до неймингу доречний в бізнесі середнього цінового сегмента або для молодої цільової аудиторії.

Відмовитися також рекомендуємо від будь-яких складових назви, які нібито вказують на високий рівень (Люкс, Еліта, Гранд і т.д.). Такі слова в імені салону надають повністю зворотний ефект.

 

Не варто використовувати і занадто вузько клієнтоорієнтовані назви для вашого бізнесу. Наприклад, салон «Принцеса» навряд чи приверне клієнтів чоловічої статі, навіть якщо в ньому будуть надані якісні послуги і для них.

У б’юті-бізнесі поширені штамповані назви. Постарайтеся уникати кліше. Наприклад, практично в кожному місті можна знайти кілька салонів «Красуня», салонів з назвою французькою мовою і з вивісками в незмінно рожево-бузкових тонах. Підкресліть свою унікальність і спростите потенційним клієнтам вибір.

 

Як вибрати кращу з ідей?

 

Коли накопичиться достатньо багато варіантів, наступним завданням буде вибрати всього один. Щоб спростити собі задачу, спробуйте наступне:

Перегляньте всі ідеї, виберіть кілька кращих, потім зробіть паузу і знову переглянете список кращих «свіжим поглядом», таким чином кожен раз відсіваючи найменш вдалі.

Влаштуйте мозковий штурм. Якщо у вас вже є команда, зберіть всіх разом, обговоріть ідеї і записуйте результати. Якщо ви тільки починаєте, зберіть друзів і сім’ю і зробіть те ж саме. В процесі обговорення цілком можуть з’явитися нові підходящі варіанти.

Опитування вашої аудиторії. Якщо ви активні в соціальних мережах, попросіть ради у існуючих клієнтів, друзів і передплатників. Створіть опитування в Facebook або Instagram і дозвольте людям вибирати, особливо якщо у вас в передплатників є потенційні клієнти.

 

Як перевірити унікальність назви салону краси?

 

Коли ви визначитеся з варіантом назви, обов’язково пошукайте його в Google. Якщо у вашій локації знайдуться салони зі схожою назвою – виберіть інше, не вводьте клієнтів в оману.

Перевірити назву на унікальність можна самостійно, за допомогою інтернет-сервісів. Наприклад, подивитися у відкритому реєстрі торгових марок. Для перевірки вам потрібно знати до якого класу належить ваш бізнес відповідно до міжнародної класифікації товарів і послуг: салон краси – клас 44.

Переконавшись в унікальності назви, зверніться до професіоналів для реєстрації торгової марки, щоб закріпити за собою бренд.

Також рекомендуємо прочитати статтю «Креативні ідеї для салону краси. 10 фішок для розвитку вашого бізнесу »

 

Чи варто звертатися в брендингові агентство?

Без бюджету, або професійний підхід?

На чолі будь-якої дискусії про плюси і мінуси звернення до агентства варто креативність. Команда професіоналів, цілком ймовірно, швидше вас зможе визначити як правильно назвати салон краси, тим самим заощадивши вам час. Однак, послуги брендінгових компаній обходяться недешево, тому звертатися до них має сенс в тому випадку, якщо ваш бізнес має на увазі великий масштаб і великі бюджети.

В агентстві розробка імені для вашого салону складається з таких же етапів як і самостійна: аналіз брифа, складання цільової аудиторії, визначення позиціонування бізнесу. Далі вам запропонують розроблені варіанти, а остаточний вибір, як назвати салон краси, все одно залишається за вами.

 

 

Підводячи підсумок

 

Вибір правильного імені для салону краси – це не тільки творчий, але і технічний процес. Щоб назва принесло успіх, потрібно враховувати не тільки свої відчуття, але варто взяти до уваги рекомендації, описані в цій статті.

Незалежно від того, яке ім’я ви виберете для свого салону, швидше за все, у вас все ще будуть виникати сумніви «А чи був кращий варіант?». До імені потрібно звикнути, так що дайте собі час! Як стверджує визнаний геній нейминга Ентоні Шор: «Ім’я стає правильним, коли ви користуватиметеся, коли фірмовий стиль бренду, комунікація та весь досвід взаємодії з брендом складаються в єдину гармонійну систему».

Вибір назви вашого салону краси не менш важливий, ніж планування інших аспектів ведення бізнесу. Ви вже зробили перший крок і, повертаючись до аналогії з кораблем, готові відправити ваш бізнес у велике плавання. Виникають нові питання:

 

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Як назвати салон краси: правильний неймінг для залучення клієнтів.
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×