Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Тригерні SMS-розсилки: час відправляти повідомлення і час їх отримувати

ГоловнаБлог — Тригерні SMS-розсилки: час відправляти повідомлення і час їх отримувати

Содержание статьи:

Тригерні розсилки – як поштові повідомлення, так і повідомлення на телефон – стали вельми ефективним інструментом в маркетингу, здатним підняти активацію користувача салонних послуг. Давайте розберемося, що це за звір і навіщо він взагалі потрібен.

 

Що за звір

Trigger в перекладі з всемогутнього англійської означає «який ініціює дію». Розсилки такого роду зав’язані на певну подію, і вони ніколи – ніколи! – не розраховані на масового одержувача. Одержувач набагато адекватніше зреагує на те, що йому цікаво і до чого він має пряме або опосередковане відношення. По суті, триггерная розсилка служить реакцією на актуальне дію або захід, будь то день народження клієнта або запуск акції в салоні.

Є кілька призначень тригерних SMS-розсилок:

– просування салону, формування впізнаваного бренду
– збільшення продажів
– розширення клієнтської бази
– утримання покупців
– підвищення лояльності клієнтів.

Зауважимо, що велику кількість доволі користувачів повернути не можна. Тому автоматизація процесу дуже до речі 🙂

 

Коли розсилаються

Перелік подій, в зв’язку з якими клієнт салону може отримати тригерні SMS, досить великий. наприклад:

– запис в салон

Валерія! Ви записалися на процедуру ламінування волосся в салон Посмішка на 24 квітня. Чекаємо Вас! Тел. 2467890
– нагадування про візит

Олександра! Нагадуємо вам, що ви записалися на стрижку на 25 квітня. Салон Посмішка, тел. 2467890
– повідомлення після надання послуги з вдячністю (можна поєднати з опитуванням за оцінкою якості)

Вікторія! Спасибі, що відвідали наш салон! Ми будемо раді бачити вас знову! Салон Посмішка, тел. 2467890
– повідомлення про неявку в салон при наявності запису (тут же можна додати посилання на онлайн-запис із закликом записатися знову)

Алла! Ви записалися на стрижку, але не прийшли. Дуже шкода. Давайте, ми підберемо інший час? [Посилання] Салон Посмішка, тел. 2467890
– свята (причому, як особисті, типу дня народження, так професійні, типу дня бухгалтера, якщо ваш клієнт вказав у анкеті свою спеціальність)

Ніна! З днем ​​бухгалтера вас! На честь цього свята даруємо вас знижку 5% на манікюр! Салон Посмішка, тел. 2467890
– окремо – державні свята (з включенням знижки, а також – відразу з посиланням на форму онлайн-запису в салон)

Михайло, вітаємо вас зі святом 23 лютого! Для вас знижка 7% на корекцію форми бороди. Салон Посмішка, тел. 2467890
– акції та знижки

Акція – нарощування вій за 1 050 руб.! Салон Посмішка, тел. 2467890
– бонус за активність

Вікторія! Ви є частим гостем нашого салону. Вам персональна знижка 5% на манікюр. Посмішка, тел. 2467890
Це найчастіші повідомлення, і вони всім знайомі. Однак є й ті, про яких мало відомо. Тим не менш, вони також можуть застосовуватися в роботі, і не варто лінуватися їх відправляти:

– повідомлення про невдалу спробу додзвонитися

Добрий день. На жаль, наш адміністратор не зміг до вас додзвонитися, щоб підтвердити запис. Будь ласка, передзвоніть. Салон Посмішка, тел. 2467890
– про переїзд салону, відкриття наступного салону мережі, зміні номерів телефонів

Вікторія! Ми переїхали! Тепер салону Посмішка знаходиться на ул.Шварца, 10, тел. 2344334
– повідомлення про скасування запису в салон з ініціативи клієнта

Анна, скасування запису на 25 квітня підтверджена. Салон Посмішка, тел. 2344334
– повідомлення про перенесення запису на інший час

Анна, ваша запис на стрижку перенесена на 27 квітня. Салон Посмішка, тел. 2344334
– повідомлення-возвращалка, якщо клієнт у вас давно не був

Віктор! Хочемо вам нагадати, що ви давно не підстригалися. Чекаємо вас в салоні Посмішка, тел. 2344334
– повідомлення про появу в салоні нового майстра і нової послуги, яку тепер можна отримати

Ганна! У нас тепер можна зробити тату хною з майстром Оленою! Приходьте. Посмішка, тел. 2344334
– подяка з підтвердженням на запис майстер-класу / семінару / круглого столу в салоні краси

Людмила, ви записані на майстер-клас «Плетіння кісок». Чекаємо Вас! Салон Посмішка, тел. 2344334
– надходження в продаж нових засобів

У нашому салоні тепер доступні для продажу кошти Salerm. Вдалих покупок. Посмішка, тел. 2344334
– повідомлення про можливість отримати послугу на нових засобах

Анна, спробуйте кератиновий ліфтинг для волосся з Salerm! Чекаємо вас в салоні Посмішка, тел. 2344334
– повідомлення про надходження товару, якщо клієнт замовляв якийсь засіб в салоні

Анна, надійшов у продаж шампунь Egomania. Салон Посмішка, тел. 2344334
– запрошення в групи в соцмережах з посиланням

Анна, вступайте в нашу групу Вконтакте і будьте в курсі всіх новин! Салон Посмішка, тел. 2344334
– якщо ви дали клієнтові персональну знижку, і термін її дії добігає кінця, можна про це повідомити.

Анна, термін дії вашої персональної знижки становить 2 дні. Поспішайте їй скористатися! Посмішка, тел. 2344334
Навіщо потрібні
На відміну від e-mail розсилки SMS мають ряд переваг. І основне серед них не стільки швидкість доставки (скільки поштових скриньок блокують листи!), Скільки цільове дію, яке зав’язується на одержувача.

Тріггерні листи – хороший спосіб утримати клієнта і підвищити його залучення до процесу роботи салону, його подій і, таким чином, прив’язати до себе. Особливість тригерних розсилок – ви можете поєднати маркетингову інформацію з призовом або рекламою. Головне пам’ятати – первинним має бути все-таки інформація, а не продаж. Тим більше, «розбігтися» з об’ємом тексту ви все одно не зможете – на відміну від e-mail-розсилки, SMS обмежені в знаках (напишіть більше 70 знаків, і оператор одного листа зчитує за два), а також не дають можливість вставити візуальну інформацію – картинки.

Зрозуміло, перед відправкою тригерних повідомлень необхідно фільтрувати базу – в Арніці зробити все це, звичайно, набагато простіше, за допомогою присвоєння клієнтам категорій.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Тригерні SMS-розсилки: час відправляти повідомлення і час їх отримувати
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×