Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Маркетинговий контрольний список для салону краси. Аналіз ринку салонів краси

ГоловнаБлог — Маркетинговий контрольний список для салону краси. Аналіз ринку салонів краси

Салон краси – це прибутковий бізнес із швидким терміном окупності, величезною базою потенційних клієнтів та постійним високим попитом. Як виходить, що середній термін служби салону – лише п’ять років? Відповідь така: деякі салони банкрутують незабаром після відкриття. Клієнти не приходять, майстрів звільняють, а прибуток салону вже не вистачає навіть на експлуатаційні витрати.

Існує кілька причин, які можуть призвести до такого фіналу, і одна з них – небажання систематично підходити до просування свого бізнесу. Часто власники бізнесу спочатку купують франшизу, щоб відкрити салон, обладнання, зняти кімнату, найняти персонал – і лише потім замислюються над тим, куди взяти клієнтів. І бажано починати просування до відкриття салону.

Для того, щоб успішно розпочати роботу, перше, що вам потрібно зробити, це провести дослідження ринку ринку салонів краси. Навіть найпростіший маркетинговий аудит забезпечить кілька переваг:

сприяти започаткуванню бізнесу;
заощадить рекламний бюджет;
дозволить бізнес-планування;
покаже можливі напрямки розвитку.

Є три основні етапи, без яких неможливо побудувати успішне просування бізнесу: дослідження ринку, пошук цільової аудиторії та аналіз конкурентів. Поговоримо про них детальніше.

 

1. Дослідження ринку салонів краси

На цьому етапі необхідно зібрати всю інформацію про ринок косметологічних послуг у вибраній області.

Які послуги вже існують?
Який розподіл цін у вибраному сегменті ринку?
Яких служб чи функцій сервісу не вистачає?

Найкраще поєднувати дослідження в Інтернеті з банальною прогулянкою по району та спілкуватися з місцевими жителями. У першому наближенні таке дослідження дасть вам розуміння того, які послуги пропонують конкуренти та в якій ціновій ніші. Після первинних досліджень власнику бізнесу буде простіше скласти бізнес-план, спланувати бюджет, зрозуміти, в яких майстрах потрібен новий салон.

Найбільш сміливі можуть звернути увагу на відсутні послуги або види послуг. Скажімо, в районі ставка є салони манікюру, але жоден з них не пропонує експрес-манікюр. Або є десять стандартних перукарень, і жодної перукарні. Варто подумати: можливо, ви знайшли перспективну нішу для свого бізнесу. А може, цей сегмент просто не користується попитом серед місцевих жителів.

Щоб краще це зрозуміти, необхідно вивчити всю аудиторію.

 

2. Цільова аудиторія салону краси

 

Дослідження цільової аудиторії – захоплююче заняття. Клієнти з усього міста приїдуть до рекламованого салону з “зірковими” майстрами. Але салон, який тільки відкривається, повинен розраховувати насамперед на людей, які щодня проходять повз це місце.

 

Що потрібно розуміти в першу чергу:

які соціальні групи представлені в межах досяжності салону;
хто з них є найбільш бажаною цільовою аудиторією ЦС салону краси;
які інші групи можна залучити до салону.

Скажімо, виявляється, що неподалік салону знаходиться багатоповерхівка бізнес-центру. Це відразу дає уявлення про цільову аудиторію та її потреби. Очевидно, що акуратний манікюр мешканки офісу замовлять частіше, ніж художнє нарощування нігтів. Залишилося визначитися з рекламними каналами та ефективно спланувати бюджет.

Але перед тим, як замовляти дорогу рекламу, варто з’ясувати, що інші гравці діють на тому самому полі.

 

3. Аналіз конкуренції салонів краси

 

Проаналізувавши ринок салонів краси, список основних конкурентів вже повинен бути готовий. Але змагатися можна по-різному. Щоб краще зрозуміти, які ніші на обраному ринку зайняті, а в яких конкуренція нижча, потрібно перевірити наступне:

як представлені конкуренти в рекламних каналах;
як вони розташовані, який у них UTP;
їх цінова політика;
як вони відокремлені один від одного.

UTP – унікальна торгова пропозиція; саме тому клієнти приходять до певного салону. Це може бути і найнижча ціна, і широкий спектр послуг, і можливість реєстрації в Інтернеті, і багато іншого. Важливо розуміти UTP конкурентів, щоб сформулювати свій власний. Якщо ви вже знаєте загальну ситуацію на ринку та цільову аудиторію, це буде легко.

Після цього ви можете запустити рекламу. Як тільки заговорять про новий салон, його робота вже буде об’єктом аналізу конкурентів. На жаль, але тоді починається справжня боротьба за клієнта. Тут можна і перервати ціну, і крадіжку ідей, і навіть розпуск чуток. Конкуренти не зацікавлені в втраті клієнтів.

І ринок послуг краси постійно змінюється, з’являються нові технології та послуги. Хто чув про мікроблейдінг пару років тому, а хто не чув про нього сьогодні? Тому маркетинговий аудит слід проводити регулярно, а результати – застосовувати в роботі.

 

4. Аналіз ринку салонів краси: короткий зміст

 

Отже, первинний маркетинговий аудит включає три етапи: дослідження ринку, дослідження аудиторії клієнтів та аналіз конкуренції салонів краси. Також повинно бути три основні результати:

дані цільової аудиторії для показу оголошень;
сформований НТП;
розуміючи, що новий салон кращий за конкурентів.

Погодьтеся, маючи цю інформацію, ви можете підготувати ефективнішу рекламну кампанію, ніж просто “ми відкрили”. А якісна реклама – головний рушій прибуткового бізнесу.

Звичайно, вже запущена реклама вимагає постійного контролю. Щоб ефективно витрачати гроші, власник бізнесу повинен знати, які рекламні канали ефективніші за інші. Який бюджет кожного з рекламних каналів, скільки коштує залучений клієнт, як витрачаються гроші – оцінити і розрахувати все це допоможе CRM-система Beauty Pro. Він розроблений спеціально для салону краси та враховує всі його специфічні потреби.

Ви матимете під рукою в одній програмі всі дані про клієнтів, кількість покупок, записи розкладу та багато іншої корисної інформації. Це дозволить значно заощадити гроші, не тільки гроші, але й особистий час.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Маркетинговий контрольний список для салону краси. Аналіз ринку салонів краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×