Содержание статьи:
Ми розуміємо, в чому полягає місія салонів краси та перукарень, які їх цілі та як співпрацювати з фірмами краси. Також ми навчимося працювати з деревом цілого салону краси та перукаря. Індустрія краси сьогодні розвивається у взірці. 80% компаній у галузі відкриваються з розмитим позиціонуванням, стандартними послугами та незрозумілими цінами. Більшість із них не мають маркетингової стратегії або навіть веб-сайту з онлайн-записом, хоча така можливість коштує недорого. Конкуренти мало чим відрізняються один від одного. Це пов’язано з тією ж помилкою: місія салону краси не описана, а стратегія компанії на етапі відкриття компанії неправильно розроблена. Типові помилки призводять до розчарування власників салонного бізнесу та перукарів.
Для салону краси його місія є головною причиною відкриття компанії, бажаною спільною метою. Розробляючи корпоративну місію салону краси, потрібно відповісти на 3 питання:
Для чого створюється ваша компанія?
Яку користь компанія принесе клієнтам?
Які цінності ви поділяєте?
Місія салону краси повинна бути чітко декларована і транслюватися як ідея. Тоді до компанії прийдуть клієнти, які поділяють однакові ідеї. Коли цілі зрозумілі всім учасникам процесу, вони починають об’єднувати людей для вирішення проблем салону краси, і бізнес буде працювати як єдиний механізм. Крім того, ви можете постійно оцінювати чіткість своєї місії для клієнтів салону. Звичайно, найзручніше це робити, отримуючи відгук. Наприклад, попросити відвідувачів заповнити коротку анкету або запропонувати оцінити якість працівників після візиту (як, до речі, сьогодні роблять практично всі успішні компанії). Ми пропонуємо використовувати CRM “Arnica” для збору відгуків та оцінок. Це програма з найширшим набором інструментів для управління салонами краси, яка дозволяє збирати відгуки безпосередньо в додатку, щоб оцінити кожного майстра, щоб скласти рейтинг майстрів, кожен клієнт бачить популярність того чи іншого менеджера у смартфоні.
Мета місії салону краси – визначити, чим займається компанія, її суть, масштаби, перспективи та напрямки зростання, відмінності від конкурентів. Важливо, щоб він був зафіксований на потребах клієнта, а не на послугах чи товарах. Це пов’язано з тим, що місія враховує насамперед споживчий інтерес, біль споживача.
Місія безпосередньо пов’язана з маркетингом і повинна закрити питання:
“Яку користь може принести салон своєму клієнту, при цьому отримуючи значний прибуток?”. Формулювання місії часто нагадує гасло або гасло і показує:
Для салону краси його цілями є конкретні показники з числовими значеннями, яких необхідно досягти за певний проміжок часу, враховуючи місію салону краси. Цілі салону краси формуються після отримання формулювання місії, тобто місія дозволяє встановити, які цілі потрібно поставити, щоб діяльність компанії відповідала її місії, а з іншого боку, «відсікає» частину можливої частини. Постановка цілей транслює стратегічне бачення та напрямок розвитку компанії в конкретні завдання, безпосередньо пов’язані з конкретними діями (надання послуг) та результатами роботи. Формулювання цілей несе відповідальність директора салону краси за певний результат до певного часу.
Критерії оцінки всієї фірми краси:
Завдання є проміжними цілями роботи салону краси. Вони встановлюються сьогодні, щоб отримати результат завтра. Кожне завдання салону краси для прийняття рішення запускає певний бізнес-процес, який можна виміряти за часом та числовими критеріями. Чисельні показники стратегічних цілей і завдань салону краси додаються до єдиної моделі бюджетування компанії. Вони точно показують розвиток компанії в цілому та успіх кожного бізнес-процесу окремо, виходячи з місії салону краси. Як результат, стратегічне та тактичне управління організацією обов’язково покладається на вимірювані критерії оцінки діяльності кожного бізнес-процесу, а також на бухгалтерський облік і бюджет.
Наприклад, 50 дзвінків на день для адміністратора – це вирішення однієї проблеми – один результат повинен задати завдання до встановленого терміну.
Рішення проблеми може передбачати різні рішення. Наприклад, перукар повинен надавати послуги на суму не менше 50000 рублів на місяць. Однак він може зібрати цю суму як за допомогою стрижки, так і фарбування клієнтів, а також надання послуг з укладання. ставив такі завдання, що він мотивував працівника салону краси та стимулював його вирішувати завдання.
Зробіть гнучкий перерахунок премії, щоб досягти певного відсотка, наприклад, перевиконання на 5% – 30% премії, перевиконання на 10% – 32% премії, і так далі рішення має підтримуватися менеджером салону краси – режисер або режисер. Якщо адміністратор не отримав жодної догани за місяць роботи – його слід заохотити, навіть якщо це не прописано в його системі мотивації завдання, і їх вирішення повинно враховуватися.
Залишити відповідь