Содержание статьи:
Еvent-маркетинг – сукупність заходів, акцій і дій, спрямованих на просування організації, торгової марки або послуги. Також еvent-маркетинг відмінно працює на те, щоб сформувати у клієнтів необхідне до організації відношення.
– пролонгований ефект завдяки попередньої заходу рекламі, а після нього – хвилі публікацій в ЗМІ, в блогах і обговореннях
– група клієнтів, яких ви запрошуєте на подію, – це ваша фокус-група, на ній ви зможете провести якийсь тест-драйв вашої кампанії продукту, організації, акції або послуг, і проаналізувати реакцію на рекламні матеріали
– для тих, хто проявив інтерес, вдало пройдуть прямі продажі
– івенти відмінно стимулюють первинних клієнтів, які тільки потрапили в воронку продажів, але не зробили покупку
– еvent-маркетинг – це ваш чудовий комунікаційний інструмент. Його можна використовувати по максимуму, щоб реально впливати на формування думки про вас і вашому салоні у клієнта
– використовуйте івенти для впливу на емоції вашого споживача. Ви отримаєте прямий контакт з цільовою аудиторією і можете донести до неї цінності своєї компанії і місію
– у вас з’являться неймовірні можливості для втілення творчих ідей і нестандартних рішень. Ви зможете розташувати до себе аудиторію, підвищити лояльність клієнтів і запам’ятатися їм
– еvent-маркетинг має рідкісну особливість – він дає право рішення про участь в заході вашому клієнтові. А це дуже цінується цільовим споживачем. Якщо до того ж у вашій рекламі немає агресивних закликів, її позитивно оцінять і збережуть інтерес до салону
– еvent-маркетинг зараз активно включається в соціально-культурне середовище, тому це прекрасна можливість знаходити партнерів з абсолютно різних сфер (художні виставки, концерти, благодійність), а значить значно розширювати клієнтський потік за рахунок крос-маркетингу.
Навіщо використовувати еvent-маркетинг в роботі салону?
Основне завдання еvent-маркетингу – стимулювати інтерес клієнта до послуги, товару або компанії, дозволити самостійно спробувати і оцінити що-небудь, сформувати власне (позитивне) думку про продукт. Якщо організувати і провести захід грамотно, у вашого салону з’явиться ряд переваг:
– зростання конкурентоспроможності та іміджу вашого салону у цільового клієнта
– підтримання лояльності постійних клієнтів і стимулювання нових
– запам’ятовується презентація та старт продажів
– початок рекламної кампанії і увагу з боку преси
– створення і збереження попиту на послуги салону в майбутньому
– оптимізація внутрішньоорганізаційні відносин.
Масштаби і засоби організації заходів значно різняться в залежності від типу подій – закрита вечірка, день відкритих дверей або масштабна акція, календарне свято або придуманий привід. Еvent-маркетинг відмінно підійде для виходу салону на ринок, презентації нової послуги або товару, але не в рамках поточної рекламної компанії. Акцент в даному випадку потрібно робити на те, що все нестандартне і яскраве очікувано викличе інтерес.
Два базових правила формування івенту:
– ваш потенційний покупець повинен бути зацікавлений. Важлива будь-яка дрібниця – формат, час, місце проведення, погода, учасники. Наприклад, презентувати нову колекцію зачісок в спекотний полудень на відкритому повітрі нерозумно – і учасники, і стилісти ризикують отримати сонячний удар.
– баланс при подачі інформації на заході. Категоричне «Ні!» занадто агресивній рекламі, нав’язливому потоку відомостей про компанії і товар, в іншому випадку ви просто віджахнете клієнта і викличете відторгнення.
Відкриття. Один з найбільш частих подій еvent-маркетингу, дозволяє познайомити з салоном / товаром / послугами / маркою, привернути увагу. Стандартний набір – динамічна музична програма, розіграш призів / лотерея, розрізання символічної стрічки. Здивувати цим важко, тому для досягнення ефекту варто відмовитися від такої банальності, вибрати менш стандартні рішення. Можна використовувати шоу-програму, майстер-класи, щось, що реально зможе запалити інтерес.
Презентація. З її допомогою ми не тільки привертаємо увагу, але і формуємо інтерес у потенційного покупця. Особливість презентації – не розвага аудиторії, а реклама конкретного продукту або послуги, наприклад, тестування нового засобу або презентація нової послуги.
Виставка. Також популярний формат івентів, мета якого – показати переваги послуги, товару або торгової марки. Однак виставка на відміну від презентації проводиться кілька днів, має строго ділову подачу, а також передбачає супроводжують інструменти – стенди, проектори, рекламні матеріали (роллапи, прес-воли і так далі).
Свято – надзвичайно яскраве в плані емоцій захід. Мета і масштаб різні, але в основі – розвага. Вам потрібно постаратися, щоб забезпечити позитивне «післясмак» після цього заходу, це гарант того, що в досягнете мета його проведення.
Еvent-маркетинг володіє набором інструментів, що дозволяють максимально ефективно впливати на лояльність необхідної ЦА або на окремого споживача.
Special events є найбільш популярним інструментом. Зазвичай це музичні шоу і концерти, спортивні змагання. Вони допомагають сформувати думку про імідж, підтримують його, привертають увагу споживачів і преси.
Trade events – захід для більш «обраних» учасників (спонсорів, контрагентів, партнерів). З ними зустрічаються на виставках, промо-заходах, практикумах і семінарах. Салон отримує можливість представити себе вузькою цільовою аудиторією і знайти корисні бізнес-контакти.
Corporate, або HR events – це заходи, що проводяться в рамках салону для його співробітників: різні корпоративи, вечірки і так далі. Мета – створення корпоративного духу, згуртованості, формування спільних інтересів.
Шок-промоушн. Цей захід завжди привертає увагу деякої агресивністю і нестандартністю. Події такого роду завжди дійсно захоплюють увагу, інтригують і запам’ятовуються. Наприклад, отруйно-яскраві волосся у моделей, перевернуті плакати або незвичайні гасла.
Ігровий промоушн. Знайомий всім розіграші подарунків, різні лотереї, творчі конкурси – все це до сих пір користується попитом у багатьох салонів, і з відповідною подачею також привертає увагу.
До початку заходу складіть чіткий регламент проведення, з яким повинні ознайомитися всі учасники. Сюди можуть вписуватися, наприклад, розклад (програма), час і місце виступу спікерів, послідовна зміна вступів і перерв і так далі. В такому розкладі набагато легше розібратися і самим організаторам, і гостям. Крім того, якщо для заходу вибрана одна велика майданчик, ви зможете утримувати їх тут, фокусуючи їх увагу на об’єкті просування.
У всіх промо-матеріалах, презентаціях, банерах, бейджах – всюди ставте свій логотип, вказуйте адресу в інтернеті і телефон. Ваша символіка «примелькається» і запам’ятається кожному, хто відвідав захід. А щось з вашої символікою гості навіть заберуть з собою.
Коли ви станете розподіляти бюджет на заходи, намагайтеся не економити на подарунках і «плюшках». Позитивні емоції, які отримають ваші клієнти, в майбутньому збережуть лояльність до вашого підприємства.
Ви можете щиро захоплюватися і любити ваше дітище – ваш салон. Однак як би ви не пояснювали це свого клієнта, у нього буде власна думка. Так що ваше завдання – залишити позитивне враження у переважної більшості людей. У всіх – не вийде, проте і вони можуть змінити сої ставлення. Наприклад, при читанні позитивних відгуків від інших людей. Саме тому еvent-маркетинг здатний не просто сприяти лояльності, а й маніпулювати ставленням клієнта.
Якщо захід продумано і грамотно проведено, ви налагодите пряму комунікацію з вашими потенційними клієнтами. У гостей може сформуватися відчуття, ніби вони частина вашої компанії, дайте їм це відчути, і тоді вам буде легше впливати на них.
Підтримувати контакт з клієнтами потрібно за рахунок безперервних консультацій – наприклад, як вибирати шампунь, які засоби хороші для шкіри в зимовий період, скільки процедур мікродермабразії рекомендовано і так далі. Так ваш клієнт відчує турботу про себе.
На презентацію дорогих процедур не варто запрошувати студентів, а працюють бізнес-леді навряд чи оцінять колекції надто радикальних стрижок або фарбувань. Ви отримаєте прямо протилежний ефект.
Вашим обов’язковим помічником у висвітленні заходу стунт ЗМІ і блогери / трендсеттери. Вони зможуть розповісти про подію клієнтів.
Залишити відповідь