Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Обов'язки керівника салоном краси

ГоловнаБлог — Обов'язки керівника салоном краси

Ефективна робота салону краси залежить не тільки від професіоналізму майстрів. Важливу роль в успіху салону відіграє менеджер, представник і права рука власника бізнесу. Від нього залежить, наскільки якісно будуть надаватися послуги (навіть із найкращими майстрами), чи повернуться клієнти в салон, чи залишаться співробітники надовго і чи буде бізнес успішним у всіх відношеннях.

У цій статті ми розглянемо, що саме несе відповідальність менеджера салону краси, якими знаннями та навичками він повинен володіти та як оцінити ефективність цієї людини.

Також рекомендуємо прочитати статтю «Обов’язки адміністратора салону краси: завдання та інструменти для їх реалізації».

 

Хто менеджер салону краси?

Менеджер салону краси – це менеджер, який налаштовує та підтримує всі процеси в салоні краси. Підбір працівників, залучення клієнтів, утримання клієнтів, облік товарів і фінансів, контроль якості наданих послуг – усі ці та багато інших сфер входять до його компетенції.

Відповідно до функціональних обов’язків, існує два типи менеджерів салонів краси: стратегічний (оперативний) та антикризовий (оперативний). В ідеалі обидві функції може виконувати один і той же менеджер, але на практиці найчастіше в салоні знаходиться стратегічний менеджер, за необхідності вдаючись до допомоги антикризових. Давайте детальніше розглянемо, чим ці типи відрізняються.

 

Операційний менеджер

Головним завданням цієї людини є підтримка щоденної роботи салону, його стабільності та ефективності. Стежте за якістю процесів, ведіть записи та документацію, вирішуйте поточні питання із замовниками та персоналом. Впровадження інноваційних ідей, вироблення стратегій розвитку бізнесу, внесення змін до звичного курсу роботи – зазвичай це не його хобі.

Така позиція вимагає уважної людини, в чомусь навіть прискіпливої, яка здатна ретельно стежити за щоденними процесами, забезпечувати стабільність роботи і вчасно помічати недоліки цих процесів.

 

Антикризовий менеджер

Сама назва допису говорить про те, що це людина, яка буде залучена до роботи в критичній ситуації. Однак робота такого менеджера необхідна не тільки у випадку падіння прибутку в салоні або погіршення репутації. Антикризовий менеджер також може бути використаний для творчих завдань у “мирний час”. Наприклад, коли робота салону ввійшла в стабільний курс, є стабільний прибуток, хороший потік клієнтів – і потрібен ковток свіжого повітря. Нові ідеї, які допоможуть збільшити прибуток або, принаймні, не відставати від новин галузі.

Необхідно розуміти, що оперативний та антикризовий менеджер – це два різні психологічні типи. У другому випадку вам потрібна людина з широким світоглядом, яка постійно стежить за останніми подіями у світі салонного бізнесу, володіє фантазією та здатністю генерувати нестандартні ідеї. Це може бути не таким ефективним у повсякденних процесах, але це не є його завданням.

 

Основні завдання та обов’язки менеджера салону краси

Ми вже трохи говорили про те, які завдання входять до компетенції менеджера – насамперед оперативного менеджера. Тепер розглянемо докладніше.

Планування

Одним з найважливіших обов’язків менеджера салону краси є планування та контроль роботи салону.

Менеджер планує порядок роботи на поточний день, складає плани продажів, конверсій, середній чек; визначає кількість клієнтів, розподіляє завдання для персоналу.

При довгостроковому плануванні менеджер також складає план навчання персоналу, придбання та амортизацію обладнання, залучення нових клієнтів та інші важливі елементи салону.

На початковому етапі роботу салону краси можна планувати неформально, але при розробці бізнес-планів потрібно документувати та вносити зміни відповідно до змін у процесах.

Детальніше про створення бізнес-плану читайте у статті «Як відкрити салон краси і не збанкрутувати: створити бізнес-план».

 

Виконання та коригування планів

Керівник стежить за виконанням планів, при необхідності коригує їх. Метою коригувань є забезпечення найкращого рівня обслуговування споживачів, підвищення якості обслуговування клієнтів та збільшення прибутку.

Наприклад, після робочого дня менеджер фіксує результат обслуговування, продажу, при необхідності коригує роботу співробітників, дає вказівки, аналізує труднощі в роботі.

 

Контроль процесу в салоні

Економічний контроль

Робота менеджера салону краси передбачає відповідальність за економічні виробничі процеси. Процеси включають:

контроль безпеки обладнання,
дотримання правил пожежі та особистої безпеки,
та дотримання санітарно-гігієнічних вимог,
контроль технічного обслуговування обладнання,
організація роботи з постачальниками,
організація регулярної інвентаризації складу,
взаємодія з владою, яка контролює роботу салону.

Фінансово-економічний контроль

Менеджер керує діяльністю салону, відповідає за результати цієї діяльності та досягнення запланованих фінансових показників. До обов’язків входить планування бюджету салону краси, постійне оновлення даних про витрати та доходи (наприклад, щоденні, щомісячні та щоквартальні) та оптимізація цих показників.

 

Офісна робота

Керівник контролює ведення документації та надає звіти про діяльність салону краси власнику.

Важливо пам’ятати, що документація стосується не лише податкової та фінансової звітності, але також інструкцій, графіків роботи, звітів про діяльність салонів, планів та всіх інших документів, що дозволяють контролювати бізнес.

Цьому значною мірою допомагає використання сучасних систем, таких як Beauty Pro, які автоматизують багато звітів та беруть участь у розрахунку статистики. Це набагато зручніше, ніж окремі документи та таблиці.

 

Розподіл завдань між працівниками

Керівник відповідає за розподіл завдань між працівниками, ведення обліку персоналу, включаючи заробітну плату та графіки роботи, проводить пошук та навчання працівників за потреби. Наймає та звільняє персонал, затверджує графіки відпусток, робочі та виробничі інструкції.

 

Вимоги до кандидатів

Які якості є ключовими при виборі менеджера для салонного бізнесу? Ось короткий «портрет» менеджера, за допомогою якого можна скласти текст вакансії та провести співбесіду.

 

Особисті якості

Активна життєва позиція – це здатність самостійно ініціювати дії та вирішувати виникаючі проблеми, а не чекати інструкцій.
Організаційні навички – здатність впорядковувати процеси та залучати інших людей (персонал салону).
Зосередьтеся на зростанні та результатах. Ця людина повинна мислити цілями та етапами їх досягнення, а не процесами та зусиллями.
Раціональне мислення. У салоні краси багато будується на емоційному сприйнятті, не лише для менеджера. У нього повинно бути все під контролем.
Стійкість до стресів. Непередбачені ситуації трапляються дуже часто і важливо, щоб керівник не втрачав самовладання і тверезість мислення.
Лідерські якості. Щоб робота менеджера була ефективною, його співробітники повинні підкорятися йому – і не лише через страх бути штрафом.
Відповідальність та пунктуальність. Важливо, щоб людина могла не тільки теоретизувати в планах, але і своєчасно виконувати всі взяті на себе зобов’язання.
Мотивація та енергія. Менеджер – це «двигун» усього бізнесу. Багато залежить від того, наскільки він залучений до роботи і скільки зусиль до неї прикладає.

Компетентності та практичні навички

Попередній досвід роботи адміністратором та позитивні рекомендації.
Широкі знання в предметній галузі – як стосовно салонного бізнесу, так і управління.
Знання законів, що стосуються бізнесу та охорони праці; здатність взаємодіяти з контролюючими органами.
Стратегії розвитку салону, відстежуючи останні тенденції в цій галузі.
Базові знання з економіки та маркетингу. Право власності на інструменти для залучення та утримання клієнтів.
Знання правил і методів організації обслуговування споживачів. Можливість впровадження цих правил у життя.
Різні методи мотивації персоналу (не тільки фінансові).
Аналітика продажів та загальна робота зі статистичними даними.
Управління адміністративно-господарською діяльністю салону.
Вирішення конфліктів – як з клієнтами, так і з працівниками.
Постановка цілей, планування і, що не менш важливо, реалізація цих планів.

Це основний набір якостей та навичок людини, якій ви можете довірити розвиток свого бізнесу. Звичайно, власник салону може доповнити цей список відповідно до власних уподобань, але все-таки слід зосередитися на цих загальних характеристиках, що дозволить уникнути багатьох помилок.

 

Як оцінити ефективність менеджера

Кінцевою метою будь-якого власника салону краси є збільшення прибутку, що є найважливішим показником ефективності менеджера. При цьому, як правило, дохід менеджера залежить від результатів (більше прибутку – більше зарплата). Водночас це мотивує до досягнення вищих цілей та рятує від можливого розчарування, коли зростання результатів не впливає на особисті доходи особи, яка забезпечила ці результати.

 

Показники ефективності KPI використовуються для вимірювання досягнень бізнесу (Ключові показники ефективності). Критерії ефективності керівника салону краси зібрані в єдиному коефіцієнті ефективності, який є основою для розрахунку заробітної плати. Ці показники можуть включати:

Оборот;
Чистий прибуток;
Кількість нових і постійних клієнтів;
Кількість продажів (як послуг, так і товарів);
Успішне впровадження нових послуг;
Зниження витрат.

Все залежить від роботи менеджера салону краси і стає ключовим фактором оцінки його ефективності.

 

Інструменти, якими користується менеджер салону краси

У багатьох салонах менеджери все ще використовують різні інструменти: електронні таблиці Excel, системи бухгалтерського обліку для власної розробки та навіть паперові записи. Такий підхід значно ускладнює роботу менеджера, та й взагалі роботу та розвиток салону. Перш за все, через фізичний час, необхідний для заповнення документів та звітів. Крім того, через ймовірність помилок і людський фактор загалом.

 

Щоб налагодити чітку роботу і допомогти менеджеру збільшити прибуток вашого салону, використовуйте складну систему управління Beauty Pro, яка розроблена спеціально для салонів краси. Він поєднує в собі функції всіх необхідних інструментів, які раніше використовувались окремо, і дозволяє:

Розглядайте клієнтів, зберігайте та легко отримуйте важливу інформацію про відвідування;
Автоматизуйте записи клієнтів, нагадування про відвідування та перевірку виписок;
Автоматизувати облік фінансових потоків: продаж товарів і послуг, надходження нових товарів, облік складських залишків тощо. d.
Управляти працівниками та обчислювати зарплати та премії за хвилини;
Проаналізуйте ефективність роботи окремих працівників та цілих приміщень салону;
Обчисліть зарплату за хвилини, навіть якщо у вас різні працівники, які працюють за різними фінансовими схемами;
І отримувати більше 150 різних звітів автоматично, без необхідності ручного введення та підрахунку даних.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Обов'язки керівника салоном краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×