Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Кризове реагування – нові виклики на б’юті-ринку

ГоловнаБлог — Кризове реагування – нові виклики на б’юті-ринку

Павло Гринишин (Київ, Україна), founder керуючої компанії в сфері індустрії краси GRINISHYN

За останні два роки про нові правила виживання під час кризових явищ і в складне для малого і середнього бізнесу час задумалися дуже багато підприємців країни. Незалежно від того, зосереджена діяльність підприємства на надання послуг, прямих продажах, освіті або посередницької роботі, проявляти кмітливість довелося всім. Сфера професійних салонів краси не залишилася далеко від цих явищ. Але ж і час різких змін і перерозподілу сил на ринковому полі не завжди приносить виключно негативні наслідки – важливо правильно підібрати методи оперативного та ефективного реагування в складній ситуації, щоб в результаті отримати від неї вигоду.

 

Круговий рух

Перше, що сталося на б’юті-ринку, – це досить глибокі зміни в чисельності салонів краси. Багато з них були змушені закритися або тимчасово згорнути свою діяльність. Причин у власників для таких рішень було досить, і кожен випадок – індивідуальний.

Однак наслідки для учасників цього бізнесу виявилися схожі: безліч клієнтів, які вже встигли сформувати свої преференції в підтримці здоров’я і краси, виявилися позбавлені тих звичних місць, де вони раніше отримували якісні послуги. Клієнти салонів краси – досить вимоглива аудиторія, яка прагне зберегти рівень догляду за собою незмінним навіть на тлі ринкових коливань. І це дає власникам салонів досить широке поле для дій. Попит породжує пропозицію, і на тлі первинного занепаду стали з’являтися нові салони краси, готові прислухатися до клієнтів і підтримувати виник інтерес, пропонуючи актуальні продукти.

Ринок на якийсь час відмовився від колишніх устояних рішень і істотно переформатувався: змістилися сегменти, змінилася купівельна спроможність багатьох клієнтів, вийшли на перший план нові методи роботи. Найбільше змін на сьогоднішній день відбувається в перерозподілі споживчого інтересу від салонів престиж-сегмента до сегмента бізнес-класу. Ті клієнти, які раніше з легкістю могли собі дозволити обслуговування преміального рівня, сьогодні вважають за краще зберегти усталений набір послуг, але заощадити і отримати їх в салоні бізнес-класу.

І, в свою чергу, відбулося ще одне «зниження ступеня», коли клієнти бізнес-сегменту стали користуватися послугами салонів краси економ-класу. Мабуть, цей відтік був найбільш помітним, що вдихнуло нове життя в недорогі б’юті-салони і центри і підштовхнуло їх до підвищення якості свого обслуговування. На сьогоднішній день існує дійсно чимало концептуально цікавих салонів економного класу, які готові надавати якісні послуги. А їхні клієнти, в свою чергу, готові поступитися якимось комфортом, проте зберегти вихідну якість і кількість купованих послуг.

 

Взаємна вигода

Як і в багатьох інших сферах бізнесу, залучити нових клієнтів в б’юті-салон набагато дорожче, ніж зберегти вже існуючих. Саме тому задоволення потреб людей, що шукають послуги краси, нейтралізація їх побоювань повинні стати головною метою будь-якого керівника. Вкрай важливо відчувати, що відбувається з клієнтами, наскільки змінюються їхні побажання і який рівень своїх фінансових можливостей їм вдалося утримати. Вдумлива робота з базами даних клієнтів дасть керівникові салону досить об’єктивну картину пріоритетів його відвідувачів: які з звичних послуг клієнти зберігають, а від чого їм доводиться відмовлятися в силу різних причин.

Для того щоб продемонструвати свою глибоку зацікавленість у прибуваючих в б’юті-салон людей, є сенс зробити крок їм назустріч. Йдеться про те, щоб розробити і надати цікаві пакетні пропозиції, які будуть включати «улюблені» послуги за приємними цінами. І це дасть клієнту не тільки можливість заощадити свої фінанси, але і відчути комплексний підхід до вирішення своїх проблем. Масові знижки і розпродажі ніколи не дадуть того ефекту, як розроблена на індивідуальному рівні політика адаптації цін. Ця тонка робота, звичайно, вимагає більше зусиль, ніж регулярне оновлення прайс-листів на послуги, проте, її результат проявиться не тільки у фінансовому відношенні, але і в площині репутації салону.

 

***
ВКРАЙ ВАЖЛИВО ВІДЧУВАТИ, ЩО ВІДБУВАЄТЬСЯ З КЛІЄНТАМИ, НАСКІЛЬКИ МІНЯЮТЬСЯ ЇХ ПОЖЕЛАНИЯ І ЯКИЙ РІВЕНЬ СВОЇХ ФІНАНСОВИХ МОЖЛИВОСТЕЙ ІМ ВДАЛОСЯ УТРИМАТИ
****

І, звичайно ж, вкрай важливою ланкою під час кризових ситуацій є професіоналізм персоналу б’юті-центру. Якщо власник бізнесу бачить, що його команда готова гнучко адаптувати свою роботу до нових умов, уважно вслухатися в потреби клієнтів, проявляти ініціативу і випереджати конкурентів, є сенс знайти можливість і заохотити своїх співробітників.

Вибір варіантів величезний – це можуть бути як важливі навчальні курси, так і організація сімейного дозвілля для близьких персонала. Команда, ефективно працююча як єдине ціле, здатна витримати набагато більший ринковий пресинг.

Цінувати головне

Підсумовуючи тенденції в управлінні б’юті-бізнесом в кризовий час, ми виділимо три важливих аспекти, на які варто звернути увагу власнику салону будь-якого класу:

– універсального рецепта для ефективного виживання не існує, тому глибока грамотна аналітика того, що відбувається в салоні дасть можливість зрозуміти причини падіння попиту і популярності. Цифри і статистика можуть бути не завжди райдужні і часто вони невблаганні, але саме вони дадуть справжню картину;
– різкі рухи і непопулярні рішення в складні часи навряд чи принесуть бажаний результат. Необхідно виявляти гнучкість, ретельно вивчати потреби клієнтів і прагнути задовольнити їх максимально повно;
– репутацію салону створює його персонал – важливість команди, яка залучена в процес розвитку бізнесу, переоцінити складно. З людьми, які готові згуртовано переживати економічні перепади в ім’я майбутнього результату, можна розраховувати на стабілізацію найскладнішій ситуації.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Кризове реагування – нові виклики на б’юті-ринку
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×