Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Творчі ідеї для салону краси. 10 фішок для розвитку вашого бізнесу

ГоловнаБлог — Творчі ідеї для салону краси. 10 фішок для розвитку вашого бізнесу

Ми часто настільки зайняті вирішенням поточних проблем (проблемний клієнт, конфлікт у команді, пошук нових постачальників або вирішення проблем в екземплярах), що часу на планування розвитку не залишається. Однак навіть у випадку стабільної роботи салону ви можете використовувати нові ідеї для салону краси, щоб встановити вищу планку і перейти до нового туру.

Які особливості салону краси для залучення клієнтів? Чи будуть нові фішки салонів краси за кордоном застосовані до вашого бізнесу? Як ефективно прокачати свій салон краси, використовуючи маркетингові ідеї для салону краси? У цій статті ми розглянемо маркетингові фішки в салоні краси, які допоможуть залучити клієнтів і збільшити прибуток.

 

Також рекомендуємо прочитати статтю “Автоматизація збору відгуків: як не втратити клієнтів в салоні краси?”

Цікаві ідеї для салону краси

Ідея № 1: Фотозона в салоні краси

 

Створіть міні-фотостудію прямо у вітальні.

Ідеї ​​для оформлення салону краси для фотостудії або фотозони – чудовий спосіб накачати свій салон. Головне, що вам потрібно дійсно хороше освітлення. Це не тільки створює настрій, але й допомагає робити красиві фотографії. Задоволені клієнти будуть раді розміщувати такі фотографії в соціальних мережах. І що може бути найкращою рекламою?

Зробіть місце для селфі

Не секрет, що багато людей все своє життя проводять у соціальних мережах. Нехай ваші клієнти роблять красиві селфі на спеціальному фоні та публікують їх в Instagram. На задньому плані можна нанести логотип вашого салону. Придумайте хештег, який буде пов’язаний з вашим салоном, влаштовуйте розіграші для клієнтів. Не забудьте створити геолокацію вашого салону, щоб клієнти могли легко помітити, що фотографія зроблена вами.

Співпрацюйте з місцевими професійними фотографами

Найм професійного фотографа – не обов’язково марнотратна подія. Можна домовитись про взаємний PR або запропонувати клієнтам професійну зйомку у фотозоні як додаткову послугу. Також фотосесія може стати бонусом для постійних клієнтів або сюрпризом на заході у вашому салоні.

 

Ідея №2: SMS-повідомлення для отримання відгуку

 

Зворотній зв’язок – це найбільш перевірений та дієвий спосіб викликати довіру у людей, які шукають інформацію про вас в Інтернеті. Відгуки на різних платформах, включаючи Instagram, Facebook або Google, важливі. Наприклад, якщо є багато позитивних відгуків, ваш салон відображається в рекомендаціях Карт Google як надійний та якісний місцевий бізнес.

Надсилання клієнту автоматичного та персоналізованого SMS-сповіщення може стати хорошим способом отримати відгук. Цей варіант можна зробити вручну або автоматизувати за допомогою системи управління та автоматизації салону краси Beauty Pro CRM.

Детальніше про автоматизацію збору відгуків читайте в статті “Автоматизація збору відгуків: як в салон краси не втратити клієнтів?”

 

Ідея №3: Додаткові розпродажі в салоні

 

Додатковий продаж (додатковий продаж) – це пропозиція до основної послуги, яка буде цікавою для клієнта і збільшить середню перевірку салону.

Наприклад, клієнту, який записався на стрижку, також можна запропонувати лікування волосся та вечірню укладку. Або, замовляючи масаж, додатково пропонуйте обгортання.

Головне, щоб продаж повинен бути ненав’язливим, і тоді цей прийом допоможе вам одночасно збільшити продажі та підвищити лояльність покупців.

 

Ідея № 4: Співпрацюйте з лідерами думок в Instagram

 

І знову ми повернемося до питання впливу соціальних мереж. На сьогоднішній день це найефективніша рекламна платформа. Нова і найсучасніша функція для залучення клієнтів до салону краси по всьому світу – співпраця з блогерами. Грамотна та чесна реклама серед популярних лідерів думок чи бізнесу бренду обов’язково приверне увагу до вашого бізнесу.

Щоб правильно рекламувати в Instagram, виконайте такі дії:

Зберіть список лідерів думок: хто найпопулярніші блогери у вашому регіоні? Ви можете використовувати спеціальний сервіс Publicfast для пошуку людей.

Проведіть опитування кожної особи зі списку. Переконайтеся, що ця людина та її аудиторія відповідають вашій ідеальній цільовій аудиторії

Зв’яжіться з ним. Запропонуйте взаємовигідну рекламну співпрацю чи спонсорство.

Запропонуйте, але не нав’язуйте блогеру кілька сценаріїв, які допоможуть гармонійно вписати товар у його вміст. Дайте блогерам свободу творити, вони точно знають, як залучити свою аудиторію!

Співпраця з лідерами думок може принести багато клієнтів, якщо ви робите це грамотно і регулярно.

 

Ідея № 5: Промоушен до свят

 

Подумайте про сезонні акції чи майбутні свята.

Будьте креативні: наприклад, окрім очевидних Дня закоханих, Дня матері та новорічних свят, святкуйте в салоні 4 червня – Всесвітній день блондинки і зробіть блондинкам знижку на фарбування або укладку. Або 26 червня, в день перукаря, зробіть знижки на процедури по догляду за волоссям, адже для доброго майстра свято – бачити своїх клієнтів красивими та щасливими!

Впровадити систему привітань з днем ​​народження для клієнтів чи днів народження, надіслати вітальні листівки та купони на знижки в цей день, запропонувати безкоштовні послуги при купівлі подарункової картки.

Використовуйте будь-яку дату, щоб привернути увагу до свого бізнесу. Асоціація зі святом та радістю – чудова особливість залучити клієнтів до вашого салону краси!

Ідея № 6: Ремаркетинг для клієнтів, які давно не приходили в салон

 

Якщо хтось із ваших клієнтів давно не з’являвся в салоні, не соромтеся нагадувати про себе! Зателефонуйте або надішліть SMS, щоб повідомити про нові послуги чи акції, тим самим повернувши інтерес до вашого салону.

Ця техніка не повинна бути нав’язливою для клієнта, а навпаки допомагає стимулювати приємні асоціації з вашим салоном краси та бажанням його відвідати.

 

Ідея № 7: Реклама у Facebook та електронною поштою

 

Використовуйте рекламу на Facebook для просування вашого салону. Краса оголошень у Facebook полягає в тому, що вони можуть бути географічно орієнтованими на вашу аудиторію та дозволяти вам отримувати безпосередньо імена та адреси електронної пошти.

Для тих же цілей на сайті можна здійснити акцію зі збору адрес електронної пошти. Зібрані адреси є чудовою базою для майбутнього маркетингу електронною поштою. На отриманій базі робіть розповсюдження щомісячних (не пов’язаних з продажем) інформаційних листів і розігрівайте інтерес до салону.

 

Ідея № 8: Автоматичні запрошення до перегляду

 

Одне з головних завдань вашого бізнесу – змусити клієнта повернутися знову. Автоматичне запрошення на другий візит спрощує процедуру реєстрації як для клієнта, так і для салону.

Наприклад, враховуючи частоту обслуговування, ви можете надіслати клієнтові смс-повідомлення з пропозицією записатися на стрижку кожні 30 днів або на манікюр – раз на 14 днів. У SMS можна відразу вказати вільний час та посилання на онлайн-бронювання, щоб максимально спростити завдання для клієнта.

Для автоматизації процесу використовуйте зручний сервіс для управління салоном краси Beauty Pro CRM, який зробить все за вас.

 

Ідея № 9: “Запаліть” свій салон у новинах

 

Висвітлення вашого бізнесу в медіа-просторі є дуже ефективним інструментом для розвитку салону краси. Нові клієнти не тільки дізнаються про вас, а публічність вашого бізнесу також автоматично підвищує довіру потенційних клієнтів.

Ви можете поділитися успішним рекламним виданням у газеті або на місцевому веб-сайті зі своїми передплатниками у соціальних мережах та електронною поштою.

Опублікуйте посилання на свій сайт на авторитетному сайті новин. Новинкові веб-сайти є чудовими джерелами зворотних посилань, що підвищує рейтинг вашого сайту в Google. Крім того, сайти новин сприймаються багатьма читачами як надійне джерело інформації.

Співпрацюйте з популярними ЗМІ. Ви можете виступити експертом і написати статтю на тему, пов’язану з вашим бізнесом. Наприклад, коментуйте тенденції краси та здоров’я, переглядайте новинки в косметології, обговорюйте тенденції у зачісках та багато іншого, що незмінно приведе нових клієнтів на сайт вашого салону.

 

Ідея № 10: Запустіть салон чат-бота

 

Чат-боти, будь ласка, найбільш недооцінений, але дуже корисний інструмент для салонів краси. Існує думка, що вони технічно складні, але насправді вони прості у використанні і часто безкоштовні.

Наявність чат-бота може допомогти вашому салону наступними способами:

Робот чату може відповісти на стандартні запитання на вашій сторінці у Facebook без допомоги працівника. Наприклад, “Наскільки ви відкриті?” або “Скільки коштує стрижка?”

За допомогою чатового бота ви можете зареєструвати клієнта безпосередньо через Facebook або надіслати його на свою сторінку онлайн-бронювання.

Якщо ви публікуєте рекламу на Facebook і хочете, щоб ваші передплатники стали вашими клієнтами, тоді підключіть свою рекламу на Facebook до чат-бота, і він автоматично надсилатиме пропозиції. Також бот може розпочати дружню розмову з людьми, які коментують ваше оголошення, а потім запросити їх на зустріч.

 

Заключення

Просування салонного бізнесу – досить творче завдання. Щодня з’являються нові ідеї салону краси для залучення клієнтів. Якщо ви зайшли в глухий кут з ідеями – зверніть увагу на сучасні технології, не бійтеся пробувати щось нове (наприклад, чіпси для салонів краси, описані в цій статті).

Якщо ви пробуєте щось нове, а воно не працює – не засмучуйтесь! Немає 100% гарантії, що ця реклама буде працювати у вашому випадку. Але поки не спробуєш – не будеш знати.

 

Чи варто це, чи краще задовольнятися досягнутим рівнем, зберігаючи його і не експериментуючи? Безумовно, того варто. Завдяки послідовному підходу до вдосконалення роботи салону краси, звичайно, ви вийдете на новий рівень у своєму бізнесі, зможете йти в ногу з часом і відповідати очікуванням сучасних клієнтів. Застосовуйте модні чіпси салонів краси світу, зовсім не обов’язково винаходити велосипед – швидше за все, вже існує готова концепція салону краси, яка буде ідеальною для вас.

Якщо ви хочете спробувати комплексний підхід до розвитку вашого салону краси та витратити мінімум часу, радимо завантажити демо-версію Beauty Pro та оцінити переваги комфортної системи управління для вашого салону вже зараз.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Творчі ідеї для салону краси. 10 фішок для розвитку вашого бізнесу
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×