Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Класифікація салонів краси: знайдіть своє місце на ринку краси

ГоловнаБлог — Класифікація салонів краси: знайдіть своє місце на ринку краси

Власнику нового салону краси важливо правильно оцінити свою ринкову нішу та знати, які типи салонів краси існують – для того, щоб:

краще пізнати своїх потенційних клієнтів;
розуміти конкурентів і бачити їх переваги;
запустити рекламу ефективно, без зайвих витрат;
планувати, а також за рахунок того, що буде розвиватися салон.

Типи салонів краси залежать від кількох параметрів: масштабу бізнесу та кількості послуг, цінової категорії, відкритості для клієнтів. У деяких країнах існують державні стандарти послуг, але ми поговоримо про більш-менш універсальні різновиди, які існують у всьому світі.

 

Класифікація салонів краси за масштабами бізнесу

 

Кабінет

Це найменше підприємство на ринку краси. Спектр послуг зведений до декількох базових послуг, а кількість майстрів обмежена. Тому шафа не вимагає окремої будівлі, і легко розміщується на орендованій площі з мінімальним ремонтом та переносним обладнанням.

 

Салон

Салон краси – це середнє підприємство, де кожна послуга існує у декількох різновидах. Наприклад, чоловічі та жіночі стрижки, манікюр класичні і необрізні. Одна і та ж послуга може коштувати по-різному, залежно від категорії майстра. Салон часто надає додаткові послуги, такі як фітобар або продаж косметики для догляду. Це дозволяє отримувати додатковий прибуток.

 

Центр краси та здоров’я

Велике підприємство з широким спектром послуг, від найпростішого догляду за нігтями та волоссям до пластичної хірургії. У центрі працюють не лише майстри б’юті-бізнесу, а й фахівці з медичною освітою.

 

Мережа

Мережа підприємств краси, які можуть бути повністю у власності одного власника або продати франшизу. Мережа може складатися з підприємств однакового розміру – наприклад, офісів чи салонів – або головного салону та декількох менших філій, які працюють під однаковою назвою та за однаковими правилами.

 

Класифікація салонів краси за ціновою категорією

 

Економклас

Салон краси економ-класу пропонує основні послуги за мінімальною ціною. Щоб підтримувати низький рівень цін, власники таких салонів використовують препарати економ-сегменту та орендують приміщення. Маючи гарний настрій і потік клієнтів, салон може принести хороший прибуток і швидко окупити вкладені кошти.

 

Бізнес-клас

У салоні бізнес-класу при середньому рівні цін більше уваги приділяється якості обслуговування. Майстри салону мають вищу кваліфікацію, ремонт приміщення кращий, обладнання сучасніше. Співробітники вже не просто обслуговують клієнтів, а й консультують, наприклад, допомагають у виборі або говорять про нові товари.

 

Преміум-клас

Це повномасштабний бізнес, який знаходиться в окремій кімнаті з якісним ремонтом та продуманим дизайном інтер’єру. Майстри салону преміум-класу мають дипломи та сертифікати, використовують найсучасніші матеріали та технології.

 

Розкішний салон

Салони класу люкс обслуговують VIP-клієнтів, що призводить до високих вимог до інтер’єру, персоналу та якості послуг. У такому салоні географія користувачів розширюється: клієнти готові проводити час в дорозі заради обслуговування. До речі, це вказує на необхідність спеціального паркування.

 

Рівень ціни в салоні та його розмір безпосередньо не пов’язані: великий не означає дорогий. Доказ цього – мережа салонів краси з «експрес» послугами за мінімальною ціною.

 

Резюме

Існують різні категорії салонів краси, і в кожному закладі відбувається багато щоденних процесів. Реєстрація клієнтів, облік роботи майстрів, підрахунок зарплати, контроль витратних матеріалів – навіть у найменшому салоні ці речі вимагають уваги та контролю.

 

Якщо цими процесами керувати вручну, настирливих помилок не уникнути. В результаті процес управління салоном може обернутися справжнім хаосом, що призводить до непотрібних витрат, втрати часу та клієнтів.

Для кращого контролю процесів щоденної роботи салону використовуйте комп’ютерні програми. Спеціальні додатки та CRM-система допоможуть скласти графіки роботи, розрахувати ефективність кожного майстра, визначити попит на ту чи іншу послугу, вести облік товарів тощо.

 

Ми розробили систему Beauty PRO для салонів краси. Це дозволяє об’єднати всі бізнес-процеси салону: облік клієнтів, зарплату персоналу, витрати на рекламу, прибуток від продажу товарів для технічного обслуговування та десятки інших функцій, необхідних для управління салоном.

Ви можете завантажити безкоштовну демо-версію Beauty Pro та оцінити її ефективність, а наш персонал допоможе вам налаштувати всі функції, щоб ви могли легко та зручно користуватися програмою.

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Класифікація салонів краси: знайдіть своє місце на ринку краси
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×