Содержание статьи:
Сьогодні соціальні мережі – невід’ємна частина нашого життя. Майже кожна людина має профіль у одному або декількох співтовариствах. Люди проводять там багато часу, спілкуються з друзями або шукають інформацію про товари і послуги. Багато компаній вже використовують соціальні мережі для пошуку нових клієнтів. Салони краси не стали винятком. Інтернет – відмінний інструмент, щоб розширити клієнтську базу.
Соціальні мережі – це один з інструментів сарафанного радіо. Працює він досить легко. Потенційні клієнти заходять на сторінку своєї компанії, ставлять лайки і розповідають про це своїм друзям. Ті, в свою чергу, також натискають кнопочку «Мені подобається» і переходять по посиланню на ваш сайт. Таким чином, пошук клієнтів в соціальних мережах здійснюється швидко і ефективно.
Соціальні мережі спрямовані не тільки на пошук нових клієнтів. Вони ефективно використовуються для утримання давніх і збільшення їх лояльності. Завдяки тому, що в інтернеті можна спілкуватися з клієнтами, дізнаватися їх думку, вони відчувають себе важливими і потрібними вашому салону краси. Коли думка споживача цінується, він ніколи не піде. Як налагодити зворотний зв’язок? Дуже просто: на сторінці вашої фірми в будь-якій соціальній мережі всі відвідувачі можуть задавати питання, залишати коментарі та виражати своє невдоволення. Адміністратор групи від вашого імені відповідає на питання, спілкується з клієнтами, розповідає про недавно з’явилися послуги, здійснює пошук нової клієнтури. До того ж можна викладати розважальний контент, який має великий успіх у користувачів інтернету.
Всі ці дії призведуть до того, що ви створите позитивний образ фірми і підвищите лояльність до неї.
Перше, що необхідно зробити – визначити свою цільову аудиторію: стать, вік, місце проживання. Головними вашими клієнтами стануть люди, що живуть недалеко від салону краси, бажано в тому ж районі. Також для пошуку важливо зрозуміти, що їм подобається, чим вони захоплюються. Група вашого підприємства в соціальній мережі повинна стати комфортним місцем для клієнтів. Для цього регулярно публікуйте корисну інформацію на цікаву тему. Важливо, щоб учасники групи про все дізнавалися своєчасно. Який контент буде цікавий і корисний вашим клієнтам?
Є кілька варіантів. Наприклад, можна писати гумористичні статті раз в тиждень. Забавні жарти і смішні картинки ніколи не зашкодять. Навіть для бізнесу хвилинка сміху дуже корисна. На сьогоднішній день в інтернеті продовжують набирати популярність тематичні матеріали, наприклад, «10 основних причин …», «20 найважливіших правил пошуку …», «8 способів …» і так далі.
Але почати потрібно з складання списку того, що було б цікаво читати вашим клієнтам. Такі матеріали необхідно публікувати час від часу, коли активність в групі трохи затихає. Змістовні та цікаві статті клієнти читають з полюванням, а також діляться ними з друзями і публікують на своїй сторінці, що теж є частиною сарафанного радіо і корисно в пошуку нових відвідувачів.
Тепер трохи про рекламних постах. Вони повинні бути в співвідношенні 10-30 відсотків від загального числа. Опис товару або послуги, розповідь про акції і знижки та інші види рекламного контента займають один пост з чотирьох-п’яти. Решта публікації краще робити з пізнавальним ухилом. Можна також виділити один день для розважального контенту. Ця схема дасть позитивні результати при пошуку клієнтів в соціальних мережах.
Щоб публікувати актуальну інформацію, потрібні перевірені джерела. Гугл Алертс – найпопулярніший ресурс для допомоги в пошуку контенту. Він працює таким чином, що вам на пошту завжди надсилаються свіжі новини і матеріали по цікавить вас. Будьте спокійні, всі події в світі, що відбулися протягом двадцяти чотирьох годин, не пройдуть повз вас. Попстерс.Ру – це онлайн-ресурс, що дає можливість вести аналітику ефективності публікацій в ваших тематичних спільнотах. Сервіс працює з трьома найбільш поширеними соціальними мережами – ВКонтакте, Однокласники і Фейсбук. Завдяки Попстерс.Ру, ви зможете стежити за тим, які ваші публікації викликають найбільший інтерес у клієнтів, а також проаналізувати, в яких соціальних мережах проявляється велика активність. Дані ресурси допомагають вирішувати проблему пошуку контенту.
Але найкращим варіантом все ж буде, якщо ви станете самі придумувати свої унікальні пости. Вони залучать більше уваги клієнтів, і ті, в свою чергу, поділяться інформацією зі своїми друзями. Таким чином, нові передплатники зайдуть на вашу сторінку, і ви залучите в свій бізнес більше клієнтів через соціальні мережі.
Зараз ми детально опишемо процес створення групи ВКонтакте, присвяченій вашому салону краси. Натискаєте кнопку «Створити спільноту». Далі вам на вибір пропонують опції: група або публічна сторінка. Для розважального контенту підійде другий варіант. Але якщо ви хочете використовувати соціальні мережі в комерційних цілях, то краще створювати групу. Зараз пояснимо, чому. У групах опція «Обговорення» розташована у верхній частині сторінки і її видно відразу. У паблік вона захована під фотоальбомами, що менш доступно для відвідувачів. Вам важливо мати можливість спілкуватися з потенційними клієнтами, а значить їм повинно бути зручно залишати свою думку на вашій сторінці. Відразу побачивши розділ обговорень, вони захочуть написати там що-небудь.
Тепер, як правильно створювати обговорення, щоб стимулювати аудиторію залишати там свою думку? Назви тем повинні звучати приблизно так: «Питання по послугах», «Відгуки відвідувачів», «Консультації». Спілкування з потенційними клієнтами через соціальні мережі допоможе краще зрозуміти їх потреби, дізнатися інтереси і смаки, і від цього відштовхуватися при складанні власного контент-плану.
Схема дуже проста. Ви стимулюєте клієнтів сказати, що їм цікаво і потім пишете пости, відповідні отриманої інформації. В результаті вони будуть ще більше відвідувати цю сторінку, розповідати про неї своїм друзям і довіряти вашій компанії. У розділі «Опис» краще детально прописати, чим займається фірма або які послуги надає салон краси. У тексті необхідно використовувати ключові запити. Тим самим ви привернете кілька потенційних клієнтів з систем пошуку Гугла і Яндекса. До Фейсбуку теж варто поставитися уважно. В даній соціальній мережі можна здійснювати пошук клієнтів за допомогою унікальних методів, яких не дає Вконтакте і Однокласники. Однокласники варто вивчити трохи пізніше з двох причин: аудиторія звідти неохоче переходить на сайті, а також тут є недостатня кількість рекламних інструментів, які можна використовувати. Зате у Однокласників є свої плюси. У цій соціальній мережі зареєстровано, в основному, дорослі платоспроможні люди, і вона запитує низьку ціну залучення нових клієнтів.
Розробка контент-плану починається з двох речей: визначення тієї інформації, яку ви будете публікувати і періодичність появи постів. Чим більше публікацій ви робите, тим частіше їх бачить аудиторія в своїх новинних стрічках. В результаті активність в групі вашої компанії буде постійно зростати.
Але переборщувати не варто. Щогодини ніхто не буде дивитися ваші нові записи. Вони просто пропадуть. Тому трьох-п’яти постів кожен день цілком достатньо. І ще: хочемо поділитися одним Лайфхак. Є така функція – відкладені публікації. Це коли ви створюєте пост і в пошуку вибираєте час, коли він повинен з’явитися на сторінці. Для цього потрібно натиснути кнопку «таймер», розташовану після віконця для повідомлень, і ввести певну дату і час, коли ви хочете, щоб пост опублікували. Дуже зручна функція, щоб кожен день не сидіти біля комп’ютера. Один раз прописали всі пости на тиждень і гуляйте сміливо.
Як тільки ви заводите групу, не залишайте її порожній. На первинному етапі заповніть стіну 10-20 постами, щоб з їх допомогою вже можна було залучати потенційних клієнтів і їм було, що почитати у вашій групі. Не залишайте графу «Обговорення» порожній. Ось приблизні теми: відгуки (клієнти можуть писати про те, як їх обслужили в вашому салоні краси); побажання (що вашим клієнтам хотілося б бачити на цій сторінці); питання і відповіді (придумайте кілька різних тем: продукція, послуги, сервіс, онлайн-консультування); пара тематичних обговорень (цікавих клієнтам, можливо навіть провокаційних, щоб вони писали коментарі, і це створювало активність в групі).
Публікацій на стіні має бути приблизно двадцять штук. Рекламні оголошення створюйте не відразу. Вони можуть відлякати потенційних клієнтів. Для початку їх треба залучити корисною інформацією. Потім розважити. І вже потім розміщувати комерційну пропозицію. Ось так, все просто! Можете починати пошук клієнтів в соціальних мережах.
Немає точних даних, які рекламні оголошення дають більший результат. Все вкрай індивідуально і залежить від специфіки бізнесу. Тому експериментуйте і всі нюанси пізнавайте на власному досвіді. Спробуйте опублікувати п’ять рекламних оголошень. Вони повинні містити красиві картинки. В кінці посту не забувайте використовувати такі заклики до дії, як: зателефонуйте нам, вступайте в групу, зайдіть на сайт.
Ці прості дії, якщо їх використовувати правильно, дадуть гарну віддачу від реклами. Три правила складання ефективного рекламного оголошення. Інтригуючий заголовок. Він складається з двох аспектів: натиснути на «хвору мозоль» клієнта і запропонувати способи її усунення. Наприклад, при рекламі бальзаму-ополіскувача не треба його нахвалювати.
Яскрава картинка. При пошуку картинки орієнтуйтеся на наступні пункти: тематична спрямованість і залучення уваги. Для цього ідеально підійдуть фото знаменитостей, які використовують вашу продукцію. Заклик до дії. В кінці обов’язково повинні прозвучати слова «телефонуйте», «поділіться з друзями», «заходите на сайт». Ніколи не забувайте про це.
Принцип простий: без поштовху люди не поворухнуться. Якщо не говорити їм, що треба виконати, ніхто нічого не зробить. Просіть клієнтів зробити певну дію, і вони послухають.
Для залучення більшої трафіку на ваш сайт, можна використовувати і інші групи, щоб давати в них свої рекламні оголошення. Їх треба ретельно відбирати. Ваша цільова аудиторія повинна складатися в групі. Інакше ви просто викинете гроші на рекламу на вітер.
Для першого досвіду здійсните пошук невеликих спільнот і розмістіть у них ті оголошення, які користуються більшою популярністю у вашій групі. Не чекайте великого результату. Гарна віддача вийде, якщо публікувати рекламу в групах, де кількість учасників сягає мільйона і вище. Здійсніть пошук групи з 100 тисячами передплатників. Напишіть адміністраторам з проханням надіслати ціни на рекламні оголошення і статистику. Перш, ніж платити гроші, проведіть аналіз.
Кількість учасників – не так важливо. Головне – це їх активність. Група може включати багато людей, але всі вони не переглядають поновлення. Тому основний критерій при пошуку таких спільнот – добова відвідуваність. Перевірити ефективність рекламного поста дуже просто. Додайте його в невеликій групі і подивіться на віддачу. Якщо він «вистрілить» – значить, його можна публікувати в великих групах. І тоді ваші гроші на рекламу цілком окупляться. Правильно здійснюйте пошук групи. Не шкодуйте часу на аналітику. Тоді ви заощадите кошти, нерви, і ваші зусилля дадуть максимум результатів. пізніше мибільш детально розберемо три способи: як знаходити клієнтів в соціальних мережах.
Ефективність досягається шляхом показу комерційних оголошень тільки вашої цільової аудиторії. Орієнтування в соціальних мережах використовує такі параметри для пошуку потрібних людей, як стать, вік, інтереси, місце проживання, професія, місце навчання, ключові слова. Привабливе оголошення з використанням всіх рекламних можливостей підвищить кількість потенційних клієнтів у вашій групі.
Спробувавши кілька різних варіантів, ви набрали досить матеріалу для аналізу. Зверніть увагу на наступні пункти: ціна одного кліка для переходу на сайт; оголошення з великою кількістю переходів; групи з найбільшою активністю саме вашої цільової аудиторії.
Элементарная грамотность поможет вам заслужить уважение клиентов. Всегда проверяйте тексты для публикаций. Не забывайте простые правила: большая буква в начале предложения; запятые и другие знаки препинания; лаконичные предложения; проверка сложных слов с помощью орфографического словаря.
Смайлики стали неотъемлемой частью интернет-общения. Помните, что они – лишь небольшое дополнение к тексту. Не ставьте emoji после каждого предложения. Это оттолкнет грамотную и платежеспособную аудиторию. Доля юмора все-таки необходима, но только там, где это действительно уместно.
Обычно человек любит осуществлять поиск и изучать предложения нескольких компаний и выбирает лучшие. Он пишет всем фирмам, и чем быстрее получает ответ, тем больше склоняется в данную сторону. Плюс, если менеджер вежливо все объяснил и ответил на вопросы – можно считать, что фирма получила нового клиента. 24 часа – в этот промежуток времени человек должен получить ответ. Если отклик не пришел в течение суток, потенциальный клиент негативно отзовется о вашей компании. Современный ритм жизни настолько быстр, что за день происходит миллион событий, и человек может забыть о том, что начал поиск услуг салона красоты или просто передумать. Поэтому организуйте работу администраторов таким образом, чтобы они успевали отвечать на сообщения и комментарии в течение трех часов.
Если человеку не интересно ваше предложение, не ставьте на нем крест. Иначе вам незачем осуществлять поиск клиентов в социальных сетях. Может у него в данный момент проблемы, зато потом он перерастет в потребителя услуг салона красоты. Всегда ведите учет таких людей, а иначе вы будете терять до 90% потенциальных клиентов. Когда вам отвечают, что сейчас нет времени, денег, желания, запишите в таблицу Excel информацию о человеке и дату следующего контакта. Всех, с кем вы вели общение в социальных сетях, нельзя забывать. Относитесь к ним как к потенциальным клиентам. Помните, что человек всегда может передумать. Главное – грамотно с ним общаться. Клиенты не всегда могут принять решение сразу. Они просят время подумать. Ответственные компании никогда не забывают связаться с человеком в назначенный день. При этом не надоедают постоянными напоминаниями о себе. Если вы не получили ответа, напишите повторное сообщение через неделю-две. За это время клиент решит, хочет ли он сотрудничать с вашей фирмой или нет.
Любые тренинги по продажам учат, что торговать нужно не товаром, а выгодой. Человек приобретает не продукт, а решение проблемы. Покажите ему выход из ситуации, и он будет счастлив совершить покупку. Скрипты крайне облегчают жизнь администраторам. Пропишите ответы на все возможные возражения, и тогда потеря потенциальных клиентов сократится в разы и не придется осуществлять поиск новых.
Чому реклама, яка ґрунтується на розробці іміджу компанії, не може бути використана для пошуку клієнтів в соціальних мережах? Тому що вона звертається до людей офіційною мовою, а в інтернеті важливий індивідуальний підхід. Вам необхідно чітко розуміти, хто ваші клієнти, що вони люблять і які у них інтереси. Спілкування з ними має бути особистого характеру. Ведіть бесіду як з кращими друзями, не від імені салону краси, а від себе – і тоді пошук відповідної реакції призведе до позитивних результатів.
Пошук клієнтів в соціальних мережах має одна відмінність від залучення користувачів на сайт. Там можна прорахувати кількість переходів. А ось, наприклад, в групі «ВКонтакте» це зробити складніше. Не настільки важливо, скільки у вас є передплатників. Головне – кількість тих, хто реально скористається послугами салону краси. Якість контакту – найважливіше.
Салони краси використовують соціальні мережі для пошуку нових клієнтів. Результат буде позитивним, якщо зрозуміти специфіку функціонування спільнот. Прямі продажі і реклама товарів і послуг тут не працюють. Важливо не змусити людину щось купити, а побудувати з ним довготривалу співпрацю. А продажу все одно відбудуться, але тільки завдяки сарафанне радіо і лояльної аудиторії.
Спілкування з аудиторією має бути постійним. Це важлива умова для пошуку потенційних клієнтів. Контакт не може перериватися надовго. Тому краще проявляти активність в групі кожен день. Інакше ваші передплатники підуть.
Ваша група створювалася не як рекламна платформа, а як можливість дізнатися своїх клієнтів краще. Підвищуйте лояльність вже підписалися людей і здійснюйте пошук нових. Пропонуйте зацікавленої аудиторії вступити в співтовариство і стежити за новинами. Зробіть оформлення групи красивим, контент цікавим, а публікації постійними. І тоді пошук клієнтів в соціальних мережах обернеться успішними продажами.
Залишити відповідь