Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Красиво, але страшно, або як бути, якщо салон відлякує клієнтів розкішшю інтер’єру

ГоловнаБлог — Красиво, але страшно, або як бути, якщо салон відлякує клієнтів розкішшю інтер’єру

На жаль, але чомусь про ступінь важливості дизайну салону краси говорять дуже мало! Смію вас запевнити, що помилки в зонуванні, розташуванні робочих місць, ергономіки в цілому, в комплектації і навіть в декоруванні та оформленні салону краси можуть вкрай негативно позначитися на бізнесі. Отже, що ховається за простим словом «дизайн» …

Почнемо з простого. Що таке дизайн-проект в розумінні простого обивателя? Багато хто вважає, що дизайн приміщення – це виключно дороге дизайнерське оформлення, завдання якого полягає в створенні гарної картинки. Думка помилкове. Дизайн-проект приміщення в індустрії краси – це в першу чергу створення планування, грамотна розстановка робочих місць, зонування приміщень з урахуванням функціональних завдань, ергономіки та планувальних особливостей кожного приміщення. І тільки після того, як створена ця основа у вигляді завершеної схеми розташування робочих місць, вітрин, зон відпочинку і всього іншого, – тільки після цього відбувається робота над конструктивом меблів і предметів інтер’єру, тобто створення тієї самої «смачної картинки» всього приміщення з урахуванням колірної гами, фактури, інтер’єрних рішень і оформлення кожної зони, кожного робочого місця. Тобто фактично – це робота на стику технології, ергономіки, дизайну і мистецтва.

 

На що спочатку звертають увагу клієнти, заходячи до вас в салон?

– Атмосферність і настрій в салоні, зовнішній вигляд і оформлення інтер’єру, продумане простір, затишок і комфорт
– Вхідна група, зона відпочинку і робочі місця, їх привабливість і зручна продумана конфігурація
– Адміністратор і майстри в салоні, їх привітність, зовнішній вигляд і увага до клієнта
– І тільки потім – Послуга, за якої клієнт безпосередньо і прийшов в ваш салон.

Виходячи з цього, і з власного досвіду роботи з салонами краси відзначимо, що грамотне планування і дизайн вашого салону, а також його комплектація і облік кожної дрібниці в кожній зоні, грають величезну роль в процесі обслуговування і в цілому – для неодноразового повернення ваших клієнтів до вам! У підсумку завдання по створенню грамотного дизайн-проекту вашого салону актуальна як при створенні нового салону, так і при проведенні поновлення існуючого бізнесу, і якісна реалізація цього завдання є запорукою подальшої ефективності вашого салону і потоку постійних клієнтів! І давайте запам’ятаємо, що дизайн-проект – це комплекс заходів від планувальних рішень, ергономіки та зонування, до проектування меблів, комплектації предметами інтер’єру та декорування вашого салону.

Найголовніша помилка. Чим дизайн комерційних об’єктів і приміщень відрізняється від дизайну квартир, житлових будинків і котеджів? І чому компанії, які займаються дизайном житлових приміщень, не створять ідеальний дизайн-проект салону краси, на відміну від спеціалізованих компаній? Дизайн-проект комерційного приміщення – це трудомісткий процес, що вимагає повного розуміння технології і процесів, які відбуватимуться на етапі експлуатації.

На власному прикладі: до нас звернулася господиня салону краси, на превеликий жаль якої її підрядник в процесі зонування приміщення не врахував зону для перевдягання персоналу. Скільки незручностей було доставлено майстрам, коли їм доводилося переодягатися в туалеті і розпихати особисті речі по підвіконнях і осередкам, які несли зовсім інший функціонал! Жоден, навіть самий талановитий дизайнер, без досвіду роботи в такому вузькому сегменті, як індустрія краси, не зможе врахувати всі нюанси без глибокого занурення в специфіку роботи салонів.

Робота над квартирою спочатку націлена на конкретного замовника – господаря квартири, який буде в ній жити. Створюючи дизайн домашнього інтер’єру, фахівець не замислюється про функціонування різних зон, про їх взаємодію, про те, як врахувати і пов’язати один з одним таку кількість інженерних мереж і систем, як в салоні (підводи води і електрики до робочих місць, системи вентиляції та інші системи). А ось при створенні комерційного дизайн-проекту в індустрії краси необхідно не тільки створити гідний образ салону для клієнта, а й забезпечити ефективну систему функціонування салону (враховуючи, що цільова аудиторія і вимоги до салону у всіх різні, в тому числі – в зв’язку з різним набором послуг, що надаються).

 

Рівень салонів

Як не втратити клієнта через подібного роду помилок? Як не злякати його, а залучити і зробити постійним клієнтом? Отже, на які умовні категорії ми можемо розділити салони краси за рівнем якості, ціновій політиці, набору послуг – тобто за цільовою аудиторією? Ми можемо умовно розділити їх на три категорії:

– Економ
– Бізнес
– Преміум

Для розуміння наведу приклад: в одному житловому комплексі відкрилося два салони краси. Один з них, який претендує на статус «Преміум», зустрічав своїх гостей шикарним ганком, колонами у вхідній групі, скульптурами і дорогим оформленням з позолотою. Другий – скромний салон «Економ», з недорогий, зовсім звичайною рекламною конструкцією на вхід і досить слабким інтер’єром.

 

***
Багато хто вважає, ЩО ДИЗАЙН ПРИМІЩЕННЯ – ЦЕ ВИКЛЮЧНО ДОРОГЕ ДИЗАЙНЕРСЬКЕ ОФОРМЛЕННЯ, ЗАВДАННЯ ЯКОГО ПОЛЯГАЄ В СТВОРЕННЯ КРАСИВОЙ КАРТИНКИ. думка помилкова
***

Порівнюючи прайс-листи двох цих салонів, ми виявили, що послуги в салоні рівня «Преміум» часто коштують менше, ніж в сусідньому салоні! Як ви думаєте, куди йде клієнт? В салон класу «Економ»! А чому такий салон забезпечує собі такий щільний трафік? Тому що не лякає клієнта своєю помпезністю, заздалегідь вселяє відчуття доступної ціни послуг.

Виходячи з цієї досить поширеною історії, можна зробити висновок, що спочатку ви повинні йти від зворотного. Відштовхуватися від того, в якому районі розташований ваш салон, на яку цільову аудиторію і середній чек ви розраховуєте і який бюджет закладаєте на відкриття салону.

Після цього розуміння необхідно скласти портрет вашого клієнта, і за умови того, що все характеристики збігаються (район, місце, цільова аудиторія, портрет клієнта, витрати на відкриття, середній чек і окупність проекту в цілому), можна починати розробляти концепцію. Якщо не продумати такі елементарні речі – можна опинитися в програші. Наприклад, якщо ваш салон оперує такими характеристиками, як «Преміум», «VIP», але перебуває в віддаленому, неблагополучному районі, ні про яке трафіку клієнтів і мови бути не може. Навіть якщо ви зарекомендуєте себе як супер-професіонали, завжди знайдеться конкурент, розташування салону якого виявиться вигіднішим для ваших потенційних клієнтів. А житель даного району пройде повз, так як ви з самого початку задали не ту планку.

 

Помірність

Звернемо увагу: дорогий інтер’єр повинен бути ознакою вашого смаку, а не грошей. Високі колони, оксамит і кришталь – передбачувано, заїжджене і нецікаво в наш час. Слідуючи сучасним тенденціям, ви можете здивувати клієнта і створити щось дійсно стильне і унікальне.

Що зараз знаходиться на піку дизайну індустрії краси в Росії? Переймаючи досвід західних колег, ми часто стикаємося з нерозумінням в очах клієнта – не кожен власник хоче ризикувати, вносячи в свою концепцію мінімалістичний дизайн або незвичайну за своєю геометрії меблі. Однак, спостерігаючи за тенденціями в області дизайну салонів краси ми бачимо, що все більше власників відмовляються від пластмасової дешевих меблів (столики, осередки, полки). Все більше і більше власників звертаються до професіоналів за цікавими і якісними рішеннями у всьому (від меблів до предметів інтер’єру), вони йдуть за індивідуальністю, роблять меблі на замовлення для свого салону і створюють свою власну унікальну і якісну атмосферу. Чому це вигідно?

1) Спроектована під конкретне приміщення меблі створюється з урахуванням технічних обмежень і з урахуванням функціоналу, це допоможе уникнути розчарувань в момент відкриття і подальшого функціонування салону

2) Такі меблі допоможе створити унікальний образ і буде підкреслювати інтер’єрні рішення конкретно у вашому салоні краси

3) Меблі на замовлення буде спроектована і виконана з урахуванням геометрії приміщення і ергономіки, що дозволить максимально ефективно використовувати простір і не створювати проблем для роботи і переміщення персоналу і клієнтів

4) У результаті все це дозволить заощадити гроші! Найчастіше в гонитві за індивідуальністю власники самостійно приймаються за прикрасу свого салону, годуючи його громіздкими, що не ергономічними предметами меблів, що часто шкодить функціональності салону і створює загальне враження галереї красивих, але незручних і непотрібних предметів.

Ми не говоримо, що салон класу «Преміум» – це нерентабельний формат салону краси сьогодні. Але важливо пам’ятати, що салон краси такого рівня повинен відповідати всім вимогам цільового клієнта. На кожен товар, як то кажуть, свій купець. І в інтер’єрі салону краси «Преміум» потрібно дотримуватися пропорції і довіритися професіоналам, які відчувають цю тонку грань між «дорого» і «без смаку».

Якщо ваш солідний бюджет дозволяє імпровізувати, то краще зробити акцент на практичності і красі: використовувати кожен сантиметр приміщення і створювати єдиний формат, єдиний стиль. Різні ноу-хау в комплектації, наприклад, рецепція-гардероб, столи-вітрини і використання якісних матеріалів при обробці і виробництві меблів – це і багато іншого відповість не тільки вашим амбіціям, але і зіграє величезну роль в іміджі салону, а також підвищить лояльність ваших працівників.

 

Замість висновку

Варто зазначити, що тільки професіонали з досвідом роботи саме в цій сфері зможуть вірно спланувати і розподілити бюджет, підказати, на чому без збитку можна заощадити, а куди дійсно варто вкластися. Кажуть, що найбезпечніша швидкість – це швидкість потоку. Ми говоримо – будьте краще, будьте більш сучасною, не бійтеся робити не так, як у всіх. Працюйте з професіоналами, ростіть і процвітає! І звертайтеся, допоможемо і радою, і справою!

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

30.04.2021
Красиво, але страшно, або як бути, якщо салон відлякує клієнтів розкішшю інтер’єру
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×