Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Управління салоном краси: як діяти, щоб домогтися успіху

ГоловнаБлог — Управління салоном краси: як діяти, щоб домогтися успіху

Управління салоном краси – процедура непроста. Тут не можна просто плисти за течією, необхідно з самого початку розраховувати кожен свій крок і контролювати кожен етап. Як правильно організувати процес управління, ми розповімо в статті.

 

Перші кроки в управлінні

Салоном краси можна керувати, тільки визначивши мети вашої роботи. Може здаватися, що головною метою є дохід, але це не завжди так. Наприклад, деякі власники з відкриттям свого салону пов’язують можливість показати свій статус, соціальне становище. Дохід для них не матиме ведучого значення. Тільки після визначення цілей можна розробляти бізнес-план, в якому будуть враховані всі деталі.

 

Особливості та проблеми управління салоном краси

Конкурентна перевага і рентабельність бізнесу в beauty-сфері мають пряму залежність від позиції власників бізнесу. Для високого рівня продуктивності компанії необхідні такі складові, як: цікава ідея для старту бізнесу, точне дотримання плану і обраної стратегії. Крім цього, потрібно тримати планку високої якості послуг, що надаються. Для того щоб правильно управляти салоном краси, необхідно мати уявлення про те, як саме отримувати дохід.

 

Джерело проблеми в роботі з персоналом

Складнощі в управлінні салоном краси часто йдуть з внутрішніх проблем самого підприємства. Їх три: співробітників турбує тільки рівень власної заробітної плати, а не рівень надаваних ними послуг. А це означає, що їм не цікаво розвиток салону співробітники не дотримуються трудової дисципліни труднощі при управлінні салоном краси можуть привести до «вигорання» керівника.

Джерело проблем криється в людському факторі.

Керівник лінується сформулювати мету бізнесу, в результаті не може вибудувати правильну систему контролю. Коли виникають складнощі, необхідно грамотно оцінювати ситуацію і виробляти нову систему ефективного управління салоном краси.

Управління співробітниками салону краси потрібно починати з розподілу кола обов’язків адміністратора. Від того, наскільки він буде грамотним співробітником, залежить успіх роботи салону. Саме його діяльність впливає на рівень конкурентоспроможності і на число клієнтів. Тому до роботи адміністратора пред’являються високі вимоги.

Для систематизації управління салоном краси коло обов’язків адміністративного ланки можна поділити на кілька пунктів:

  • адміністратор ресепшн менеджер зміни (його обов’язки – ввести стандарти, контролювати рівень послуг, що надаються, навчати персонал)
  • старший менеджер (працює з такими питаннями, як поліпшення якості послуг, маркетингові програми і т.д.).

 

Завдання адміністратора для ефективної роботи

Є п’ять головних пунктів, досягнення яких забезпечить бізнесу високий відсоток рентабельності і конкурентоспроможності. Їх можна включити в мотиваційну частину адміністратора: прийшов в ваш салон клієнт повинен стати постійним салон краси відповідає за зовнішність своїх відвідувачів, навіть коли вони вдома (на цей випадок клієнтам можна рекомендувати спеціальну послугу – пакет домашнього догляду) у клієнта повинна з’явитися звичка відвідувати ваш салон діяльність салону повинна відповідати всім стандартам надання послуг запис повинна бути щільною і постійною.

Принципи управління салонним бізнесом, на які потрібно орієнтуватися: в своїй роботі адміністратор повинен спиратися на міцну базу. Тобто в спілкуванні з відвідувачами та персоналом салону він повинен використовувати певні рольові установки автоматизація салону.

Сервіси забезпечать прозорість і керованість бізнесу, не буде помилок у веденні обліку, складанні планів і контролі показників обізнаність персоналу і відвідувачів салону мінуси потрібно використовувати для розвитку. Наприклад, при надходженні скарги від відвідувача, отримані відомості використовуємо для подальшого розвитку необхідно управляти прибутком.

 

Як правильно управляти

У салоні краси для ефективного управління потрібно контролювати наступні параметри: поточні витрати і виручка. Цю інформацію потрібно тримати на контролі щодня. Ті показники, які більше 30% доходу або 20% витрат в день, вимагають особливої ​​уваги. Наприклад, за день було витрачено 25 000 рублів. Значить, ті витрати, сума яких більше 5 000 рублів, потребують контролю і додатковій перевірці документів. первичная документация по видатках.

Перевіркою цих документів повинен займатися бухгалтер або керівник. Не варто довіряти цю роботу адміністратора, щоб у нього не виникало спокуси приховати будь-яку інформацію. динаміка показників виручки по салонах (якщо у вас мережа салонів), послуг і товарів. Ці дані необхідно контролювати раз в тиждень.

При зниженні одного з показників необхідно проаналізувати причини і вжити заходів. показники індивідуальної динаміки майстрів. Аналіз цих відомостей дають можливість відстежити емоційний стан працівника. Крім того, зниження показників може свідчити про переведення клієнтів салону на обслуговування майстром на дому.

 

Як збільшити прибуток

Для салону краси важливим управлінським фактором є налагоджений механізм продажу. Цей процес можна поділити на такі етапи: клієнт прийшов до вас в салон, потрапивши під вплив маркетингу: подивився рекламу, почув від знайомих, дізнався про спеціальну пропозицію і т.д. клієнт отримує якусь послугу і завершує процес оплата наданих послуг або придбаних товарів. В ідеалі всі складові механізму продажів повинні бути більш визначеними і ясними для керівника. Тому необхідно, щоб схема продажів в салоні краси була такою, щоб директор міг сам її контролювати. Але при цьому в разі необхідності схема повинна функціонувати автономно.

ВАЖЛИВО Багато керівників вважають, що прибуток залежить тільки від реклами. Тобто, чим більше грошей салон краси вкладає в рекламу, тим більше клієнтів має з’явитися. Однак головне – це визначити найбільш конверсійний канал, і вкладати гроші саме в нього.

 

5 рішень для збільшення прибутку салону:

надавати послуг пакетами, коли клієнт не має можливості дізнатися вартість окремої послуги і порівняти її з цінами ваших конкурентів.

Які це можуть бути пакети? Наприклад, економ, стандартний або VIP пакет. Об’єднувати в пакет можна стрижку + укладку (масаж голови в подарунок), манікюр і зволожуючий масаж для рук рекомендувати клієнту супутні товари або послуги. Наприклад, клієнтка записалася на манікюр, можна запропонувати їй масаж рук, гелеве покриття або дизайн нігтів. При цьому пропонуються спочатку дорожчі послуги надавати можливість вибору способів оплати. Це може бути оплата як готівкою, так і за допомогою банківських карт.

У деяких салонах пропонується розстрочка використовувати розсилку інформаційних повідомлень. Для цього можна використовувати електронну пошту, смс-повідомлення або соціальні мережі. Інформація повинна бути цікавою клієнту: акції, нові послуги, поради по догляду, модні тренди і так далі надавати так звані вступні послуги. Це ознайомчі подарункові послуги, розраховані на 10-15 хвилин. Вони познайомлять клієнта з процедурою, з майстром.

 

Як організувати роботу з постачальниками

Керувати перукарні або салоном краси – значить знайти зручних постачальників і організувати роботу з ними.

Дотримуйтеся наступних правил:

  • Запитуйте відомості про найбільш купованих товарах бренду (так званий ТОП-асортимент) за форматом вашого салону краси.
  • ТОП-асортимент залежить від ряду показників: це розмір компанії, кількість персоналу, розмір обороту і т.д.
  • Вимагайте планограмму. Планограмма – це інструкція з викладення товару.
  • Прислухаючись до пропозицій постачальника, пам’ятайте, що ваші погляди на продажу і просування товарів і послуг можуть відрізнятися.
  • Не забувайте, що ваша мета – це розвиток власного бізнесу, а не чужого бренду. Наприклад, як виглядає упаковка придбаного у вас товару: це пакет з назвою салону або бренду?
  • Як оформлені дисконтні карти або аксесуари, які використовуються в роботі? Ці деталі можуть впливати на те, як відвідувачі будуть сприймати ваш салон.

 

Що таке середній чек і як можна його збільшити

Середній чек – це сума прибутку, розділена на кількість клієнтів, що відвідали салон за певний період часу. Система управління перукарні і салоном краси на увазі регулярне збільшення розміру середнього чека.

За допомогою чого цього можна досягти? товар за високою вартістю ( «upsale»). Наприклад, на послугу виставлена ​​мінімальна ціна, приваблива для клієнтів. Коли відвідувач звертається за цією послугою, майстер переконує його, що дорожча процедура має більше переваг, які стоять різниці в ціні. Тобто, завдання фахівця – перевести увагу клієнта на іншу, більш дорогу процедуру. збільшення числа послуг, що надаються ( «bandle»). Як приклад – продаж сертифіката, за яким можна отримати пакет послуг.

Головна гідність подібного товару в тому, що оплата здійснюється відразу, а послуги будуть надаватися пізніше. супутня послуга ( «crosssale»). Наприклад, клієнтка записалася на вечірній макіяж. Значить, їй можна порадити придбати набір косметики, кисті і т.д.

 

Топ-5 помилок, яких слід уникати

В управлінні перукарні і салоном краси є типові помилки.

Немає розуміння цільової аудиторії. Цільових портретів має бути кілька і розписати їх потрібно максимально докладно. Для кожного портрета повинен бути свій підхід, що враховує всі деталі. Вибирати аудиторію слід виходячи з уявлення, з ким буде більш комфортно працювати.

Немає розуміння місії салону. Місія – це основна мета вашого бізнесу. Як правило, бізнес створюється заради доходу, але необхідно ще щось, якась філософія, що буде об’єднувати колектив і керівника, і перетворить їх в одну команду. Так, за допомогою нематеріальної мотивації керівник може ставити такі завдання, які співробітникам дійсно захочеться вирішити. Таким способом мотивації може стати, наприклад, коучинг.

Немає плану розвитку. Щоб бізнес був успішним, необхідно мати чіткий план. Власник салону повинен представляти, що буде з його справою через кілька років. Наприклад, ви ставите перед собою завдання – на 1 вересня 2019 року виручка компанії повинна бути 1 мільйон рублів.

Команда зібрана. Що робити далі? скласти портрет клієнта. Скажімо, це наречена. Важливі всі деталі: чи була вона вже заміжня, чи є у неї діти, в якому місці буде проходити весілля. придумати пости для соціальних мереж, орієнтуючись на докладний портрет нареченої. скласти пропозицію, знайти партнерів (флористів, фотографів і т.д.) і підписати з ними договір. прорахувати всі ресурси – від фінансових до людських. призначити так звані контрольні точки (наприклад, 10 і 20 серпня), визначити, який дохід і кількість клієнтів повинні бути до цього часу.

Немає навичок управління персоналом. Деякі керівники, приймаючи на роботу нових співробітників, не звертають уваги на їх відповідність політиці салону. Тоді як це є важливим моментом. Ефективність роботи салону краси залежить не від кількості співробітників, а від того, наскільки їм близькі цінності салону. Як при визначенні цільової аудиторії салону ви прописуєте портрет свого покупця, так і для пошуку співробітників можна прописати його портрет.

Немає уявлення про те, як просувати себе. Наприклад, власники салонів краси відчувають сором при думці про те, що потрібно вести свій блог або прямі ефіри в Instagram. Стеснению в бізнесі не місце, керівник повинен вміти говорити і переконувати.

 

Чому управлінці відмовляються від паперових журналів

Спеціальні сервіси значно полегшують керування салоном краси, автоматизуючи ряд процесів. Але, згідно зі статистикою, тільки 20% компаній користуються цими сервісами в своїй роботі.

Чому в управлінні бізнесом варто відмовитися від паперового журналу:

  1. Немає можливості отримати актуальну інформацію про стан справ в компанії (наприклад, відомості про відвідуваність салону або ефективності акцій);
  2. Немає можливості зберігати дані про відвідувачів, які можна було б використовувати для підвищення рівня обслуговування (наприклад, історію візитів або послуги, які клієнт найчастіше вибирає);
  3. Дані не захищені, знайти потрібну інформацію непросто;
  4. Неефективність смс-розсилок. Причини: розсилка проводиться вручну або за допомогою спеціальних інтернет-сервісів. відвідувачів неможливо поділити на групи (наприклад, для розсилки спеціальних пропозицій тим, хто давно не з’являвся в салоні). не можна проаналізувати результативність розсилки, тому як неможливо відстежити відомості, яка кількість клієнтів записалися в салон після отримання повідомлень.
  5. Немає можливості онлайн-запису;
  6. Незручно аналізувати задоволеність від наданих послуг. Щоб в роботі салону краси не виникало перерахованих вище проблем, варто використовувати спеціальні сервіси для управління салоном краси.
(1 оценок, среднее: 4,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

07.05.2021
Управління салоном краси: як діяти, щоб домогтися успіху
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×