Професійне обладнання для клінік та салонів краси

Інтернет-реклама салону краси. Як залучити клієнтів з Інтернету?

ГоловнаБлог — Інтернет-реклама салону краси. Як залучити клієнтів з Інтернету?

Реклама салону краси в Інтернеті – це друга справа після вивіски над входом, якщо ви мрієте про успішний бізнес краси. Або навіть перше: за допомогою сучасних технологій можна зацікавити потенційних клієнтів ще до відкриття. Отже, як рекламувати салон краси в Інтернеті?

Уявіть собі дівчину, яка шукає перукаря, косметолога або обох. Спочатку вона спробує знайти необхідного фахівця за рекомендацією друзів, потім – за допомогою Google або соціальних мереж. мереж, і лише після цього буде ходити по району, читаючи знаки.

Тож потрібно рекламувати салон краси через Інтернет. Однак існує так багато видів інтернет-реклами, що вкладати гроші в кожен з них просто непродуктивно. Давайте з’ясуємо, які рекламні онлайн-салони краси підходять саме вам.

 

Ми починаємо завойовувати Інтернет. Підготовка

Перш ніж безпосередньо рекламувати салон краси та вкладати гроші, вам слід підготуватися та зробити кілька простих, але важливих кроків:

1. Навчіть своїх клієнтів. Щоб реклама працювала, потрібно розуміти, на кого вона спрямована. Це правило особливо важливо для реклами салону краси в Інтернеті, оскільки глобальна мережа дозволяє “ловити” для показу рекламний матеріал користувачів за певними ознаками: стать, вік, місце розташування, захоплення. Тому перед тим, як почати, спробуйте визначити всі ці ознаки та складіть найбільш детальний портрет вашої цільової аудиторії. Про те, як це робиться, ми розповімо в цій статті.

2. Налаштуйте Google Analytics. Це безкоштовна послуга для відстеження відвідуваності Інтернет-платформи. Встановіть його на своєму сайті. Впоратися з цим можна самостійно, а можна за допомогою фахівця з налаштування: процедура проста і обійдеться вам недорого.

3. Зареєструйтеся в Google My Business. Для того, щоб потенційні клієнти могли легко знайти дорогу до вас і залишити хороший відгук, важливо додати інформацію про свою компанію для пошуку, карт та інших сервісів Google. Для цього вам потрібно зв’язатися з Google My Business і слідувати інструкціям, наведеним у вказівках за посиланням, або попросити цього зробити того самого спеціаліста з налаштування.

Після цього ви можете розширити діяльність, щоб залучити клієнтів.

 

 

Реклама салону краси в Інтернеті.

З цього приводу існують різні стратегії. Маленькі офіси та приватні майстри, як правило, обмежені соціальними мережами, і салону вже потрібен сайт, щоб поширювати послуги та приклади роботи, приймати заявки від клієнтів та вести повномасштабний бізнес не тільки в автономному режимі, але і в Інтернеті.

 

Веб-сайт салону краси

Бізнес повинен мати веб-сайт, як бізнесмен – паперову візитну картку з контактами. І ми рекомендуємо навіть найменшому салону отримати власний сайт, який покаже клієнтам ваші найкращі роботи, ознайомить їх із цінами та відгуками та стане вашим звичайним інтернет-продавцем.

У цій статті ми детально розповімо, як зробити веб-сайт салону краси привабливим для клієнтів.

А щоб зробити сайт ще кращим, розмістіть на ньому відповідні послуги клієнта: форму онлайн-реєстрації та / або функцію зворотного дзвінка. Це допоможе отримати більше заявок від клієнтів, і ви зможете обґрунтовано оцінити, наскільки ефективно працювала онлайн-реклама салону краси.

 

Сторінка у Facebook

Навіть великі мережеві салони мають власну сторінку у Facebook, а маленькі салони мають кілька стільців і часто нею користуються. Живого спілкування з потенційним клієнтом набагато більше, ніж на офіційному веб-сайті.

Звичайно, вам все одно доведеться побудувати це спілкування правильно, і тоді випадково подивившись на користувачів Facebook, ви зможете стати вашими клієнтами. А для того, щоб відвідувачів було більше, ви можете скористатися платними послугами цієї соціальної мережі: тому реклама салону краси в Інтернеті приверне увагу ширшої аудиторії. Детальніше про те, як рекламувати салон краси на Facebook, ми розповімо тут.

 

Обліковий запис Instagram

Ця платформа, як правило, розроблена спеціально для індустрії краси. Ніщо не надихає жінку піти в салон (чоловіки теж, але навряд чи вони в цьому зізнаються), як фото іншої жінки після відвідування цього салону. Тому реклама послуг салонів краси в Instagram – це, так би мовити, необхідність.

Крім того, Instagram – це найшвидший та найтонший спосіб утримати увагу вже придбаного клієнта: картинки у стрічці ніжно нагадують передплатникам, що їй пора оновити свій манікюр, стилістику та колекцію власних фотографій в Instagram.

Тисячі любителів послуг можуть побачити рекламу вашої кампанії з фарбування / будівництва / відбілювання тут із відносно невеликими фінансовими вливаннями. У цій статті ми детально розповідаємо про те, як залучити клієнтів до салону краси через Instagram.

Отже, переходимо до головної теми: реклама салону краси в Інтернеті.

Пошукові системи давно стали «стовпами» інтернет-просування. З них найпопулярнішим, звичайно, є Google. Тому багато методів інтернет-реклами, що застосовуються в наших широтах, засновані на роботі з цією пошуковою системою.

 

Контекстна реклама в Google (AdWords)

Контекстна реклама в пошуковій системі Google (Google AdWords) – це спосіб отримати гроші в поле зору тих, хто шукає послуги краси за допомогою пошукового запиту.

Чи помічали ви оголошення вгорі, а іноді праворуч у пошуковій системі Google з позначкою “Реклама”? Сайти потрапляють на ці позиції за допомогою AdWords, платячи за це певну суму грошей.

 

Контекстна реклама для салону краси

Система така: ви вибираєте запити, які хочете рекламувати, і посилання на ваш сайт з’являється, коли цей запит вводиться в пошуку. Платежі не оплачуються, але це переходи користувача за посиланням. Така реклама в Інтернеті салону краси може бути дуже і дуже ефективною, якщо ви залучите до установки хороших фахівців.

 

SEO просування

Окрім рекламного простору, Google публікує сайти, які, на думку пошукової системи, найкраще відповідають введеному запиту як за тематикою, так і за якістю матеріалів.

 

Контекстна реклама для салону краси

SEO-фахівці вивчають принципи пошукової системи та методи того, як дістатися до перших місць у випуску. Як показано в прикладі вище, сайти з хорошим просуванням займають місця на першій сторінці пошукової системи. Це один з класичних методів інтернет-реклами для салону краси, а також багатьох інших видів бізнесу.

 

Інші способи реклами салону краси в Інтернеті

Окрім соціальних медіа та просування в пошукових системах, існує ще кілька ефективних варіантів реклами салонів краси.

 

Реклама в месенджерах

Інформаційний бюлетень про “холодну” базу контактів

Кілька років тому на піку популярності були рекламні SMS, і сьогодні їх на 90% замінюють месенджери (Viber, Telegram, WhatsApp). Суть така: рекламний текст надсилається до бази даних контактів через посередника. Грубо кажучи, така реклама називається спамом.

Такий “рекламний обстріл” коштує недорого, але спокушатися ним не варто: така інтернет-реклама салону краси, по-перше, неефективна, а по-друге, може завдати шкоди репутації. Бо ніхто не любить рекламні повідомлення з незнайомих номерів.

 

Реклама на “теплій” базі контактів

На відміну від попереднього типу бюлетенів, тут люди підписуються на канал у месенджері (наприклад, про моду чи красу) або на бюлетень (наприклад, у SPA-салоні чи перукарні).

Якщо власник контакту не є вашим конкурентом, ви можете домовитись про рекламу та залучити нових клієнтів. Єдине, не купуйте рекламу в каналах та розсилках, які знаходяться далеко від вашої сфери послуг. Результат такої реклами буде мінімальним.

 

Інформаційний бюлетень про власну базу клієнтів

Якщо ви створюєте власну базу клієнтів (а це обов’язково), час від часу ви можете надсилати їм акційні пропозиції або сповіщення про нові послуги. Але не варто втомлювати клієнтів надмірною одержимістю.

 

Розсилки електронною поштою

Окрім розсилки для месенджерів, їх поділяють на три типи:

«Холодні» розсилки;
«Теплі» розсилки;
розсилки на власній базі клієнтів.

Ви можете використовувати електронну пошту лише для реклами товарів або послуг, а також можете організувати цілу кампанію та надіслати корисні поради (в яких реклама послуг салонів краси буде виглядати природно і ненав’язливо). Така розсилка може бути хорошим інструментом для зростання продажів.

Підтримуйте клієнтську базу та зручно надсилайте електронною поштою та SMS-повідомленнями своїм клієнтам за допомогою програми Beauty Pro. Переходьте за посиланням та дізнавайтесь більше!

 

Розміщення на порталах краси та каталогах

В Інтернеті є сайти, які збирають каталоги компаній на одну або різні теми. Наприклад, існують каталоги компаній, де салони краси – лише один з розділів, і є сайти, присвячені тільки цій темі.

Як правило, розміщення на таких сайтах є безкоштовним, оплачуються лише певні функції. Така реклама салону краси в Інтернеті може дати вам невеликий, але приємний бонус у вигляді нових клієнтів, за залучення яких вам не доведеться платити.

 

Розміщення на дошках оголошень

Веб-сайти, де люди розміщують рекламу товарів та послуг, користуються хорошою репутацією в пошукових системах. І якщо ви правильно розмістите свої оголошення на сайтах OLX, ваші послуги буде легко знайти в пошукових системах.

Для цього також бажано використовувати ключові слова, як при SEO-просуванні. Але послугу вибору ключових слів можна замовити окремо від усіх інших подій і використовувати для розміщення реклами.

 

Які методи інтернет-реклами салону краси вибрати для початку?

Ефективна реклама салону краси в Інтернеті завжди і базується на стратегії самого салону. Ми вже трохи говорили про цільову аудиторію, але масштаб (а отже, і бюджет) салону також відіграє велику роль.

Якщо у вас невеликий салон з двома-трьома кріслами:

Позначте свій салон на ресурсах Google через Google My Business.
Розміщуйте свої оголошення на сайтах OLX.
Відкрийте сторінки у Facebook та Instagram. Регулярно підтримуйте та оновлюйте ці сторінки.
Запросіть передплатників і, якщо у вас є бюджет, рекламуйте у Facebook та Instagram.
Вимірюйте та покращуйте залучення клієнтів, використовуючи переваги системи управління бізнесом Beauty Pro.

Якщо у вас більший бізнес – додайте до вищезазначеного:

Розміщуйте онлайн-реєстраційні форми та форми зворотного дзвінка на сайті.
Спробуйте рекламу в AdWords. Настійно рекомендується найняти для цього фахівців, щоб не витрачати даремно бюджет.
Виберіть два-три канали Telegram або пару «теплих» розсилок на Viber, де є аудиторія ваших потенційних клієнтів. Замовляйте рекламні видання.
Обов’язково попросіть адміністраторів позначити в системі Beauty Pro, звідки прийшов клієнт – це допоможе вам проаналізувати ефективність кожного рекламного каналу.

Якщо у вас великий салон або власна мережа, додайте також:

Постійне SEO просування. Це спрацьовує не відразу (перші результати видно через пару місяців), але SEO може забезпечити постійний потік клієнтів з відносно низькою вартістю залучення.
Регулярна реклама в соціальних мережах.
Регулярна реклама в месенджерах та розсилках.
Електронна пошта та SMS-розсилки на вашу клієнтську базу, що найпростіше зробити за допомогою функцій Beauty Pro.
NB: Найефективніша реклама салону краси – це не та реклама, після якої багато хто чув про вас, а одна, після якої клієнти прийшли і замовили послугу. Тому не припиняйте вивчати свою цільову аудиторію, її прохання, симпатії та бажання. Ви можете передбачити їх за допомогою реклами – залучайте клієнтів!

 

Як підвищити ефективність реклами?

Найшвидший спосіб зібрати інформацію про клієнтів в єдину базу даних, опрацювати цю базу даних розподілу та проаналізувати ефективність реклами – виконати всю роботу за допомогою програми Beauty Pro, комплексної системи управління бізнесом краси, розробленої спеціально для салонів.

 

 

(1 оценок, среднее: 5,00 из 5)
Loading...

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

03.05.2021
Інтернет-реклама салону краси. Як залучити клієнтів з Інтернету?
Категорії
phone chat
close
phone
chat
×







    ×







      ×
      Назва:
      Ціна:
      Потужність:
      Колір:


        Виберіть спосіб доставки:
        Самовивіз (м. Київ, вул. Дніпровська набережна 19а)Нова пошта (доставка безкоштовна по Україні)Доставка за адресою (доставка безкоштовна по Україні)





        Оберіть спосіб оплати:
        Готівкою при отриманніОплата на банківський рахунокОплата на карту ФОП (ФОП Датченко О.О. 5169 3305 1250 8182)






        ×
        ×