Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Середній чек в салоні краси: що це таке, навіщо рахувати, як підвищувати.

ГоловнаБлог — Середній чек в салоні краси: що це таке, навіщо рахувати, як підвищувати.

Що таке середній чек в салоні краси?

Середній чек в салоні краси – це відношення виручки салону за період до кількості чеків. Середній чек показує власнику бізнесу, яку суму витрачає клієнт на одне відвідування салону краси.

Навіщо рахувати середній чек?

Величина середнього чека – традиційний показник ефективності продажів в бізнесі.

Він може показати вузькі місця вашого бізнесу, точки зростання і можливості підвищення прибутку тут і зараз.

Для вас – кілька простих і зрозумілих стратегій підвищення середнього чека в салонному бізнесі.

Формула розрахунку середнього чека
Середній чек = Виручка салону / к-ть чеків

Тут важливо не плутати кількість чеків з кількістю проданих за період послуг або товарів – показник розраховується саме за суму витрат за одне відвідування салону.

наприклад:

За півроку виручка салону краси склала 5 580 000 рублей.

При цьому кількість чеків за даний період – 6 217 шт.

5 580 000/6 217 = 897,5 рублів – становить середній чек в салоні краси за 6 місяців.

Додатково у власника салону є можливість аналізувати середній чек:

по кожному співробітнику – це корисно для формування KPI і відрядної оплати праці
за категоріями послуг – для планування і формування стратегії продажів
по клієнтам – щоб розуміти, скільки кожен клієнт приносити прибуток вашому салону краси

 

Що потрібно врахувати при розрахунку середнього чека в салоні краси?

Якщо салон краси надає кілька типів послуг: перукарні, нігтьової сервіс, косметологія та ін., Розумніше вважати середній чек для кожної окремої категорії послуг.

Чому? Тому що порядок цін навіть в умовах одного салону дуже різний.
І такий підхід допоможе вам поглянути на бізнес під різними кутами і ефективніше опрацювати задачу зі збільшенням продажів.

Простий приклад:

Середній чек в категорії нігтьового сервісу за 6 місяців становить 2 257 200 (виручка в категорії) / 1800 (к-ть чеків в категорії) = +1254 рубля

У цьому ж салоні краси середній чек в перукарському залі за 6 місяців становить 1 358 472 (виручка) / 2 116 (к-ть чеків) = 642 рубля

При аналізі цих показників разом з прайс-листом салону краси можна зробити висновок, що основний потік клієнтів перукарського залу користується послугою простий стрижки / підрівнювання (вартість 450 рублів за прайсом).

Фарбування та Догляду процедури зовсім не користуються популярністю – якби хоча б 30% відвідувачів разом зі стрижкою купували додатковий догляд для волосся, картина була б інша.

Тут власник салону повинен задатися наступними питаннями:

Чи достатня реклама послуг категорії перукарського залу (таргетована реклама, наскільки активний контент з роботами перукарів в соціальних мережах).
Хто цільова аудиторія перукарського залу, наскільки для неї затребувані послуги крім стрижки.
Наскільки коректно з точки зору клієнта сформована сітка послуг.

 

Як збільшити середній чек в салоні краси?

Підвищення середнього чека в салоні краси завжди вимагає комплексного підходу.

Неможливо змінити щось одне, залишивши без уваги інші фактори роботи салонного бізнесу.

Детальне опрацювання прайс-листа – тут важливо виділити умовно “основні” послуги, які становлять кістяк вашого прайса, і “допоміжні”.

Приклад пар “основних” і “допоміжних” послуг: стрижка + догляд для волосся; манікюр + зняття + покриття та інше.

Відмінним кейсом для розуміння механіки ефективної роботи з прайсом є кейс з покриттям гель-лаком. При появі такого типу покриття салони краси традиційно ділили послуги обрізного (або апаратного) манікюру і окремо виділялося покриття гель-лаком і зняття.

Як показав час ефективною стратегією було об’єднання цих категорій в одну послугу із зазначенням єдиної ціни за весь комплекс.

Саме в цей період з’явився і “вистрілив” новий тип студій краси, де за весь цикл з зняття / манікюру / покриття гель-лаком варто одна стабільна ціна.

Зараз в таку тенденцію вкладається комплексна послуга по оформленню брів – фарбування + корекція + укладка.

 

Впровадження акційних пропозицій на постійній основі.

Покажіть клієнтам користь від того, що вони будуть витрачати більше.

Накопичувальні програми лояльності для клієнтів салону вважаються один з найефективніших способів підвищення середнього чека в сфері бьюті- послуг.

В CRM Арніка є відмінний інструмент, який дозволяє не тільки швидко впровадити стратегію підвищення середнього чека, а й автоматизувати цю механіку.

приклад:

У розділі Знижки та бонуси CRM Арніка салон краси додав наступні бонуси:

 

Бонус 10% від суми візиту 1000 рублів і більше, який нараховується при покупці тільки в певних категоріях послуг – в манікюрному залі і епіляції. Як працює цей бонус: при оплаті клієнтом візиту в зазначених категоріях на суму, наприклад, 1200 рублів, Арніка автоматично нараховує 10% бонусів на бонусний рахунок клієнта – 120 рублів. За умовами акції бонусами

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Середній чек в салоні краси: що це таке, навіщо рахувати, як підвищувати.
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×