Професійне обладнання для клінік та салонів краси
×

Новинки в індустрії краси. Що допоможе бізнесу витримати конкуренцію

ГоловнаБлог — Новинки в індустрії краси. Що допоможе бізнесу витримати конкуренцію

Розвиток б’юті ринку не зупинив навіть складний 2020 рік і пандемія Covid-19. Інновації у виробництві косметики, впровадження цифровізації в косметологію, нові напрямки по догляду за собою – все це кращі новинки в індустрії краси минулого року і головні тренди в новому 2021 році. Бізнес повинен підтримувати свою обізнаність, щоб витримувати високу конкуренцію в б’юті індустрії. Читайте в статті, які нововведення в індустрії краси сьогодні на піку популярності.

 

Новинки в індустрії краси 2020

Сучасний світ прагне до усвідомленого споживання. Серед б’юті трендів 2020 року виділяють наступні напрямки: Використання багаторазової упаковки. Світові бренди (L’Oréal, Dove) вже випускають креми і дезодоранти з можливістю перезаправлять флакони. Турбота про гіперчутливій шкірі. З’являються лінійки засобів для догляду за схильної до алергії і роздратованою дермой. Виробники стали більше думати про людей з обмеженими можливостями, випускаючи кошти в зручній упаковці або інструменти, доступніші у використанні.

Інновації в б’юті-індустрії в топі. Будь-яке виробництво прагне зловити нововведення і впровадити його у себе. Великі гравці спонсорують дослідження і активно беруть участь в наукових дослідженнях.

Економія води у виробництві. Популярно виробництво сухих і твердих косметичних засобів, які працюють при взаємодії з водою.

Цифрові технології в сфері краси знайшли свою нішу. Додатки та доповнена реальність дозволяють «приміряти» на себе новий вигляд або зрозуміти, наскільки підходить колір косметичного засобу. Проходження за новинками послуг краси дозволить б’юті-бізнесу зберігати актуальність, утримуючи увагу клієнтів і залучаючи нових покупців.

Також за останні кілька років цілий ряд процедур по догляду за собою зміцнили свої позиції, і дозволяють власникам отримувати стабільний прибуток.

Кріосауна

Оздоровлення і омолодження організму досягається шляхом впливу холоду на людину (кріотерапія). Кріосауна зовні схожа на вертикальний солярій, тільки в роботі використовується охолоджений газ (температура від мінус 70 до мінус 140 градусів). Не викликає хворобливих відчуттів, вплив виявляється тільки на поверхневі шари людського тіла, не зачіпаючи внутрішні органи і голову клієнта.

Процедура популярна для оздоровлення і омолоджування організму, рекомендується попередня консультація лікаря. За оцінкою фахівців бізнес буде рентабельним, якщо в день процедуру пройдуть від 20 до 40 осіб. Послуга дорога. Наприклад, в Москві середня вартість одного сеансу варіюється від 800 до 3000 рублів. Тривалість сеансу – від 1,5 до 3 хвилин. Оптимально відкривати кабінет на базі чинного салону краси, ніж з нуля без існуючої клієнтської бази. Це відносно новий напрямок в індустрії краси, воно ще не встигло завоювати натовпи шанувальників.

Нанонапилення брів

Нанонапилення – це різновид перманентного макіяжу, але фарба наноситься щадним способом тільки в верхні шари шкіри, що знижує неприємні відчуття і дозволяє розтушувати барвник засіб. Можливі варіанти легкого напилювання і щільного перекриття. Перший метод дає більш природний результат. Процедура популярна серед жінок, так як дозволяє отримати хороший результат на тривалий термін – від 6 місяців до 1 року.

Якщо відкривати салон перманентного макіяжу, то послуга нанонапиленія брів повинна бути в списку при наявності кваліфікованого майстра. Окупність вкладень в відбувається за 5-6 місяців при хорошій прохідності салону.

Мультімаскінг

Процедура мультімаскінга набирає свою популярність. Суть полягає в нанесенні косметичних засобів на обличчя 2 способами: послідовно, вирішуючи одну задачу за одною і одночасно по зонам, отримуючи максимальний результат одноразово. Рідко коли у людини шкіра на обличчі однорідна за своїми властивостями, що робить мультімаскінг незамінним.

Для проведення процедури доводиться використовувати кілька засобів. Очевидно, що модні тенденції в індустрії краси роблять відвідування косметолога оптимальним варіантом догляду за собою. У салоні можна зіграти на двох потребах клієнта: небажання купувати кілька різноманітних баночок і розбиратися в їх застосуванні; Бажанні підібрати інтенсивний догляд в домашніх умовах – в такому випадку косметолог підбирає косметику і продає її клієнту.

Велатерапія

Метод боротьби з січеться кінчиками за допомогою вогню зустрічається не дуже часто і викликає сторожку реакцію. Процес займає близько 3 годин, вимагає від майстра відповідної підготовки, але відгуки у процедури позитивні. Обробка посічених кінчиків полум’ям запаює пошкоджені волоски, при цьому здорова частина локонів отримує інтенсивне харчування і кондиціонування за рахунок термічного впливу.

Стрижка вогнем може стати незвичайною пропозицією вашого салону, якщо навчити майстрів. Однак вартість однієї процедури варіюється від 1000 до 5000 рублів, що не підійде для перукарні економ класу. Рентабельність буде залежати, як від місця розташування салону і рівня доходу клієнтів, так і від правильної реклами.

Дріт в манікюрі

Використання дроту в манікюрі не несе в собі користі, лише додає різноманітність в звичну процедуру. Це актуальний тренд в індустрії краси. Дріт у вигляді різних фігур, орнаментів і ліній закріплюється на нігтьової пластини, що робить результат незвичайним. Таке нововведення не сильно вплине на приплив клієнтів і підсумкову прибуток, якщо дизайн нігтів був присутній в списку послуг раніше.

Інноваційна косметика

Відкриття в сфері косметології завжди викликають великий інтерес у споживача. Виробники намагаються здивувати прогресивними новинками і конкурують між собою, хто винайде найдієвіший спосіб боротьби з недоліками шкіри. Салонам краси важливо вчасно реагувати на новинки і вибирати з них найуспішніші.

Серед найпопулярніших нововведень виділяють наступні позиції:

Плацентарні засоби, що містять елементи, отримані з плаценти.

Клітинна косметика, що містить клітини тканин або органів тварин.

Кисневі кошти. Така косметика може мати в складі кисень, або забезпечувати розподіл молекул кисню та інших газів в клітинах шкіри.

Косметика з наночастинками, що дозволяє корисним речовинам проникати в більш глибокі шари шкіри.

Інформаційні косметичні засоби, що містять в собі необхідні мікроелементи, отримані штучним шляхом.

На піку популярності знаходяться косметичні засоби з Азії, завдяки своєму натуральному складу. Муцин равлики містить в собі цілий набір мікроелементів, корисних для нашої шкіри.

Гіалуронова кислота і колаген зволожують, підвищують еластичність і живлять шкіру.

Алое, деревне вугілля, чорні перли, золото – всі ці компоненти роблять азіатську косметику унікальною. Якість азіатської косметики, наприклад, з Південної Кореї контролюється на державному рівні, а широка популярність серед жінок доводить цей факт.

Продаж засобів на базі існуючого салону краси принесе додатковий дохід. Розмір прибутку залежить від прохідності і місця розташування. Крім цього в період пандемії 2020 року учасники програми б’юті-ринку були змушені підлаштовуватися під нові реалії.

Використання цифрових технологій

Інновації в індустрії краси 2020 року призвели багатьох в цифровому просторі. Мобільні додатки, що дозволяють заздалегідь вибрати колір помади, або технології доповненої реальності, що змінюють образ, сильно полегшують болісний процес підбору косметики. Наприклад, такі бренди, як L’Oréal, Sefora, Modiface разом створили спеціальний додаток, що дозволяють приміряти на себе новий макіяж, не виходячи з дому.

На окрему увагу заслуговує макіяжний принтер від Procter & Gamble, який дозволяє розподіляти тон по обличчю рівномірно і тільки в потрібних місцях. Amorepacific випустив 3D-принтер, що друкує маски для обличчя за індивідуальними мірками.

Нові напрямки в індустрії краси: Розумне дзеркало. Винахід аналізує шкіру і голосом надає рекомендації по догляду. Також даний пристрій дозволяє приміряти макіяж, не використовуючи косметику. Чат-боти.

Косметичні салони або магазини стали запускати ботів, які опитували клієнтів і допомагали зробити вибір, або підказували з питань догляду за собою. Мабуть, прагнення до цифрових гаджетів з’явилося давно, а вимушена ізоляція стала каталізатором цього процесу.

Нові напрямки в сфері краси 2020 року диктують свої правила, і вимагають доступу в Інтернет. Перша хвиля показала, що пристосуватися до нових умов можна. Зараз у керівників є можливість оцифрувати послуги, що дозволить отримувати прибуток в разі повторення епідемії. Мати власний чат-бот, профіль в Інстаграм (beauty-блог) і підтримувати віддалену зв’язок з клієнтами – обов’язкова умова сучасного світу.

Винна ванна

Енотерапія зміцнила позиції, завдяки французам. Ванна наповнюється водою і збагачується червоним вином. Користь несуть амінокислоти, антиоксиданти, корисні речовини і мікроелементи з виноградних кісточок, які впливають на організм при незначному нагріванні. Є протипоказання до використання процедури, потрібна консультація лікаря.

Таку пропозицію буде актуально для великих міст або санаторно-курортних установ, де легше забезпечити високу прохідність. У менших масштабах окупатися захід буде довго.

Видалення грудок Біша без операції

Видалити грудки Біша повністю без хірургічного втручання не вийде, але поліпшити вигляд і наблизитися до бажаного результату можна. Лікарі і косметологи рекомендують, в першу чергу, звернути увагу на харчування, вправи для зміцнення м’язів обличчя і масаж.

Процедура RF-ліфтингу в цьому питанні на піку популярності. Завдяки впливу електричного струму розщеплюється жировий прошарок на щоках, а шкіра підтягується. Процедура проводиться косметологом в салонах, потрібно кілька сеансів для закріплення видимого результату.

Така термічна підтяжка в Москві може коштувати від 2000 до 5000 рублів, що аргументується репутацією закладу і кваліфікацією косметолога. Вартість обладнання не висока, і прибуток від процедур здатна швидко перекрити витрати.

Електропорація

Альтернатива уколів краси, підходить всім, хто побоюється голок, боїться болю і можливих ускладнень.

Принцип електропорації полягає в тому, що біоактивні речовини проникають всередину шкірного покриву під дією струму. Ефект буде помітний вже після першого сеансу: шкіра стане здоровою, підтягнутою, зморшки розгладяться. Для стійкого ефекту потрібно комплекс процедур. Таке нововведення в індустрії краси дуже популярно, апарат для виконання процедури можна придбати за ціною до 100 тис. Рублів. Окупити витрати можна швидко.

 

Чи можна заробити на красі

Сфера краси – одна з областей, здатна залишитися на плаву в будь-яких умовах. Пандемія 2020 року засвідчив, що попит на послуги з догляду за собою зберігається, незважаючи ні на що. Б’юті-бізнес є хорошим вибором для обмеженого бюджету, адже запустити справу можна без великих фінансових вкладень, якщо все грамотно розрахувати і спланувати. Запорука успіху – це якість і кваліфікація персоналу, при цьому керівник повинен тримати руку на пульсі, стежити за трендами і оцінювати конкурентів.

До особливостей бізнесу на красі відносять:

  • Труднощі в створенні клієнтської бази на початковому етапі.
  • Складність в пошуку кваліфікованих майстрів.
  • Популярність невеликих салонів та студій, розташованих в зручному районі.
  • Підвищення унікальності своїх послуг (відповідність модним тенденціям).

Незважаючи на жорстку конкуренцію, привабливість цієї сфери не знижується. Рентабельність оцінюється фахівцями в 20-30%.

 

Як збільшити дохід

Отримати максимум від власного бізнесу – мета кожного керівника. У матеріалах на сайті rb.ru представлені ключові аспекти, які потрібно враховувати при старті власного підприємства в сфері краси.

Коротко можна зробити наступні висновки: На етапі планування важливо прорахувати максимум планів і моделей, оцінити конкурентів, вивчити свого клієнта і його шлях. Робити ставку на сухі цифри статистики і факти, а не на побажання друзів і емоції. Створити власну концепцію, опрацювати свою унікальність необхідно на самому початку. Заздалегідь передбачити варіанти розвитку і зростання, опрацювати максимум варіацій для масштабування. Не менш важливо стежити за новими віяннями в індустрії краси та інноваційними розробками. Своєчасне впровадження модних тенденцій в свій бізнес здатне збільшити приплив нових клієнтів і підвищити лояльність існуючої аудиторії.

 

Самі незвичайні новинки в індустрії краси

Б’юті-індустрія багатогранна. Вона може не тільки дивувати, але і шокувати незвичними ідеями. Розглянемо найдивніші новинки, які не встигли ще завоювати натовпи шанувальників: Чоловічий макіяж.

Модні покази викликають сьогодні хвилю неоднозначної реакції. Чоловіки-моделі виходять не тільки в яскравому одязі, але і з помітним макіяжем на обличчі. Волосся в носі, на губах, на обличчі. З Південної Кореї часто приходять дивні новини краси, азіатські тренди не завжди легко приживаються на європейській території. Багато юні дівчата спеціально нарощують волосся в ніздрях, роблять з брів цілі візерунки і приклеюють хутро на губи. Догляд Cycle-Based.

Найпопулярніша і цікава новинка – це гормональна косметика. Найбільші виробники косметичних засобів в 2019-2020 рр. серйозно перейнялися доглядом за жіночою шкірою під час менструального циклу. Відомо, що зміни гормонального фону організму відбиваються і на стані шкірного покриву. Тепер можна зустріти лінійки косметичних засобів, які враховують дані коливання.

Неможливо передбачити заздалегідь, як швидко шокуюча новинка переросте в популярну і модну процедуру. Керівник салону краси повинен регулярно відслідковувати зміни, прислухатися до думки експертів, щоб не упустити момент і стати форвардом на своїй території.

 

Улюблені процедури знаменитостей

Пристрасті знаменитостей – це окреме джерело інформації і натхнення для б’юті-бізнесу. Вони легко можуть підказати, що нового в індустрії краси буде в найближчому майбутньому. Серед звичок відомих людей, які можна застосувати в реальній діяльності, виділяють:

Стрижку вогнем. Залучити нових клієнтів на процедуру можна, згадавши гучне і знайоме ім’я.

Крижані ванни або інші охолоджуючі процедури. Впевненість в тому, що короткочасне охолодження покращує стан організму, змушує знаменитостей терпіти неприємні відчуття.

П’явки для виведення токсинів з організму. Вважається, що завдяки слині, п’явки розріджують кров і очищають її. Винні ванни також популярні серед зірок, і це може стати хорошою рекламою.

Зірки шоу-бізнесу та інші знаменитості стежать за новинками в сфері краси, іноді диктують нові правила. Використовуйте відомі імена розповідаючи про нову процедуру у вас в салоні. Людина схильна довіряти думку улюбленого актора або шоумена.

Відомі люди мають і не найпоширеніші звички, наприклад: Їдять чайну ложку глини на вечерю для очищення організму. Наносять кров’яні маски на обличчя (з власної венозної крові). Чистять зуби не зубною пастою, а звичайною полуницею. Багато часу проводять в солоній воді для очищення шкіри.

Так, деякі неординарні новинки в б’юті-сфері складно застосувати щодо широкого кола клієнтів, але при належному вивченні нюансів напевно знайдеться відповідна ніша в вашому бізнесі. У рекламних цілях можна запускати тестові акції, що дозволить оцінити реакцію клієнтів на процедуру.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

04.05.2021
Новинки в індустрії краси. Що допоможе бізнесу витримати конкуренцію
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Спосіб доставки:

        Нова поштаУкрпоштаСамовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)






        Спосіб оплати:

        Оплата на банківський рахунок












        ×
        ×
        Close popup
        Close popup
        Close popup
        ×
        error: Content is protected !!