Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Реклама салону в інтернеті – вона як би є, але її як би немає

ГоловнаБлог — Реклама салону в інтернеті – вона як би є, але її як би немає

Освоєння інтернет-простору в деякому роді подібно підкорення Сибіру в 16 столітті. Неорані землі всесвітньої павутини більше лякають, ніж ваблять. З огляду на, що жива людина і живе спілкування передбачувано ближче, ніж невідомий віртуальний відвідувач, представленість в інтернеті частіше просто пускається на самоплив. А коли відбуваються перші кроки і нічого не виходить, керівник стикається з вибором – продовжувати або залишити все як є. Ми знаємо – треба продовжувати! Головне – розібратися в найчастіших помилках.

Сайт – не реклама

Одне з найбільш частих помилок керівників салонів краси в тому, що вони вважають: якщо у них є сайт, значить, у них є реклама в інтернеті. Однак сайт (яким би хорошим і якісно зробленим він не був) і реклама в інтернеті не одне і те ж.

Сайт – це ваша віртуальна візитка. Його можна порівняти з друкованої листівкою, яка не принесе результат, якщо її просто надрукувати і покласти в коробку на склад. Так само і сайт – якщо ви не займаєтеся питаннями просування, не працюєте над тим, щоб ваш сайт виходив за запитами в верхніх рядках пошукових систем, ви не отримаєте нічого. Сенс цього міркування очевидний – після того, як у вас з’явився сайт, з ним потрібно проводити певні маніпуляції, щоб залучати реальних живих людей.

Реклама в інтернеті вимагає окремого щомісячного бюджету і роботи, а сайт не рекламується сам по собі. Краще, якщо ви візьмете для цієї роботи окремої людини, нехай на фріланс. Ефективність просування в інтернеті, якщо цим вирішить займатися сам керівник салону, вкрай мала.

Тому почати варто з розуміння того, чи є у вас реклама взагалі? Якщо є співробітник, який займається просуванням і отримує за це окремі гроші – то так, реклама є. І для припливу нових людей потрібно цю рекламу налаштовувати – тобто змусити ваші «віртуальні листівки» працювати.

Коли реклама починає працювати? Коли ваш сайт показується користувачам, якщо вони набирають в пошукових системах певні фрази. Наприклад, людина шукає «салон краси в Митищах», і ви по цій фразі вискакуєте в пошуку в перших рядках. У першій десятці, ідеально – в першій п’ятірці пошукових запитів. Також можна вставати як рекламні блоки з відповідною позначкою. Тут ми платимо не тільки фахівцям, але і Яндексу і Гуглу, щоб нашу рекламу показували.

 

Два основних види реклами

Можна говорити про два найбільш оптимальних для салону краси типах реклами.

SEO. Просування працює за рахунок необхідного обсягу та відповідних ключових фраз, а також частоти оновлення.

Приклад. Людина шукає «салон краси в Митищах». На вашому сайті фраза «салон краси в Митищах» фігурує 5 разів. У вашого конкурента№1 теж є сайт, там фраза «салон краси в Митищах» з’являється 15 разів. Їх будуть показувати вище вас. А у конкурента№2 на сайті ця фраза є 155 раз. Вони будуть першими.

У пошуковій системі вище виявляються ті, у кого частіше зустрічається відповідна ключова фраза. Правда, реалізувати це досить складно – в тексті на вашому сайті ця фраза повинна бути коректно впроваджена. І таких фраз має бути багато. Якщо ви хочете дійсно якісного просування, то це повинні бути також такі словосполучення, як «нігті в Митищах», «косметологія в Митищах» і так далі.

Просування за допомогою SEO передбачає, що ваш сайт буде регулярно заповняться. Його можна вважати новинним порталом, який вимагає матеріалів. Пари пропозицій і двох-трьох фото тут просто недостатньо. Крім того, пошукові системи звертають увагу на те, як ці фрази регулярно оновлюються. Тобто якщо ви написали на вашому сайті фразу «салон краси в Митищах» 25 разів, але це було 5 років тому, а ваші конкуренти викладають нову статтю з таким твердженням щотижня, то вони будуть вищими.

Це два ключові чинники – скільки разів слова містяться на сайті і як часто вони оновлюються. І не забувайте, що вам потрібен фахівець, який буде постійно писати ці статті.

 

 

***
РЕКЛАМА В ІНТЕРНЕТІ ВИМАГАЄ ОКРЕМОГО ЩОМІСЯЧНОГО БЮДЖЕТУ І РОБОТИ, А САЙТ не рекламують САМ ПО СОБІ. КРАЩЕ, ЯКЩО ВИ найме ДЛЯ ЦІЄЇ РОБОТИ ОКРЕМОГО ЛЮДИНИ, НЕХАЙ на фрілансі
***

 

Контекстна реклама. Більш швидкий, більш реалістичний і, найголовніше, більш простий в роботі варіант. Для багатьох салонів рекомендуємо зупинитися саме на ньому. Тут ми теж платимо за показ, але наше оголошення супроводжується припискою «реклама». При цьому на сайті ви можете тільки ту інформацію, яку вважаєте за потрібну. Ви оплачуєте Яндексу і Гуглу показ вашого сайту за потрібне словосполученням, але для цього вам теж потрібен фахівець, який підключить показ вашого сайту за конкретними фразами.

Ключові фрази

Деякі недобросовісні фахівці пропонують просуватися салонам по великій кількості ключових слів, які не можна вважати адекватними. Деякі з них навіть не мають сенсу. За фактом ми викидаємо гроші на вітер. Зверніть увагу на три основні вимоги до ключових слів.

Вимога 1. В інтернеті, як і в офлайн просуванні, діє жорстка прив’язка до території. Згадаймо наші листівки – навряд чи ви підете роздавати їх на Красногвардійської, якщо ваш салон краси в Строгіно. Тим більше ви не будете рекламуватися в іншому місті. Рівно те ж саме стосується реклами в інтернеті. Адже ті люди, на яких ви націлені, живуть у вашому місті або в районі, де відкрито ваше підприємство. Тому в ключових словах обов’язково вказувати район (якщо місто велике) або місто (якщо маленький). Без прив’язки до місця ви отримаєте елементарний слив бюджету.

Вимога 2. Жорстка структура ключової фрази – це найоптимальніше працюючий інструмент. Варіанта тут два:

Варіант 1. Салон краси (перукарня) + місце

– Салон краси Митищі
– Салон краси Бутово
– Перукарня в Текстильник

Варіант 2. Назва послуги + місце

– Манікюр на Пушкінській
-Стрижка Домодєдово
– Чистка особи Мар’їно
– Нарощування нігтів Орехово-Зуєво

Вимога 3. Значна кількість ключових фраз. Щоб салон максимально просувався, ключових фраз має бути багато – не п’ять, не десять, навіть не сто. В середньому – їх не менше тисячі. Підбирати їх ви можете самостійно – є сервіси, де можна знаходити потрібні фрази. Вбиваєте фрази «Салон краси Митищі», і сервіс вам показує, що ще шукають люди разом з цим запитом (наприклад, https://wordstat.yandex.ru, https://trends.google.ru/trends/ – від ред. ).

Наприклад, ви набираєте «Нігті в Митищах», і бачите, що люди ще шукають «Стрижка в Митищах», «Укладання в Митищах», «Весільна зачіска в Митищах» і так далі. Ви збираєте ці слова – це і будуть ваші ключові фрази, з якими потім можна працювати.

Як повинен виглядати сайт?
Просувати неопрацьований і непривабливий сайт сенсу немає. Така реклама не працюватиме. Що повинно бути на сайті?

1. Опис конкурентних переваг. Робимо це крупно, яскраво, коротко.

Неправильно Використовувати розлогі міркування типу «Краса – це важливий фактор в сучасному світі …».

Правильно Використовувати фразу «Ви повинні прийти саме до нас тому що …» і дати 5-7 коротких чітких відповідей.

Приклади.

– «Стаж наших фахівців від 15 років»,

– «Ми – лауреати конкурсу« Кращий салон року »

– «В нашому салоні щодня обслуговується 50 клієнтів»

Не пишіть те, що є у ваших конкурентів, не використовуйте абстрактні фрази «У нас затишна атмосфера», «У нас хороші фахівці. Вони підберуть образ »,« Ми працюємо з кожним клієнтом індивідуально ». Пишіть вашу конкретику – то, що дійсно відрізняє вас від інших.

2. Форма збору контактів відвідувачів.

Дуже рідко, коли відвідувач, зайшовши на ваш сайт, відразу до вас записується. Тому ваша задача – отримати контакти цієї людини – пошту або телефон, щоб в подальшому спілкуватися, як ви це робите наживо.

Інтернет мало відрізняється від оффлайновой реклами. Уявіть – людина побачила вивіску, зайшов, подивився, погортав і записався. Таке можливо? Ні. Людина може зайти до вас, але з ним потрібно працювати, як тільки він переступив поріг. В інтернеті все те ж саме.

Як стимулювати людину залишити свої контакти? запропонувати:

– подарунок: «Залиште свої дані і отримаєте укладку для нового клієнта в подарунок»
– купон на знижку в 20%
– купон на подарункову послугу, наприклад, на догляд за руками.

Відмінно працює сервіс для захоплення контактів у вигляді чату. Оптимально, щоб фраза, котра стимулює до діалогу, була приваблива для відвідувача. Наприклад «Здрастуйте, а у нас 4 нові акції. Давайте розповім? 🙂 »Також можна використовувати різні спливаючі вікна та форму зворотного дзвінка.

Запам’ятайте – створення сайт безглуздо, якщо ви нічого не зробили для утримання відвідувача. Він прийде на сайт, подивиться і піде. Працюйте з вашим сайтом і грамотно його просувайте. І ваш клієнт прийде до вас!

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Реклама салону в інтернеті – вона як би є, але її як би немає
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!