Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Пошук клієнтів в соціальних мережах: способи, інструменти та поради

ГоловнаБлог — Пошук клієнтів в соціальних мережах: способи, інструменти та поради

Содержание статьи:

Сьогодні соціальні мережі – невід’ємна частина нашого життя. Майже кожна людина має профіль у одному або декількох співтовариствах. Люди проводять там багато часу, спілкуються з друзями або шукають інформацію про товари і послуги. Багато компаній вже використовують соціальні мережі для пошуку нових клієнтів. Салони краси не стали винятком. Інтернет – відмінний інструмент, щоб розширити клієнтську базу.

 

Пошук клієнтів в соціальних мережах

Соціальні мережі – це один з інструментів сарафанного радіо. Працює він досить легко. Потенційні клієнти заходять на сторінку своєї компанії, ставлять лайки і розповідають про це своїм друзям. Ті, в свою чергу, також натискають кнопочку «Мені подобається» і переходять по посиланню на ваш сайт. Таким чином, пошук клієнтів в соціальних мережах здійснюється швидко і ефективно.

Соціальні мережі спрямовані не тільки на пошук нових клієнтів. Вони ефективно використовуються для утримання давніх і збільшення їх лояльності. Завдяки тому, що в інтернеті можна спілкуватися з клієнтами, дізнаватися їх думку, вони відчувають себе важливими і потрібними вашому салону краси. Коли думка споживача цінується, він ніколи не піде. Як налагодити зворотний зв’язок? Дуже просто: на сторінці вашої фірми в будь-якій соціальній мережі всі відвідувачі можуть задавати питання, залишати коментарі та виражати своє невдоволення. Адміністратор групи від вашого імені відповідає на питання, спілкується з клієнтами, розповідає про недавно з’явилися послуги, здійснює пошук нової клієнтури. До того ж можна викладати розважальний контент, який має великий успіх у користувачів інтернету.

Всі ці дії призведуть до того, що ви створите позитивний образ фірми і підвищите лояльність до неї.

 

9 етапів залучення клієнтів через соціальні мережі

Етап 1. Розробка концепції присутності в соцмережах

Перше, що необхідно зробити – визначити свою цільову аудиторію: стать, вік, місце проживання. Головними вашими клієнтами стануть люди, що живуть недалеко від салону краси, бажано в тому ж районі. Також для пошуку важливо зрозуміти, що їм подобається, чим вони захоплюються. Група вашого підприємства в соціальній мережі повинна стати комфортним місцем для клієнтів. Для цього регулярно публікуйте корисну інформацію на цікаву тему. Важливо, щоб учасники групи про все дізнавалися своєчасно. Який контент буде цікавий і корисний вашим клієнтам?

Є кілька варіантів. Наприклад, можна писати гумористичні статті раз в тиждень. Забавні жарти і смішні картинки ніколи не зашкодять. Навіть для бізнесу хвилинка сміху дуже корисна. На сьогоднішній день в інтернеті продовжують набирати популярність тематичні матеріали, наприклад, «10 основних причин …», «20 найважливіших правил пошуку …», «8 способів …» і так далі.

Але почати потрібно з складання списку того, що було б цікаво читати вашим клієнтам. Такі матеріали необхідно публікувати час від часу, коли активність в групі трохи затихає. Змістовні та цікаві статті клієнти читають з полюванням, а також діляться ними з друзями і публікують на своїй сторінці, що теж є частиною сарафанного радіо і корисно в пошуку нових відвідувачів.

Тепер трохи про рекламних постах. Вони повинні бути в співвідношенні 10-30 відсотків від загального числа. Опис товару або послуги, розповідь про акції і знижки та інші види рекламного контента займають один пост з чотирьох-п’яти. Решта публікації краще робити з пізнавальним ухилом. Можна також виділити один день для розважального контенту. Ця схема дасть позитивні результати при пошуку клієнтів в соціальних мережах.

Етап 2. Розробка контент-плану

Щоб публікувати актуальну інформацію, потрібні перевірені джерела. Гугл Алертс – найпопулярніший ресурс для допомоги в пошуку контенту. Він працює таким чином, що вам на пошту завжди надсилаються свіжі новини і матеріали по цікавить вас. Будьте спокійні, всі події в світі, що відбулися протягом двадцяти чотирьох годин, не пройдуть повз вас. Попстерс.Ру – це онлайн-ресурс, що дає можливість вести аналітику ефективності публікацій в ваших тематичних спільнотах. Сервіс працює з трьома найбільш поширеними соціальними мережами – ВКонтакте, Однокласники і Фейсбук. Завдяки Попстерс.Ру, ви зможете стежити за тим, які ваші публікації викликають найбільший інтерес у клієнтів, а також проаналізувати, в яких соціальних мережах проявляється велика активність. Дані ресурси допомагають вирішувати проблему пошуку контенту.

Але найкращим варіантом все ж буде, якщо ви станете самі придумувати свої унікальні пости. Вони залучать більше уваги клієнтів, і ті, в свою чергу, поділяться інформацією зі своїми друзями. Таким чином, нові передплатники зайдуть на вашу сторінку, і ви залучите в свій бізнес більше клієнтів через соціальні мережі.

Етап 3. Створення сторінки

Зараз ми детально опишемо процес створення групи ВКонтакте, присвяченій вашому салону краси. Натискаєте кнопку «Створити спільноту». Далі вам на вибір пропонують опції: група або публічна сторінка. Для розважального контенту підійде другий варіант. Але якщо ви хочете використовувати соціальні мережі в комерційних цілях, то краще створювати групу. Зараз пояснимо, чому. У групах опція «Обговорення» розташована у верхній частині сторінки і її видно відразу. У паблік вона захована під фотоальбомами, що менш доступно для відвідувачів. Вам важливо мати можливість спілкуватися з потенційними клієнтами, а значить їм повинно бути зручно залишати свою думку на вашій сторінці. Відразу побачивши розділ обговорень, вони захочуть написати там що-небудь.

Тепер, як правильно створювати обговорення, щоб стимулювати аудиторію залишати там свою думку? Назви тем повинні звучати приблизно так: «Питання по послугах», «Відгуки відвідувачів», «Консультації». Спілкування з потенційними клієнтами через соціальні мережі допоможе краще зрозуміти їх потреби, дізнатися інтереси і смаки, і від цього відштовхуватися при складанні власного контент-плану.

Схема дуже проста. Ви стимулюєте клієнтів сказати, що їм цікаво і потім пишете пости, відповідні отриманої інформації. В результаті вони будуть ще більше відвідувати цю сторінку, розповідати про неї своїм друзям і довіряти вашій компанії. У розділі «Опис» краще детально прописати, чим займається фірма або які послуги надає салон краси. У тексті необхідно використовувати ключові запити. Тим самим ви привернете кілька потенційних клієнтів з систем пошуку Гугла і Яндекса. До Фейсбуку теж варто поставитися уважно. В даній соціальній мережі можна здійснювати пошук клієнтів за допомогою унікальних методів, яких не дає Вконтакте і Однокласники. Однокласники варто вивчити трохи пізніше з двох причин: аудиторія звідти неохоче переходить на сайті, а також тут є недостатня кількість рекламних інструментів, які можна використовувати. Зате у Однокласників є свої плюси. У цій соціальній мережі зареєстровано, в основному, дорослі платоспроможні люди, і вона запитує низьку ціну залучення нових клієнтів.

Етап 4. Розробка контент-плану

Розробка контент-плану починається з двох речей: визначення тієї інформації, яку ви будете публікувати і періодичність появи постів. Чим більше публікацій ви робите, тим частіше їх бачить аудиторія в своїх новинних стрічках. В результаті активність в групі вашої компанії буде постійно зростати.

Але переборщувати не варто. Щогодини ніхто не буде дивитися ваші нові записи. Вони просто пропадуть. Тому трьох-п’яти постів кожен день цілком достатньо. І ще: хочемо поділитися одним Лайфхак. Є така функція – відкладені публікації. Це коли ви створюєте пост і в пошуку вибираєте час, коли він повинен з’явитися на сторінці. Для цього потрібно натиснути кнопку «таймер», розташовану після віконця для повідомлень, і ввести певну дату і час, коли ви хочете, щоб пост опублікували. Дуже зручна функція, щоб кожен день не сидіти біля комп’ютера. Один раз прописали всі пости на тиждень і гуляйте сміливо.

Етап 5. Первинне наповнення груп

Як тільки ви заводите групу, не залишайте її порожній. На первинному етапі заповніть стіну 10-20 постами, щоб з їх допомогою вже можна було залучати потенційних клієнтів і їм було, що почитати у вашій групі. Не залишайте графу «Обговорення» порожній. Ось приблизні теми: відгуки (клієнти можуть писати про те, як їх обслужили в вашому салоні краси); побажання (що вашим клієнтам хотілося б бачити на цій сторінці); питання і відповіді (придумайте кілька різних тем: продукція, послуги, сервіс, онлайн-консультування); пара тематичних обговорень (цікавих клієнтам, можливо навіть провокаційних, щоб вони писали коментарі, і це створювало активність в групі).

Публікацій на стіні має бути приблизно двадцять штук. Рекламні оголошення створюйте не відразу. Вони можуть відлякати потенційних клієнтів. Для початку їх треба залучити корисною інформацією. Потім розважити. І вже потім розміщувати комерційну пропозицію. Ось так, все просто! Можете починати пошук клієнтів в соціальних мережах.

Етап 6. Створення рекламних оголошень

Немає точних даних, які рекламні оголошення дають більший результат. Все вкрай індивідуально і залежить від специфіки бізнесу. Тому експериментуйте і всі нюанси пізнавайте на власному досвіді. Спробуйте опублікувати п’ять рекламних оголошень. Вони повинні містити красиві картинки. В кінці посту не забувайте використовувати такі заклики до дії, як: зателефонуйте нам, вступайте в групу, зайдіть на сайт.

Ці прості дії, якщо їх використовувати правильно, дадуть гарну віддачу від реклами. Три правила складання ефективного рекламного оголошення. Інтригуючий заголовок. Він складається з двох аспектів: натиснути на «хвору мозоль» клієнта і запропонувати способи її усунення. Наприклад, при рекламі бальзаму-ополіскувача не треба його нахвалювати.

Яскрава картинка. При пошуку картинки орієнтуйтеся на наступні пункти: тематична спрямованість і залучення уваги. Для цього ідеально підійдуть фото знаменитостей, які використовують вашу продукцію. Заклик до дії. В кінці обов’язково повинні прозвучати слова «телефонуйте», «поділіться з друзями», «заходите на сайт». Ніколи не забувайте про це.

Принцип простий: без поштовху люди не поворухнуться. Якщо не говорити їм, що треба виконати, ніхто нічого не зробить. Просіть клієнтів зробити певну дію, і вони послухають.

Етап 7. Відбір груп для розміщення реклами

Для залучення більшої трафіку на ваш сайт, можна використовувати і інші групи, щоб давати в них свої рекламні оголошення. Їх треба ретельно відбирати. Ваша цільова аудиторія повинна складатися в групі. Інакше ви просто викинете гроші на рекламу на вітер.

Для першого досвіду здійсните пошук невеликих спільнот і розмістіть у них ті оголошення, які користуються більшою популярністю у вашій групі. Не чекайте великого результату. Гарна віддача вийде, якщо публікувати рекламу в групах, де кількість учасників сягає мільйона і вище. Здійсніть пошук групи з 100 тисячами передплатників. Напишіть адміністраторам з проханням надіслати ціни на рекламні оголошення і статистику. Перш, ніж платити гроші, проведіть аналіз.

Кількість учасників – не так важливо. Головне – це їх активність. Група може включати багато людей, але всі вони не переглядають поновлення. Тому основний критерій при пошуку таких спільнот – добова відвідуваність. Перевірити ефективність рекламного поста дуже просто. Додайте його в невеликій групі і подивіться на віддачу. Якщо він «вистрілить» – значить, його можна публікувати в великих групах. І тоді ваші гроші на рекламу цілком окупляться. Правильно здійснюйте пошук групи. Не шкодуйте часу на аналітику. Тоді ви заощадите кошти, нерви, і ваші зусилля дадуть максимум результатів. пізніше мибільш детально розберемо три способи: як знаходити клієнтів в соціальних мережах.

Етап 8. Запуск таргетованої реклами

Ефективність досягається шляхом показу комерційних оголошень тільки вашої цільової аудиторії. Орієнтування в соціальних мережах використовує такі параметри для пошуку потрібних людей, як стать, вік, інтереси, місце проживання, професія, місце навчання, ключові слова. Привабливе оголошення з використанням всіх рекламних можливостей підвищить кількість потенційних клієнтів у вашій групі.

Етап 9. Оцінка ефективності та коригування

Спробувавши кілька різних варіантів, ви набрали досить матеріалу для аналізу. Зверніть увагу на наступні пункти: ціна одного кліка для переходу на сайт; оголошення з великою кількістю переходів; групи з найбільшою активністю саме вашої цільової аудиторії.

 

Как правильно строить общение с клиентами в социальных сетях

 

Правило 1. Грамотность

Элементарная грамотность поможет вам заслужить уважение клиентов. Всегда проверяйте тексты для публикаций. Не забывайте простые правила: большая буква в начале предложения; запятые и другие знаки препинания; лаконичные предложения; проверка сложных слов с помощью орфографического словаря.

Правило 2. Умеренное использование emoji

Смайлики стали неотъемлемой частью интернет-общения. Помните, что они – лишь небольшое дополнение к тексту. Не ставьте emoji после каждого предложения. Это оттолкнет грамотную и платежеспособную аудиторию. Доля юмора все-таки необходима, но только там, где это действительно уместно.

Правило 3. Своевременность ответа на сообщения

Обычно человек любит осуществлять поиск и изучать предложения нескольких компаний и выбирает лучшие. Он пишет всем фирмам, и чем быстрее получает ответ, тем больше склоняется в данную сторону. Плюс, если менеджер вежливо все объяснил и ответил на вопросы – можно считать, что фирма получила нового клиента. 24 часа – в этот промежуток времени человек должен получить ответ. Если отклик  не пришел в течение суток, потенциальный клиент негативно отзовется о вашей компании. Современный ритм жизни настолько быстр, что за день происходит миллион событий, и человек может забыть о том, что начал поиск услуг салона красоты или просто передумать. Поэтому организуйте работу администраторов таким образом, чтобы они успевали отвечать на сообщения и комментарии в течение трех часов.

Правило 4. В случае отказа не вычеркивайте потенциальных клиентов сразу

Если человеку не интересно ваше предложение, не ставьте на нем крест. Иначе вам незачем осуществлять поиск клиентов в социальных сетях. Может у него в данный момент проблемы, зато потом он перерастет в потребителя услуг салона красоты. Всегда ведите учет таких людей, а иначе вы будете терять до 90% потенциальных клиентов. Когда вам отвечают, что сейчас нет времени, денег, желания, запишите в таблицу Excel информацию о человеке и дату следующего контакта. Всех, с кем вы вели общение в социальных сетях, нельзя забывать. Относитесь к ним как к потенциальным клиентам. Помните, что человек всегда может передумать. Главное – грамотно с ним общаться. Клиенты не всегда могут принять решение сразу. Они просят время подумать. Ответственные компании никогда не забывают связаться с человеком в назначенный день. При этом не надоедают постоянными напоминаниями о себе. Если вы не получили ответа, напишите повторное сообщение через неделю-две. За это время клиент решит, хочет ли он сотрудничать с вашей фирмой или нет.

Правило 5. Применяйте техники продаж и работу с возражениями

Любые тренинги по продажам учат, что торговать нужно не товаром, а выгодой. Человек приобретает не продукт, а решение проблемы. Покажите ему выход из ситуации, и он будет счастлив совершить покупку. Скрипты крайне облегчают жизнь администраторам. Пропишите ответы на все возможные возражения, и тогда потеря потенциальных клиентов сократится в разы и не придется осуществлять поиск новых.

 

 

Чому клієнти з соціальних мереж не йдуть до вас в салон: 5 помилок просування

Помилка 1. знеособлені спілкування з аудиторією

Чому реклама, яка ґрунтується на розробці іміджу компанії, не може бути використана для пошуку клієнтів в соціальних мережах? Тому що вона звертається до людей офіційною мовою, а в інтернеті важливий індивідуальний підхід. Вам необхідно чітко розуміти, хто ваші клієнти, що вони люблять і які у них інтереси. Спілкування з ними має бути особистого характеру. Ведіть бесіду як з кращими друзями, не від імені салону краси, а від себе – і тоді пошук відповідної реакції призведе до позитивних результатів.

Помилка 2. Пряма кількісна оцінка показників

Пошук клієнтів в соціальних мережах має одна відмінність від залучення користувачів на сайт. Там можна прорахувати кількість переходів. А ось, наприклад, в групі «ВКонтакте» це зробити складніше. Не настільки важливо, скільки у вас є передплатників. Головне – кількість тих, хто реально скористається послугами салону краси. Якість контакту – найважливіше.

Помилка 3. Неправильна кінцева мета рекламних кампаній

Салони краси використовують соціальні мережі для пошуку нових клієнтів. Результат буде позитивним, якщо зрозуміти специфіку функціонування спільнот. Прямі продажі і реклама товарів і послуг тут не працюють. Важливо не змусити людину щось купити, а побудувати з ним довготривалу співпрацю. А продажу все одно відбудуться, але тільки завдяки сарафанне радіо і лояльної аудиторії.

Помилка 4. Епізодичні сплески активності

Спілкування з аудиторією має бути постійним. Це важлива умова для пошуку потенційних клієнтів. Контакт не може перериватися надовго. Тому краще проявляти активність в групі кожен день. Інакше ваші передплатники підуть.

Помилка 5. Робота на продажу, а не на лояльність

Ваша група створювалася не як рекламна платформа, а як можливість дізнатися своїх клієнтів краще. Підвищуйте лояльність вже підписалися людей і здійснюйте пошук нових. Пропонуйте зацікавленої аудиторії вступити в співтовариство і стежити за новинами. Зробіть оформлення групи красивим, контент цікавим, а публікації постійними. І тоді пошук клієнтів в соціальних мережах обернеться успішними продажами.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Пошук клієнтів в соціальних мережах: способи, інструменти та поради
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×