Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Скрипт для салонів краси: як правильно працювати зі скриптами

ГоловнаБлог — Скрипт для салонів краси: як правильно працювати зі скриптами

В роботі вашого салону відмінним інструментом може стати скрипт – він прекрасно систематизує комунікацію співробітників підприємства з клієнтами, дозволяючи організувати їх діяльність. Як сформувати реально функціонуючий скрипт

 

Що таке скрипти в салоні краси

Насамперед потрібно зрозуміти, що таке скрипт в салоні краси. Скрипт являє собою якийсь сценарій, план, по якому повинен працювати персонал вашого салону. Кожен скрипт переслідує свою мету, досягти яку можливо при виконанні інструкції, яка дається працівникові у вигляді детально прописаного діалогу.

Існує ряд базових скриптів, наприклад: вхідні та вихідні дзвінки, зустріч клієнтів, пропозиції щодо додаткових продажу та просування акцій, робота зі скаргами і рекламаціями.

Скрипти дзвінків, в свою чергу поділяються на кшталт клієнтів: новий і старий. Слід пам’ятати про те, що кожен з скриптів підрозділяється на кілька інших в залежності від мети. Розглянемо можливі варіанти скрипта «Вихідний дзвінок»:

– Інформаційний дзвінок (мета: пропозиція нової послуги)
– Дзвінок «сплячим» клієнтам (мета: нагадати про себе)
– Контрольний дзвінок (мета: уточнити думку щодо процедури).

Важливо не забувати про те, що скрипти повинні постійно оновлюватися, як мінімум раз на рік (для адміністратора клініки). Потрібно контролювати і ефективність застосовуваних схем, не використовувати однотипні скрипти, змінювати структуру в залежності від умов і мети.

Узагальнимо. Скрипт адміністратора салону краси повинен бути змінений, якщо:

– він застарів і став неактуальним
– втратив ефективність і перестав давати потрібний результат.

Скрипти будуть ефективніше, якщо в їх створенні братимуть участь самі працівники салону. Саме співробітники, що знаходяться в постійному контакті з клієнтами, можуть знайти найбільш ефективні підходи до клієнтів, які можна взяти на замітку і використовувати в подальшій роботі.

 

Скрипт продажів послуг салону краси. Як змусити скрипт працювати

Дії керівника салону повинні стати стимулом для персоналу, в першу чергу саме йому має бути зрозуміла мета скрипта, його цінність і значимість. Важливо навчити персонал використовувати скрипти на кожному етапі своєї роботи. Саме в цьому випадку у вас вийде налагодити технологію продажу послуг та сформувати оптимальну воронку продажів.

Етапи взаємодії клієнта з салоном:

– Клієнт дізнався про ваш салоні
– Клієнт подзвонив в салон
– Клієнт записався на послугу
– Клієнт отримав послугу
– Клієнт отримав послугу + здійснив покупку продукції (потрібно виявити потреби клієнта і зрозуміти, як можна їх задовольнити)
– Постійний клієнт (частота відвідувань)
– Чуйний клієнт (емоційна прихильність, клієнт готовий рекомендувати ваш салон).

Кожен рух клієнта повинно стати новим етапом воронки продажів. Саме тому на кожен новий етап повинні бути свої скрипти. На кожному етапі персонал клініки повинен знати відповідь на наступні питання:

– Що потрібно робити?
– Як потрібно робити?
– Що потрібно говорити?

Для зручності перші два пункти можуть бути закріплені в локальних документах клініки (корпоративна книга продажів / посадові інструкції / чек-листи). У той час як останній пункт повинен бути розкритий в скриптах розмов для адміністратора салону краси.

 

Скрипт для салону краси – приклад

Розглянемо вхідний дзвінок нового клієнта:

Скрипт «Дзвінок нового клієнта» + скрипт «Акція в нашому салоні»

Скрипт повинен розкрити послідовність і логіку розмови адміністратора з клієнтом. Надати варіанти відповідей на питання і способів з’ясування потреб потенційного клієнта. Адміністратор повинен розуміти якими мовними модулями, запитаннями та пропозиціями можна заманити клієнта і довести до запису.

Скрипт «Акція в салоні» теж буде доречний. Можливо, у вашому салоні існують спеціальні пропозиції, які допоможуть зачепити клієнта: спеціальний комплімент для нового відвідувача, подарунки, додаткові пропозиції. Від професіоналізму адміністратора буде залежати перейде клієнт на новий етап взаємодії або відмовиться від послуг вашого салону.

 

Перше відвідування клієнтом салону:

Скрипт «Зустріч клієнта» + скрипт «Презентація салону і послуг» + скрипт «Додаткові продажу» + скрипт «Запис на повторне відвідування» + скрипт «Акція в салоні».

Використання скриптів дозволяє не тільки структуровано доносити інформацію, а й надавати інформацію смачно, показуючи переваги вашого салону. Скрипт повинен містити в собі тільки важливу і потрібну для конкретного клієнта інформацію.

Скрипти допомагають виробити чітку стратегію презентації послуг салону. Але не варто забувати про те, що використання скрипта втратить весь сенс, якщо персонал клініки не зацікавлений у своїй роботі і не розуміє сенс того, про що він говорить. Якщо ви не навчите свого співробітника, співробітника салону, думати над тим, що він говорить, досягати того, щоб він розумів, що говорить, скрипт не допоможе. А якщо ви цього досягнете, скрипт стане відмінною підмогою, помічником, завдяки якому адміністратор і мастер зможуть підлаштовуватися під кожен індивідуальний діалог.

Презентацію послуг салону слід проводити після отримання первинної інформації про нового клієнта. Адміністратор повинен розуміти, які послуги можуть зацікавити клієнта, бути готовим відповісти на питання, що цікавлять потенційного клієнта питання.

Скрипти для салонів краси допоможуть збільшити продажі не тільки послуг, що надаються і використовуваної продукції, а й бренду салону, клієнтоорієнтованого сервісу та висококваліфікованого персоналу

Скрипти з продажу для адміністраторів і майстрів салону повинні містити в собі інформацію, що підкреслює унікальність і винятковість послуг вашого салону. Можна включити наступні пункти: опис персоналу клініки, сервісного обслуговування або продукції, на якій працює підприємство. Не варто робити презентацію занадто довгою, чотирьох-п’яти ключових фраз буде досить.

Рекомендація!
Перед оформленням скриптів, можна провести опитування співробітників, який дозволить з’ясувати, яка інформація про салон цікавить клієнтів найбільше і виявити ефективність впливу даної інформації. Наприклад, попросіть адміністратора провести презентацію вашого салону новому клієнтові (1,5-2 хв.). Це дасть можливість зрозуміти, яку інформацію варто включати в структуру скрипта.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Скрипт для салонів краси: як правильно працювати зі скриптами
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×