Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Салон краси без адміністратора: неправда ваша!

ГоловнаБлог — Салон краси без адміністратора: неправда ваша!

Про важливість такої бізнес-одиниці, як адміністратор, в салоні краси годі й казати. Він дійсно значна фігура. За ним закріплюється ряд функцій, і в деяких моментах він реально незамінний. Чому ж?

Чий клієнт?

Один з головних конфліктів в будь-якому салоні краси пов’язаний із з’ясуванням того, чий клієнт – клієнт майстра або клієнт салону. Якщо ви вважаєте, що всі клієнти – це клієнти майстра, то необхідність у адміністратора салону відпадає сама собою. Навіщо йому втручатися в цей інтимний процес?

Однак якщо директору потрібен клієнт саме салону, то потрібен і адміністратор як представник цього салону. Внутрішня дилема в салоні краси така. Якщо клієнтом володіє майстер, то він легко йде з цим клієнтом туди, де йому комфортніше. Якщо клієнтом володіє салон, майстер цього зробити не може, він апріорі залишається працювати, інакше залишиться без шматка хліба. І завдання адміністратора в даному випадку – подбати про те, щоб всі клієнти, що входять в салон, ставали клієнтами салону. Чому це лежить на адміністратора? Все просто – адміністратор не надає жодних послуг, і у нього немає потреби забирати базу з собою. Тут ми скажемо – він все-таки може її забрати, однак робити з нею йому просто нема чого.

 

Завдання адміністратора

– адміністратор повинен стати персональним менеджером клієнта. Він організовує якісне обслуговування, рекомендує фахівця, налаштовує майстра на відмінну роботу, створює атмосферу в салоні

– технічний директор в зміну. Відповідає за працездатність всіх комунікацій, коректність роботи обладнання, наявність потрібних матеріалів. Він все тримає «на олівці» і контролює

– прийом платежів, ведення звітності, в тому числі касової. У салоні обов’язково має бути людина, персонально відповідальний за касу і грошові кошти. Інакше з’являться люди, які знайдуть застосування вільним грошам. Згідно НК РФ такий співробітник зобов’язаний бути оформлений як касир-операціоніст

– зустріч і взаємодія з перевіряючими організаціями

– вирішення конфліктних ситуацій з клієнтом. Оскільки в салоні немає третейського судді, якщо в салоні конфлікт вирішено не буде, постраждає в першу чергу клієнт. А це позначиться на його подальшій лояльності

– управління співробітниками в зміні (старший зміни). Колектив салону аналогічний музичному колективу, а у будь-якого музичного колективу є лідер. Адміністратор салону – як раз той диригент, який з’єднує всіх і стимулює працювати в єдиному ключі.

– створити позитивне враження у клієнта під час і після відвідування салону. Не варто забувати, що відповідальним за настрій клієнта є адміністратор. Це той самий показник, за яким можна судити про ефективність роботи всіх співробітників. Якщо адміністратор не до кінця виконав завдання, клієнт скаже «Я подумаю», і піде. Ми отримаємо відмовки, що означають «Я зараз не дуже задоволений». Крім адміністратора, клієнт не повернути нікому.

 

Чи є проблема?

Однозначно можна сказати, що завдання у адміністратора складні, і далеко не кожен з ними впорається. В даному випадку не варто сподіватися на освіту або досвід співробітника. Для такої роботи підійде людина, що має певний внутрішній настрій. Питання якості роботи адміністратора – це питання ставлення до діяльності.

Суть проблеми не в тому, чи потрібен адміністратор чи ні. Суть в тому, що на ринку багато непрофесійних адміністраторів. І керівник часто не розуміє, що від них вимагати. І в підсумку вирішує, що без нього простіше, ніж з ним. Рекомендація тут тільки одна – шукайте потрібну людину.

Багато керівників надходять цілком передбачувано. Вони орієнтуються на колишні місця роботи, на професійний досвід претендента. І за цими параметрами вирішують, чи готова людина працювати в салоні. Чому такий підхід до відбору співробітників? Все дуже просто – директор сподівається, що отримує «готового» адміністратора. Він все знає і все зробить. І його не потрібно контролювати. Однак безконтрольні співробітники не досягають високих результатів. Це не означає, що всіх потрібно контролювати: повинна бути внутрішня система, параметри, за якими система працює. Немає контролю параметрів – система буде працювати, як хоче.

В даному випадку можна провести аналогію з хорошим автомобілем, який без хорошого водія нікуди толком не поїде.

 

Складнощі в діяльності адміністратора

– перехід на бік співробітників. Адміністратор стає адвокатом, захисником принижених і ображених. З його вуст можна почути такі міркування: «Майстри – це творчі люди, їх потрібно захищати», «без лікаря ми все пропадемо, його потрібно цінувати». Адміністратор немов стає представником профспілки. Але чи буде це людина відстоювати цілі керівника і інтереси підприємства? На жаль немає

– «хлопці, давайте жити дружно». Адміністратор – душа салону, джерело позитивної атмосфери. Але це має і зворотну сторону – співробітникам так добре, що ніхто не прагне нічого робити. Клієнти намагаються якось «розбудити» їх, щось спробувати, але в цьому в’язкому можна оплатити до 75% від суми будь-якого візиту в салоні.

Бонус 10% від суми візиту 1600 рублів і більше в перукарському залі. Умови нарахування та списання точно такі ж, як в першому пункті.

В результаті такої механіки середній чек салону краси вдалося збільшити на 20% за 2 місяці.

Другий спосіб: допродаж.
Тут власнику бізнесу важливо проаналізувати зведений звіт з продажу салону за великий період (від 6 міс.), Виявити найпопулярніші послуги салону в кожній категорії і вже на підставі зібраної інформації формувати пропозиції, які точно “вистрілять”.

приклад:

При замовленні в одному візиті епіляції гомілок і глибокого бікіні, епіляція пахв дістається клієнту в подарунок.

Для перукарського залу – при замовленні в одному візиті стрижки і генового відновлення креативна укладка в подарунок.

Для манікюрного залу – при замовлення в одному візиті класичного манікюру з гель-лаком і spa-догляду для рук дизайн до 5 нігтів клієнт отримував в подарунок.

Опрацювання KPI майстрів і адміністраторів салону краси – щоб процес збільшення середнього чека був ефективнішим, важлива зацікавленість співробітників в цьому.

Вишиковуйте KPI майстрів і адміністраторів таким чином, щоб створені вами механіки приносили співробітникам відчутну частину доходу.

Приклад KPI для адміністратора:

Клієнт дзвонить в салон і записується з дзвінка на стрижку. За запис клієнта адміністратор отримує, наприклад, 20 рублів. Якщо адміністратор запише клієнта на комплексну послугу по акції – при замовленні в одному візиті стрижки і генового відновлення креативна укладка в подарунок, винагорода адміністратора за такого клієнта буде 6% від суми візиту.

 

Приклад KPI для майстра:

Майстер перукарського залу виконує стрижку і фарбування клієнтці і дає поради по догляду за її типом волосся, рекомендуючи придбати комплексний відхід від професійного виробника, представленого в салоні.

За кожен чек з допродаж майстер отримує 30% від суми замість 25%.

Створення продають скриптів для співробітників – тут важливо розуміти, що завчені скрипти в живому спілкуванні не завжди ефективні. Продумайте моделі рекомендацій клієнтам для майстрів і адміністраторів, щоб співробітникам було простіше орієнтуватися в послугах.

Головне, щоб співробітники відмінно орієнтувалися в сітці послуг, знали про різні нюанси проведення процедур в різних категоріях і могли з позиції експерта давати рекомендації.

приклад:

Клієнт приходить на звичайний апаратний манікюр. Що майстер може запропонувати додатково до цієї послуги, не розтягуючи час візиту? Лікувальна покриття для нігтів, парафіновий догляд, професійні засоби для домашнього догляду за руками і нігтями.

Впровадивши ці прості кроки ви вже через кілька місяців зможете побачити результат – виручка салону в середньому збільшується на 25% без збільшення бюджетів на рекламу.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Салон краси без адміністратора: неправда ваша!
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!